CoĹ› nowego !

Data: 2015-10-21 09:56:26
Autor: boukun
CoĹ› nowego !
"aja" <aja@aja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:
Zapowiadało się na permanentne monologi kretynek, a tu... niespodzianka!

http://www.tvn24.pl/adrian-zandberg-partia-razem-debata,587721,s.html

Cyt.:
"Wypadł Pan najlepiej Panie Adeianie. Najgorzej wypadły Pani Premier i Pani Szydło. POPIS jest tak zapatrzony w swoją walkę między sobą, że ani jednej ani drugiej partii już nie chodzi o Polskę, tylko o władzę i zemstę. Mam nadzieję, że wygra jakaś trzecia opcja. Polakom wmawia się, że musi być albo Po albo PiS. To nieprawda ! Osobiście mam ich już dość i mam wrażenie, że takich jak ja jest w Polsce coraz więcej."
/REALISTA/

"Adrian Zandberg partia Razem przyznam, że może warto jednak nie wybierać mniejszego zła tylko postawić na coś świeżego . Myślę że pan Zanderberg mówił bardzo merytorycznie i rzeczowo i jak najbardziej zaskoczył całą Polskę !" /wittentertainments/

Ten Zyd przynajmniej nazwiska nie zmienial...

boukun

Data: 2015-10-21 10:58:53
Autor: aja
CoĹ› nowego !
W dniu 2015-10-21 o 09:56, boukun pisze:

Ten Zyd przynajmniej nazwiska nie zmienial...

To duńskie nazwisko, nie żydowskie. Wszystkich
posądzasz o żydowskie korzenie... to może oświeć
nas wreszcie, jakie było twoje rodowe nazwisko przed
zmianÄ…...

Data: 2015-10-21 11:39:43
Autor: Marek
Co¶ nowego !
Am Mittwoch, 21. Oktober 2015 10:58:54 UTC+2 schrieb aja:
W dniu 2015-10-21 o 09:56, boukun pisze:

> Ten Zyd przynajmniej nazwiska nie zmienial...

To duńskie nazwisko, nie żydowskie. Wszystkich
pos±dzasz o żydowskie korzenie... to może o¶wieć
nas wreszcie, jakie było twoje rodowe nazwisko przed
zmian±...

Bekona dziadek nazywal sie Berman. Teraz on jest Niedzwiedzki.

Data: 2015-10-21 11:42:08
Autor: Marek
Co¶ nowego !
> [...]

pos±dzasz o żydowskie korzenie... to może o¶wieć
nas wreszcie, jakie było twoje rodowe nazwisko przed

Wpisz Zandberg do google i kliknij na Grafikę.
Policz, ile jest zdjec roznych Zandbergow z napisami hebrajskimi w tle.

Data: 2015-10-22 07:14:17
Autor: stevep
Co¶ nowego !
W dniu .10.2015 o 20:42 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Wpisz Zandberg do google i kliknij na Grafikę.
Policz, ile jest zdjec roznych Zandbergow z napisami hebrajskimi w tle..

A nie możesz zajrzeć Zandbergowi zajrzeć do rozporka?  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-22 12:41:07
Autor: Marek
Co¶ nowego !
Am Donnerstag, 22. Oktober 2015 07:14:23 UTC+2 schrieb stevep:

> Wpisz Zandberg do google i kliknij na Grafikę.
> Policz, ile jest zdjec roznych Zandbergow z napisami hebrajskimi w tle.

A nie możesz zajrzeć Zandbergowi zajrzeć do rozporka?  ;)
--

Zapytam Nowack±, jak bedzie okazja.

Data: 2015-10-23 08:36:43
Autor: stevep
Co¶ nowego !
W dniu .10.2015 o 21:41 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

> Policz, ile jest zdjec roznych Zandbergow z napisami hebrajskimi w  tle.

A nie możesz zajrzeć Zandbergowi zajrzeć do rozporka?  ;)

Da ci w pysk i będzie miała racje.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-21 14:07:39
Autor: stevep
Co¶ nowego !
W dniu .10.2015 o 09:56 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

"Wypadł Pan najlepiej Panie Adeianie. Najgorzej wypadły Pani Premier i  Pani Szydło. POPIS jest tak zapatrzony w swoj± walkę między sob±, że  ani jednej ani drugiej partii już nie chodzi o Polskę, tylko o władzę i  zemstę. Mam nadzieję, że wygra jaka¶ trzecia opcja. Polakom wmawia się,  że musi być albo Po albo PiS. To nieprawda ! Osobi¶cie mam ich już do¶ć  i mam wrażenie, że takich jak ja jest w Polsce coraz więcej."
/REALISTA/

"Adrian Zandberg partia Razem przyznam, że może warto jednak nie  wybierać mniejszego zła tylko postawić na co¶ ¶wieżego . My¶lę że pan  Zanderberg mówił bardzo merytorycznie i rzeczowo i jak najbardziej  zaskoczył cał± Polskę !" /wittentertainments/

Ten Zyd przynajmniej nazwiska nie zmienial...

boukun

A ty Mo¶ku?
--
stevep