Coś jebło

Data: 2013-05-14 19:56:48
Autor: Vlad The Ripper
Coś jebło

Użytkownik <megrimsNO@interia.pl> napisał w wiadomości news:kmttdn$als$1usenet.news.interia.pl...
Stoje na światłach i nagle coś pizgło i zatrzęsło autem.

No to cały misterny plan w pizdu.
http://img7.imageshack.us/img7/9898/20130514192417.jpg

Można tak jeździć?

Ojcu w lanosie tak strzeliła sprężyna z tyłu. Nie zmieniło to prowadzenia się auta i wyszło dopiero po paru miesiącach podczas przeglądu. Wychodzi na to, że lanosem można, ale czy Twoim autem można tego nie wiem.

Data: 2013-05-15 10:20:09
Autor: max441
Coś jebło
W dniu 2013-05-14 19:56, Vlad The Ripper pisze:

[...]

Też miałem identyczną sytuację w lanosie. Pęknięta sprężyna zauważona przy okazji zmiany opon. W prowadzeniu żadnych zmian, więc jeszcze trochę tak jeździłem zanim wymieniłem.

Coś jebło