CoĹ› nowego !

Data: 2015-10-21 09:10:46
Autor: aja
CoĹ› nowego !
Zapowiadało się na permanentne monologi kretynek, a tu... niespodzianka!

http://www.tvn24.pl/adrian-zandberg-partia-razem-debata,587721,s.html

Cyt.:
"Wypadł Pan najlepiej Panie Adeianie. Najgorzej wypadły Pani Premier i Pani Szydło. POPIS jest tak zapatrzony w swoją walkę między sobą, że ani jednej ani drugiej partii już nie chodzi o Polskę, tylko o władzę i zemstę. Mam nadzieję, że wygra jakaś trzecia opcja. Polakom wmawia się, że musi być albo Po albo PiS. To nieprawda ! Osobiście mam ich już dość i mam wrażenie, że takich jak ja jest w Polsce coraz więcej."
/REALISTA/

"Adrian Zandberg partia Razem przyznam, że może warto jednak nie wybierać mniejszego zła tylko postawić na coś świeżego . Myślę że pan Zanderberg mówił bardzo merytorycznie i rzeczowo i jak najbardziej zaskoczył całą Polskę !" /wittentertainments/

Data: 2015-10-21 09:56:26
Autor: boukun
CoĹ› nowego !
"aja" <aja@aja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:
[...]

Ten Zyd przynajmniej nazwiska nie zmienial...

boukun

Data: 2015-10-21 10:58:53
Autor: aja
CoĹ› nowego !
W dniu 2015-10-21 o 09:56, boukun pisze:

Ten Zyd przynajmniej nazwiska nie zmienial...

To duńskie nazwisko, nie żydowskie. Wszystkich
posądzasz o żydowskie korzenie... to może oświeć
nas wreszcie, jakie było twoje rodowe nazwisko przed
zmianÄ…...

Data: 2015-10-21 11:39:43
Autor: Marek
Co¶ nowego !
Am Mittwoch, 21. Oktober 2015 10:58:54 UTC+2 schrieb aja:
W dniu 2015-10-21 o 09:56, boukun pisze:

> Ten Zyd przynajmniej nazwiska nie zmienial...

To duńskie nazwisko, nie żydowskie. Wszystkich
pos±dzasz o żydowskie korzenie... to może o¶wieć
nas wreszcie, jakie było twoje rodowe nazwisko przed
zmian±...

Bekona dziadek nazywal sie Berman. Teraz on jest Niedzwiedzki.

Data: 2015-10-21 11:42:08
Autor: Marek
Co¶ nowego !
> [...]

pos±dzasz o żydowskie korzenie... to może o¶wieć
nas wreszcie, jakie było twoje rodowe nazwisko przed

Wpisz Zandberg do google i kliknij na Grafikę.
Policz, ile jest zdjec roznych Zandbergow z napisami hebrajskimi w tle.

Data: 2015-10-22 07:14:17
Autor: stevep
Co¶ nowego !
W dniu .10.2015 o 20:42 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Wpisz Zandberg do google i kliknij na Grafikę.
Policz, ile jest zdjec roznych Zandbergow z napisami hebrajskimi w tle..

A nie możesz zajrzeć Zandbergowi zajrzeć do rozporka?  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-22 12:41:07
Autor: Marek
Co¶ nowego !
Am Donnerstag, 22. Oktober 2015 07:14:23 UTC+2 schrieb stevep:

> Wpisz Zandberg do google i kliknij na Grafikę.
> Policz, ile jest zdjec roznych Zandbergow z napisami hebrajskimi w tle.

A nie możesz zajrzeć Zandbergowi zajrzeć do rozporka?  ;)
--

Zapytam Nowack±, jak bedzie okazja.

Data: 2015-10-23 08:36:43
Autor: stevep
Co¶ nowego !
W dniu .10.2015 o 21:41 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

> Policz, ile jest zdjec roznych Zandbergow z napisami hebrajskimi w  tle.

