Coś dla przeciwników LPG

Data: 2010-03-19 23:12:30
Autor: Krzysiek Kielczewski
Coś dla przeciwników LPG
Witam!

Coś dla przeciwników LPG w samochodach:

"W Gostyniu w Wielkopolsce w osobowym Citroenie wybuchła butla z gazem.
Eksplozja doszczętnie zniszczyła samochód, jego fragmenty zostały
rozrzucone w promieniu kilkunastu metrów od miejsca, w którym stał."

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7680507,Wielkopolska__W_aucie_wybuchla_butla_z_gazem.html

pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-19 23:17:32
Autor: Artur Maśląg
Coś dla przeciwników LPG
Krzysiek Kielczewski pisze:
[...]

Jakieś szczegóły znasz, czy tylko szukasz sensacji (jak zwykle)?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-20 00:18:17
Autor: Krzysiek Kielczewski
Coś dla przeciwników LPG
On 2010-03-19, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Jakieś szczegóły znasz, czy tylko szukasz sensacji (jak zwykle)?

Miałeś zamiar coś sensownego dodać czy tylko się czepiasz (jak zwykle)?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-20 07:34:29
Autor: Przembo
Coś dla przeciwników LPG
On 2010-03-19, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:
Jakieś szczegóły znasz, czy tylko szukasz sensacji (jak zwykle)?
Miałeś zamiar coś sensownego dodać czy tylko się czepiasz (jak zwykle)?
Krzysiek Kiełczewski

Post Artura dziwnym trafm niesie więcej informacji niż Twój. Możesz oczywiście się z tym nie zgodzić i dalej manipulować informacjami...

Pozdr

Data: 2010-03-20 08:37:34
Autor: szwagier
Coś dla przeciwników LPG

Post Artura dziwnym trafm niesie więcej informacji niż Twój. Możesz oczywiście się z tym nie zgodzić i dalej manipulować informacjami...

Pozdr

Raczej dezinformacji. Tytul postu nijak sie ma do rzeczywistosci i tresci i stanowi swiadoma manipulacje.

W tresci artykulu NIGDZIE nie jest napisane ze chodzilo o butle LPG a w rzeczywistosci eksplodowala butla z gazem tchnicznym - prawdopodobnie ulatnial sie gaz przez uszkodzony zawor a otwarcie drzwi do przestrzeni bagazowej uruchomilo oswietlenie i dalo iskre.

Ups.

szwagier

Data: 2010-03-20 09:50:59
Autor: P_ablo
Coś dla przeciwników LPG
Użytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ho1u4d$9b6
Raczej dezinformacji. Tytul postu nijak sie ma do rzeczywistosci i tresci i stanowi swiadoma manipulacje.

Smiem watpic, ze byl swiadom tej manipulacji...
To dla Niego zbyt trudne!

--
Picasso

Data: 2010-03-20 09:53:59
Autor: Krzysiek
Coś dla przeciwników LPG

Raczej dezinformacji. Tytul postu nijak sie ma do rzeczywistosci i
tresci i stanowi swiadoma manipulacje.

Smiem watpic, ze byl swiadom tej manipulacji... To dla Niego zbyt
trudne!

Kilka lat temu wiozłem samochodem do nabicia 2 butle nurkowe.
W środku było sprężone powietrze, ale dość stare, więc chciałem je spuścić i zawieźć do sprężarkowni celem nabicia swieżego.
Wrzuciłem butle do bagażnika, odkręciłem lekko zawory, by powietrze powoli schodziło i pojechałem z założeniem, że jak dojade na miejsce to akurat butle będą już puste.
Po drodze zauwazyłem znajomego na przystanku i niewiele myśląc zajechałem w zatoczkę, żeby go podwieźć.
Kolega wsiadł.. gadamy... w pewnym momencie widzę konsternację na jego twarzy... i wywiązał się nastepujacy dialog:

- Ej... a co ci tam tak syczy z tyłu?
- Mam butle w bagażniku i trochę mi się gaz ulatnia.

