Data: 2009-06-08 08:35:01 | |
Autor: Rom | |
[406] Cofające się paliwo | |
Witam
Codziennie rano mam spore problemy z odpaleniem. Auto kręci, ale tak jakby na sucho, później się dławi i dopiero poterm odpala, ale z wielką chmura białego dymu. Czy powodem może być cofające się paliwo? Czy pompka paliwa w zbiorniku jest dostępna w Peugeotach pod fotelami pasażerów? R |
|
Data: 2009-06-08 10:35:05 | |
Autor: karol | |
[406] Cofające się paliwo | |
Rom pisze:
WitamA to nie jest plyn chlodniczy w silniku? |
|
Data: 2009-06-08 11:25:20 | |
Autor: Rom | |
[406] Cofające się paliwo | |
Użytkownik "karol" <karol@kot.pl> napisał w wiadomości news:h0i94i$fpq$1node1.news.atman.pl...
A to nie jest plyn chlodniczy w silniku? Czyli uszczelka pod głowicą? Płyn chłodniczy tłumaczyłby biały dym.....ale co z utrudnionym odpalaniem? R |
|
Data: 2009-06-08 11:38:09 | |
Autor: DoQ | |
[406] Cofające się paliwo | |
Rom pisze:
Użytkownik "karol" <karol@kot.pl> napisał w wiadomości news:h0i94i$fpq$1node1.news.atman.pl... Zbiera ci sie "woda" w cylindrach i zanim wypluje masz slaby zaplon lub nie masz go wcale. Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2009-06-08 11:42:23 | |
Autor: krzysiek82 | |
[406] Cofające się paliwo | |
DoQ pisze:
Zbiera ci sie "woda" w cylindrach i zanim wypluje masz slaby zaplon lub nie masz go wcale. Dokładnie, sprawdź czy nie ubywa Ci płynu i czy nie zmienił on swojego zabarwienia, sprawdź także czy pod korkiem wlewu oleju nie masz masła. Jeśli tak to nie uruchamiaj silnika tylko ściągaj głowice bo to uszczelka pod głowicą na 100% -- krzysiek82 |
|