A nie możesz zajrzeć Zandbergowi zajrzeć do rozporka?  ;)

Da ci w pysk i będzie miała racje.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-21 14:07:39
Autor: stevep
Co¶ nowego !
W dniu .10.2015 o 09:56 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

"Wypadł Pan najlepiej Panie Adeianie. Najgorzej wypadły Pani Premier i  Pani Szydło. POPIS jest tak zapatrzony w swoj± walkę między sob±, że  ani jednej ani drugiej partii już nie chodzi o Polskę, tylko o władzę i  zemstę. Mam nadzieję, że wygra jaka¶ trzecia opcja. Polakom wmawia się,  że musi być albo Po albo PiS. To nieprawda ! Osobi¶cie mam ich już do¶ć  i mam wrażenie, że takich jak ja jest w Polsce coraz więcej."
/REALISTA/

"Adrian Zandberg partia Razem przyznam, że może warto jednak nie  wybierać mniejszego zła tylko postawić na co¶ ¶wieżego . My¶lę że pan  Zanderberg mówił bardzo merytorycznie i rzeczowo i jak najbardziej  zaskoczył cał± Polskę !" /wittentertainments/

Ten Zyd przynajmniej nazwiska nie zmienial...

boukun

A ty Mo¶ku?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-21 11:33:35
Autor: Lord Donald
CoĹ› nowego !
W dniu 21.10.2015 o 09:10, aja pisze:
[...]

zemstÄ™. Mam nadziejÄ™, ĹĽe wygra jakaĹ› trzecia opcja. Polakom wmawia siÄ™,
że musi być albo Po albo PiS. To nieprawda ! Osobiście mam ich już dość
i mam wrażenie, że takich jak ja jest w Polsce coraz więcej."
/REALISTA/

"Adrian Zandberg partia Razem przyznam, ĹĽe moĹĽe warto jednak nie
wybierać mniejszego zła tylko postawić na coś świeżego . Myślę że pan
Zanderberg mówił bardzo merytorycznie i rzeczowo i jak najbardziej
zaskoczył całą Polskę !" /wittentertainments/

Ja mam raczej socjalistyczne poglądy, ale program tej partii to nie socjalizm ale raczej choroba, w matematyce jest jedna zależność, nie ma znaczenia na ile części podzieli się 0, wynik takiego dzielenia zawsze będzie taki sam. Socjalizm to system który stwarza równe szanse, gdzie wykorzystuje się potencjał pojedynczych jednostek do budowania i dbania o całe społeczeństwo, to system w którym ekonomia jest tak samo ważna jak w systemie kapitalistycznym ale w tym drugim to byle małpa z kapitałem staje się profesorem a inteligentny człowiek dziadem. Jakiś bełkot o sprawiedliwości społecznej i promowania nieróbstwa niszcząc przedsiębiorczość to po prostu fanatyczna choroba i podobnie jak kapitalizm promuje nierobów z kapitałem, to taki fanatyzm promuje nierobów z fanatycznymi poglądami niszcząc ludzi z ambicjami i z ogromnym potencjałem.

Data: 2015-10-21 12:17:36
Autor: aja
CoĹ› nowego !
W dniu 2015-10-21 o 11:33, Lord Donald pisze:

Ja mam raczej socjalistyczne poglÄ…dy, ale program tej partii to nie
socjalizm ale raczej choroba,/.../

Twoje poglądy, nawet te najsłuszniejsze, mogą mieć
nieporównywalnie mniejsze przełożenie na wyniki
najbliĹĽszych wyborĂłw, niĹĽ ta nowa Partia RAZEM...
bo przecież chodzi o to, by zatrzymać PO-PiS !
Kilka miesięcy temu myślałem, że zrobi to Kukiz,
ale skreśliłem go przez te kretyńskie umizgi do
kościoła, czy PiS-u...

Data: 2015-10-21 07:05:39
Autor: bronek.tallar
Co¶ nowego !
użytkownik aja napisał:

bo przecież chodzi o to, by zatrzymać PO-PiS !

Chodzi o to aby dalej można było budować przystanki za 400.000zł
i aby nikt PO nie rozliczył, dlatego też zmontowano na predce kilka wesołych partyjek, a nie dopuszczono do głosu wszystkich
15 partii.

Zawsze swojakow popierali¶cie.

Data: 2015-10-21 17:11:21
Autor: aja
CoĹ› nowego !
W dniu 2015-10-21 o 16:05, bronek.tallar@gmail.com pisze:

[...]