Gosciu zbladł, wydał z siebie jakiś nieartykułowany odgłos, otworzył drzwi w czasie jazdy i próbował wysiąść - ledwo zdażyłem się zatrzymać.
Prawie się popłakałem ze śmiechu :)

Jak widać niektórzy mają niezłą fobię przed LPG...
A poza tym  wiadomo:  butla z gazem w samochodzie - paaanie, to musi być LPG... i ani chybi zaraz wybuchnie.

--
Krzysiek

Data: 2010-03-20 12:10:36
Autor: J.F.
Coœ dla przeciwników LPG
On Sat, 20 Mar 2010 09:53:59 +0000 (UTC),  Krzysiek wrote:
[...]

Ja tez mam fobie ... kiedys na kambingu zmeczony bylem i tak
pomyslalem ze moze by napompowac materac z butli lpg .. ale sie balem
:-)

J.

Data: 2010-03-20 11:42:13
Autor: Sergiusz Rozanski
Coœ dla przeciwników LPG
Dnia 20.03.2010 J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
[...]

W sumie dobrze, mógłbyś się w nocy nawdychać, bo materac niekoniecznie musi
być dla czegoś poza powietrzem szczelny.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-03-20 12:35:06
Autor: J.F.
Co? dla przeciwników LPG
On Sat, 20 Mar 2010 11:42:13 +0000 (UTC),  Sergiusz Rozanski wrote:
[...]

P i B sa chyba bardzo malo szkodliwe, nawdychanie przez mala
nieszczelnosc byloby chyba niegrozne.

J.

Data: 2010-03-20 14:10:13
Autor: P_ablo
Co? dla przeciwników LPG
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:klc9q5h277tfkjc8r7n2553o4cumjv8n344ax.com...

P i B sa chyba bardzo malo szkodliwe, nawdychanie przez mala
nieszczelnosc byloby chyba niegrozne.

Same gazy nie sa szkodliwe ale nawaniacz w wiekszych ilosciach moze spowodowac nudnosci i pieczenie oczu.

--
Picasso

Data: 2010-03-20 14:11:04
Autor: Krzysiek Kielczewski
Co? dla przeciwnikĂłw LPG
On 2010-03-20, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

W sumie dobrze, mógłbyś się w nocy nawdychać, bo materac niekoniecznie musi
być dla czegoś poza powietrzem szczelny.

P i B sa chyba bardzo malo szkodliwe, nawdychanie przez mala
nieszczelnosc byloby chyba niegrozne.

Chyba jedynym zagrożeniem byłoby wypieranie powietrza (czyt. tlenu) w
górę. Ale do tego namiot musiałby być dość szczelny.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-20 14:44:34
Autor: J.F.
Co? dla przeciwników LPG
On Sat, 20 Mar 2010 14:11:04 +0100,  Krzysiek Kielczewski wrote:
On 2010-03-20, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A i tak nie wiem czy byloby zagrozenie - zalozmy ze korek by wylecial,
ja 10cm w dol, a przy podlodze kilku cm warstwa ... niby spie na
brzuchu, ale dyfuzja miesza.

Gorzej jak w poblizu cos by sie palilo ..

J.

Data: 2010-03-20 19:02:04
Autor: Krzysiek Kielczewski
Co? dla przeciwnikĂłw LPG
On 2010-03-20, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Nie wiem czy wystarczająco miesza, człowiek jest dosyć mało odporny na
braki tlenu w powietrzu.

Gorzej jak w poblizu cos by sie palilo ..

Przynajmniej byś nie zmarzł :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-20 10:59:53
Autor: Przembo
Coś dla przeciwników LPG
Użytkownik "P_ablo" <op@op.pl> napisał w wiadomości news:ho22vg$lbg$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Wybuchł gaz to i po co dociekać jaki?
Kilka lat temu w jakimś aucie eksplodowała butla z gazem propan-butan, jakby nie patrzeć LPG :), większość pomstowała na instalacje, że gaz w aucie to zło i dzieło szatana, tym że wybuchła butla turystyczna walająca się po podłodze za siedzeniem kierowcy mało kto się przejął...
Tak to działa niestety.

Pozdr

Data: 2010-03-19 23:20:52
Autor: gobo
Coś dla przeciwników LPG
W ktoryms z serwisow podawano, ze chlopak wiozl w srodku butle z acetylenem i to ona niby eksplodowala.
Piotr

Data: 2010-03-19 23:29:15
Autor: P_ablo
Coś dla przeciwników LPG
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnhq7tmb.n2l.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
[...]

A gdzie jest mowa o LPG?

--
Picasso

Data: 2010-03-19 23:37:09
Autor: Krzysztof 45
Coś dla przeciwników LPG
Krzysiek Kielczewski napisał(a):
Coś dla przeciwników LPG w samochodach:
Czemu LPG?
--
Krzysiek

Data: 2010-03-19 23:53:04
Autor: 085
Coś dla przeciwników LPG
[...]

Aha, tak elektorat pewnej gazety czyta jej doniesienia... :>

To nie byl LPG, tylko butla z acetylenem. W dodatku, przewozona niezgodnie z przepisami. Pewnie reduktorem o cos zahaczyl :]

p, zul

Data: 2010-03-20 03:14:10
Autor: Adam Adamaszek
Coś dla przeciwników LPG
On 19 Mar, 23:12, Krzysiek Kielczewski
<krzysiek.kielczew...@gmail.com> wrote:
[...]

Bardzo, bardzo dobrze, wiecej takich i tylko patrzyc, jaki to efekt
wywrze na ceny na stacjach ;)

pozdr
AA

Data: 2010-03-20 14:14:34
Autor: Krzysiek Kielczewski
Coś dla przeciwników LPG
On 2010-03-20, Adam Adamaszek <cabecao1@gmail.com> wrote:

[...]

A jak się ludzie rzucą na tani gaz to może ON trochę stanieje :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

PS: ze mnie jest taki przeciwnik gazu, że mi przeszkadza brak miejsca
zajętego przez butlę i o wiele częstsze tankowania. Tylko i wyłącznie.

Data: 2010-03-20 07:37:07
Autor: kml
Coś dla przeciwników LPG

[...]

ROTFL a gdzie tam jest mowa o LPG?

kml

Data: 2010-03-20 12:40:58
Autor: Przemek
Coś dla przeciwników LPG
[...]

 U mnie (Torun) bylo ciekawiej - przez jednego  zloma napedzanego lpg totalnie zakorkowane  miasto
http://www.nowosci.com.pl/look/nowosci/article.tpl?IdLanguage=17&IdPublication=6&NrIssue=1369&NrSection=1&NrArticle=165859&IdTag=38

Data: 2010-03-20 13:40:25
Autor: =Marcos=
Coś dla przeciwników LPG
[...]

Też nie piszą czy to miało jakiś związek z gazem. Akurat samozapłon aut na ulicach nie jest aż tak rzadkim zdarzeniem, niezależnie od rodzaju zasilania...

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2010-03-20 17:52:48
Autor: 085
Coś dla przeciwników LPG
Użytkownik "=Marcos=" <marcos@wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info> napisał w wiadomości news:ho2fk6$fcj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ekhm, ze sie wtrace. Samozaplon moze byc cieczy palnej :) Wegiel w pryzmie ulegnie samozapaleniu. Ale w samochodzie moze tylko dojsc do pozaru, nic nie dzieje sie samo z siebie.

Wsrod aut, jakie gasilem - przewazaja francuskie - ale nie jest to regula. Wiek nie ma tu tez decydujacego znaczenia.

Przyczyny ? Nie ja prowadze dochodzenia, ale najczesciej pozary samochodow spowodowane sa zle wykonana instalacja elektryczna.

p, zul

Data: 2010-03-20 14:15:56
Autor: Krzysiek Kielczewski
CoÂś dla przeciwnikĂłw LPG
On 2010-03-20, Przemek <pixi@dixi.pl> wrote:

[...]

A wiadomo od czego się zapalił? Bo po rozszczelnieniu się przewodów
paliwowych to chyba prędzej instalacja benzynowa się zapali niż
gazowa...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Coś dla przeciwników LPG