Cofanie licznika....

Data: 2020-01-09 09:32:21
Autor: ąćęłńóśźż
Cofanie licznika....
W celi razem z tymi, którym ktoś ściął drzewo na działce lub podrzucił śmieci.

-- -- -
że więzienia się powoli zapełniają takimi, co cofnęli licznik.

Data: 2020-01-09 13:30:43
Autor: z
Cofanie licznika....

Dziękujcie za to zachodniej nowoczesnej UE.
Faszystowski zamordyzm leje się do Polski szeroką falą.

Data: 2020-01-09 13:35:17
Autor: Jacek Maciejewski
Cofanie licznika....
Dnia Thu, 9 Jan 2020 13:30:43 +0100, z napisał(a):

Dziękujcie za to zachodniej nowoczesnej UE.
Faszystowski zamordyzm leje się do Polski szeroką falą.

I pogadało se 3 durni :) A ja czwarty że zaszczycam to towarzystwo
uwagą.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-01-09 13:43:46
Autor: Olin
Cofanie licznika....
Dnia Thu, 9 Jan 2020 13:30:43 +0100, z napisał(a):

Dziękujcie za to zachodniej nowoczesnej UE.
Faszystowski zamordyzm leje się do Polski szeroką falą.

Złe to czasy, kiedy suweren nie może nawet cofnąć licznika.
Tak właśnie lucyferska UE odbiera nam uświęcone tradycją zwyczaje:
wywożenie śmieci do lasu, palenie węglem (najlepiej miałem) i chędożenie
ministrantów przez dobrodzieja.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-01-09 14:42:09
Autor: Wiesiaczek
Cofanie licznika....
W dniu 09.01.2020 o 13:43, Olin pisze:
[...]

Chcieliście demokracji no to ją macie! I tyle w temacie.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-01-09 15:26:07
Autor: z
Cofanie licznika....
W dniu 2020-01-09 o 13:43, Olin pisze:
[...]

Troszeczkę mylisz pojęcia. Rowery nie mają liczników, wspomniane odkurzacze, lodówki... Wystarczy rocznik i stan techniczny. Można mieć kilometry na niemieckiej autostradzie i kilometry w nauce jazdy. Co taka informacje komu daje?
Biurokracja się CIESZY że ma zajęcie. I tyle.

Data: 2020-01-09 08:12:58
Autor: rowerex
Cofanie licznika....
W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 15:27:05 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]

Troszeczkę mylisz pojęcia. Rowery nie mają liczników, wspomniane odkurzacze, lodówki... Wystarczy rocznik i stan techniczny.

Tak? To dlaczego w menu serwisowym TV są informacje na temat czasu pracy, ilości włączeń/wyłączeń, wykładkach softwaru i hardwaru itp? Lodówki są coraz bardziej skomputeryzowane - każde urządzenie które ma software ma też zwykle menu serwisowe z historią, i to z coraz bardziej szczegółową historią...

Tu i ówdzie mówi się o "programowanym" psuciu urządzeń przed upływem gwarancji - nawet jeśli to tylko "spiskowa teoria", to jest to technicznie możliwe za pomocą samego oprogramowania.

Stan techniczny widać na zewnątrz, można odpicować, wyszpachlować itp i sprzedać sprzęt jako niemal nowy, co to "stał na magazynie szczelnie zapakowany" - i dopiero dane z menu serwisowego mogą pokazać prawdę co do rzeczywistego "przebiegu" - oczywiście o ile ktoś tych danych nie "skoryguje" przed sprzedażą - ale jeśli ktoś zechce rozebrać agregat lodówki by zobaczyć jego stan techniczny, to życzę mu powodzenia...

To samo się tyczy wszelkich sterowników w samochodach - wszystkie zapisują i rejestrują swoją historię - niedługo w butach będziesz miał procesor z czujnikami zliczający ilość kroków, temperaturę, wagę użytkowania - jak przekroczysz wagę dopuszczalną dla buta, to stracisz gwarancję.

Zresztą UE może nakazać montowanie w butach systemów bezpieczeństwa dla pieszych, ostrzegających pieszych i ostrzegających kierowców, oczywiście ze śledzeniem ścieżki chodzenia przez GPS, Gallileo czy inny Glonass - "UE chroni, UE radzi, UE nigdy cię nie zdradzi"...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-01-09 20:32:32
Autor: z
Cofanie licznika....
W dniu 2020-01-09 o 17:12, rowerex@op.pl pisze:
Tak? To dlaczego w menu serwisowym TV są informacje na temat czasu pracy,

No i?  Wolny człowiek może skorzystać z takiej informacji.
Wie że ona całej prawdy nie mówi. Może być wskazówką

MOŻE a nie MUSI płacić za biurokrację licznikową.

[...]

Się zgadzam. UE może to zrobić pomimo rozumu logiki i większości demokratycznej. UE może zrobić najbardziej debilną głupotę.

Dlaczego może?

Bo jej na to pozwalamy ;-)

Data: 2020-01-09 16:11:57
Autor: Olin
Cofanie licznika....
Dnia Thu, 9 Jan 2020 15:26:07 +0100, z napisał(a):

Można mieć kilometry na niemieckiej autostradzie i kilometry w nauce jazdy. Co taka informacje komu daje?

Nabywcy używanego samochodu daje pojęcie czy był mniej, czy bardziej
intensywnie używany. --
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-01-09 17:48:40
Autor: Irokez
Cofanie licznika....
W dniu 2020-01-09 o 15:26, z pisze:

[...]

W czasach gdy silnik VW TSI wytrzymuje maksymalnie 300 tysięcy kilometrów a projektowana wytrzymałość auta to 7 lat lub 150k km, przekręcanie w Polskiej patologiczej już sytuacji komisów samochodowych z 250k km do 150k km ma już znaczenie. Bo klient kupując takie auto musi po 5 miesiącach kiedy dobija do magicznych 300k km wymieniać silnik na nowy.

To nie czasy gdy silnik wytrzymywał milion. