CoNaToBronek

Data: 2015-05-15 17:48:39
Autor: mkarwan
CoNaToBronek
Data: 2015-05-15 19:02:53
Autor: Przedstawiciel_narodu
CoNaToBronek
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mj54hr$nil$1usenet.news.interia.pl...
https://twitter.com/hashtag/CoNaToBronek

Ooo, nasz pajdak siÄ™ tam udziela...

Marcin Pajdzik ‏@Marcin_Pajdzik 4 godz.4 godziny temu

-Panie Prezydencie, Ja nie chce po studiach wyjezdzac za praca na wyspy. Co robic?
-Wyjedz do Niemczech. Duzo blizej. #CoNaToBronek
29 podanych dalej 20 ulubionych

Data: 2015-05-16 08:18:30
Autor: MarkWoydak
CoNaToBronek

Użytkownik "Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com> napisał w wiadomości news:mj58rr$bv0$1speranza.aioe.org...
[...]

Ja wyjechałem kolejno: UK, Niemcy, USA, obecnie Włochy i nie żałuję. Rzygać mi msię chce kiedy jakieś fiuty z user.speranza.aioe.org podają się za "przedstawiciela narodu". Musisz mieć małego fiuta.

MW

CoNaToBronek