Nie pieprz bez sensu... obecny (od kilku lat!)
prezydent Kielc, rz±dzi z nadania PiS (z poparciem
szwagra, poprzedniego ordynariusza kieleckiego)
i to jego 'zasługa', te przystanki ! Już jako PiSowski
wojewoda dał się poznać z tych klerykalnych umizgów
i... kontrowersyjnych interesów. Ale PiS i PO to
przecież ta sama banda, tylko inaczej rozkładaj±
akcenty... bo skłonno¶ci te same - do władzy, pieniędzy,
i kłamstw...

Data: 2015-10-21 08:52:15
Autor: bronek.tallar
Co¶ nowego !
użytkownik aja napisał:
Ale PiS i PO to
przecież ta sama banda, tylko inaczej rozkładaj±
akcenty... bo skłonno¶ci te same - do władzy, pieniędzy,
i kłamstw...

Masz swojego faworyta.

http://tinyurl.com/ol9xyrn

Swoja drog±, nie wiem czy prezydent decydował,czy może zarz±d dróg,
nie wnikam. Tak czy inaczej przystanek za 400tysi jest kpin±.

Data: 2015-10-22 07:12:29
Autor: stevep
Co¶ nowego !
W dniu .10.2015 o 17:52 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

użytkownik aja napisał:
[...]

Tia, głowa w piach i ujadanie, może się co¶ do "wrogów" przyklei.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-22 10:30:49
Autor: aja
CoĹ› nowego !
W dniu 2015-10-21 o 17:52, bronek.tallar@gmail.com pisze:

Masz swojego faworyta.
http://tinyurl.com/ol9xyrn

To żaden mój faworyt, ale dzięki za link - może zagłosuję
na RAZEM... i mam nadzieję, że nie będ± się obwieszać
krzyżykami, fotkami JPII, itp.

Swoja drog±, nie wiem czy prezydent decydował,czy może zarz±d dróg,
nie wnikam. Tak czy inaczej przystanek za 400tysi jest kpin±.

Zgadzam się, jest wielk± kpin± - z podatników, z mieszkańców
Kielc. I korowody z finansowaniem klubu Korona też jest
podobn± kpin±... ale 'WueL' w tym zapisionym mie¶cie
trzyma się mocno. Teraz nawet, w uznaniu zasług, zaprosił
go do współpracy prezydent Duda...

aja

Data: 2015-10-22 07:10:07
Autor: stevep
Co¶ nowego !
W dniu .10.2015 o 16:05 <bronek.tallar@gmail.com> pisze:

użytkownik aja napisał:

[...]

Dlaczego nie piszesz dosłownie, że to robota PO? Można się przerazić jej  wszechwładz±.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-21 12:34:52
Autor: Lord Donald
CoĹ› nowego !
W dniu 21.10.2015 o 12:17, aja pisze:
[...]

Jak na razie nie ma nikogo kto się nadaje do rządzenia, jakby PO-PiS obawiał się silnej konkurencji ze strony której kolwiek kontr kandydujących partii i jaka kolwiek kontr kandydująca partia nadawała się nadawała by się choć trochę do rządzenia i reprezentowała by choć trochę Polski kraj, to ludzie pomimo resortowych mediów by to zauważyli i to PO PiS by walczył o przekroczenie progu wyborczego, problem w tym jakby taka partia istniała to PO PiS zwarł by szyki i nie dopuścił by ją aby w ogóle kandydowała, a te partie które obecnie kandydują to są stworzone przez nich ich satelity i jakiś odpad po SLD starego zaworu bezpieczeństwa pierwotnych solidaruchów po okrągłym stole, które nie mogą w niczym zaszkodzić resortowi PO PiS -u, po prostu pozostało nam dopuścić, aby te resortowe świnie same się wygryzły i oczekiwać na normalność w wyborach za 4 lata, inaczej co 4 lata wybory będą ustawione przez tą resortową trzodę.

Data: 2015-10-21 16:57:39
Autor: u2
CoĹ› nowego !
W dniu 2015-10-21 o 11:33, Lord Donald pisze:
w matematyce jest jedna zależność, nie ma znaczenia na ile części
podzieli się 0, wynik takiego dzielenia zawsze będzie taki sam.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-10-21 16:58:14
Autor: u2
CoĹ› nowego !
W dniu 2015-10-21 o 11:33, Lord Donald pisze:
w matematyce jest jedna zależność, nie ma znaczenia na ile części
podzieli się 0, wynik takiego dzielenia zawsze będzie taki sam.

no nie, sa tzw dzielniki zera, zalezy w jakiej algebrze dokonujesz dzielenia:)