Codzienne rozmowy nt Twizy

Data: 2019-12-04 23:21:13
Autor: kk
Codzienne rozmowy nt Twizy
Dzień bez rozmowy nt Twizy byłby dniem straconym

Ludzie robią zdjęcia, pytają, komentują ...

Ranek.

Rozważam by jeździć zimą, ale mam oryginalnie letnie, więc jakby śnieg spadł mogłoby być ciekawie. Już sypnęło, ale szczęśliwie roztopiło się, ale i tak na skrzyżowaniu jak przycisnąłem to mi tył wyniosło. Źe w internecie widzę opony dostępne od 5 dni co jest trochę długo to szukam dalej. Dzwonię do warsztatu Komander by spytać czy są dostępne od ręki opony które sobie upatrzyłem.

Odbiera właścicielka warsztatu Komander:
- potrzebuję opony
- Jaki rozmiar?
- 125/80/13.
- To niewłaściwy rozmiar.
- Jak niewłaściwy?
- Samochody mają inne rozmiary, coś pan pomylił.
- Jak to?
- No takie opony to do motorów
- 125/80/13
- Nie ma takich opon?
- Jak nie ma? Maluch takie mniej więcej ma.
- do jakiego samochodu?
- Renault Twizy
- Nie znam takiego samochodu
- No wiem
- Niech pan zrobi zdjęcie
- No ale mówię, że takie są
Odłożyła słuchawkę.

Wieczór.

Wychodzę ze sklepu. Widzę gostka robiącego zdjęcie. Podchodzę "Zajebiste, piękna sprawa"

:-)

Data: 2019-12-04 23:28:10
Autor: Uzytkownik
Codzienne rozmowy nt Twizy
W dniu 2019-12-04 o 23:21, kk pisze:
Wychodzę ze sklepu. Widzę gostka robiącego zdjęcie. Podchodzę "Zajebiste, piękna sprawa"

:-)

Trzeba było zapytać czy by sobie coś takiego kupił.

Data: 2019-12-04 14:42:07
Autor: sczygiel
Codzienne rozmowy nt Twizy
On Wednesday, 4 December 2019 16:28:07 UTC-6, Uzytkownik  wrote:
W dniu 2019-12-04 o 23:21, kk pisze:
> Wychodzę ze sklepu. Widzę gostka robiącego zdjęcie. Podchodzę > "Zajebiste, piękna sprawa"
>
> :-)

Trzeba było zapytać czy by sobie coś takiego kupił.

Zona by sie nie zgodzila. Napewno :)

Data: 2019-12-05 09:45:53
Autor: collie
Codzienne rozmowy nt Twizy
W dniu 4.12.2019 o 23:42, sczygiel@gmail.com pisze:

Napewno :)

Nienażarty?

Data: 2019-12-05 06:45:57
Autor: sczygiel
Codzienne rozmowy nt Twizy
On Thursday, 5 December 2019 02:45:56 UTC-6, collie  wrote:
W dniu 4.12.2019 o 23:42, sczygiel@gmail.com pisze:

> Napewno :)

Nienażarty?

Nazarty. Cheeseburger bacon pizza :)

Data: 2019-12-05 10:24:59
Autor: ąćęłńóśźż
Codzienne rozmowy nt Twizy
Jego czy Twoja?
Jakby co możecie się zamienić.
Moda taka.
BTW ciekawe, jak by się zachowała Hiacynta na widok Twizy.

-- -- -
Zona by sie nie zgodzila.

Data: 2019-12-05 12:09:55
Autor: Adam
Codzienne rozmowy nt Twizy
W dniu 2019-12-05 o 10:24, ąćęłńóśźż pisze:
Jego czy Twoja?
Jakby co możecie się zamienić.
Moda taka.
BTW ciekawe, jak by się zachowała Hiacynta na widok Twizy.

Chyba w kapeluszu, to by się nie zmieściła.
Kazałaby zaparkować na innej ulicy.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-12-05 10:04:48
Autor: elmer radi radisson
Codzienne rozmowy nt Twizy
On 2019-12-04 23:21, kk wrote:

Dzień bez rozmowy nt Twizy byłby dniem straconym

Ludzie robią zdjęcia, pytają, komentują ...

Juz teraz rozumiem do czego Ci byly plyty gipsowe - do zrobienia "scianki" dla fotoreporterow ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2019-12-05 10:25:37
Autor: ąćęłńóśźż
Codzienne rozmowy nt Twizy
;-)))

-- -- -
rozumiem do czego Ci byly plyty gipsowe - do zrobienia "scianki" dla fotoreporterow

Data: 2019-12-06 13:45:23
Autor: BaX
Codzienne rozmowy nt Twizy

Użytkownik "kk" <kk@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:qs9bh4$tmf$1news.icm.edu.pl...
Dzień bez rozmowy nt Twizy byłby dniem straconym

Ludzie robią zdjęcia, pytają, komentują ...

Pewnie gdyby zobaczyli faceta w różowych stringach na dupie też by robili zdjęcia i komentowali.

Data: 2019-12-06 13:49:56
Autor: RoMan Mandziejewicz
Codzienne rozmowy nt Twizy
Hello BaX,

Dzień bez rozmowy nt Twizy byłby dniem straconym
Ludzie robią zdjęcia, pytają, komentują ...
Pewnie gdyby zobaczyli faceta w różowych stringach na dupie też by robili
zdjęcia i komentowali.

Zazdrość przez ciebie przemawia. Odżałuj, kup sobie te różowe stringi.

--
Best regards,
 RoMan

Codzienne rozmowy nt Twizy