Co?? na dyski twarde

Data: 2011-02-03 10:11:18
Autor: Patryk W艂os
Co?? na dyski twarde
Witam

Poszukuj臋 jakiego艣 rozwi膮zania, kt贸re pozwoli mi w warunkach domowych pod艂膮cza膰 dyski twarde SATA 3.5'' 2TB (takie zwyk艂e) w du偶ych ilo艣ciach.

Wszystkie dyski docelowo maj膮 by膰 wpinane do jednego komputera - czy to za pomoc膮 Ethernetu i NFS/iSATA, czy eSata, czy nawet USB.

Wydajno艣膰 nie jest najistotniejsza. Istotne s膮 za to:

- cena per TB (terabajt) - max 250 z艂
- dobre ch艂odzenie dysk贸w
- ciche urz膮dzenie
- niewielki pob贸r pr膮du - max 50W dla samego urz膮dzenia (bez dysk贸w)
- stosunkowo niewielkie - odpadaj膮 np. obudowy Big Tower
- gwarancja - najlepiej zakup w Polsce, czy wr臋cz w Poznaniu, albo przynajmniej potwierdzona sprawna realizacja gwarancji

P贸ki co znalaz艂em takie urz膮dzenia:

http://www.compusa.com/applications/SearchTools/item-details.asp?EdpNo=5606141&CatId=4269

http://www.via.com.tw/en/products/embedded/ProductDetail.jsp?productLine=2&motherboard_id=101

Ale obu nie idzie kupi膰 w Polsce.

Dla por贸wnania, u偶ywam obecnie QNAP TS-410 i jestem zadowolony, ale szukam czego艣 ta艅szego na kolejne dyski.

Czy kto艣 mo偶e podpowiedzie膰 jakie艣 urz膮dzenie tego typu?

Patryk

Co?? na dyski twarde