Coś w natłoku info mi umknęło. Jaroszewicze i Pa pała

Data: 2020-10-18 11:36:32
Autor: alojzy.nieborak
Coś w natłoku info mi umknęło. Jaroszewicze i Pa pała
https://youtu.be/A4-h0ETWB68?t=1181

Co¶ słabo pisy się chwaliły.

A co z tymi FOZZami? Pękło co?

Data: 2020-10-18 20:45:12
Autor: u2
W dniu 18.10.2020 o 20:36, alojzy.nieborak@gmail.com pisze:
https://youtu.be/A4-h0ETWB68?t=1181

Co¶ słabo pisy się chwaliły.

A co z tymi FOZZami? Pękło co?

a z lotniskiem w Berlinie ? wiesz co¶ ?

Data: 2020-10-18 12:39:56
Autor: alojzy.nieborak
W dniu niedziela, 18 paĽdziernika 2020 20:45:14 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 18.10.2020 o 20:36, alojzy.nieborak@gmail.com pisze:
> https://youtu.be/A4-h0ETWB68?t=1181
> a z lotniskiem w Berlinie ? wiesz co¶ ?

Nie wiem. Wkleję tylko dzisiejsze niuchanie. Tam pisz± o tych
złych prokuratorach pisoskich. Co dziwne ci sami prokuratorzy za peło byli dobrzy:) Ale teraz s± pisoscy, znaczy Ľli i miernoty ogólnie:)
Pierwsze 2 przypadkowe strzały zaznaczam.

ctrl+v
 Tu jest dobra:
cyt.
Pani Małgorzata Zapolnik - prokurator Prokuratury Okręgowej w Szczecinie odebrała z r±k Prokuratora Generalnego Pana Andrzeja Seremeta list gratulacyjny i dyplom dla finalistów konkursu ,,Prokurator Roku 2014".

VS

2020
Ale tu już zła i pisoska bo szarpie pełowiaka:
http://www.panstwo-pis.pl/index.php/Ma%C5%82gorzata_Zapolnik

Inny przypadek.

 Beata Wojdak
tu awansowana za czasów peło:
https://naszdziennik.pl/polska-kraj/82567,stare-sledztwo-nowy-prokurator.html

Ale już tu zła, bo pisoska:
https://www.panstwo-pis.pl/index.php/Beata_Wojdak

:)
Od czego zależy czy prokurator jest dobry/zły?

Data: 2020-10-18 21:42:52
Autor: u2
W dniu 18.10.2020 o 21:39, alojzy.nieborak@gmail.com pisze:
a z lotniskiem w Berlinie ? wiesz co¶ ?

Nie wiem.

to do roboty, za co tobie Hans płaci jurgiełt ?

Coś w natłoku info mi umknęło. Jaroszewicze i Pa pała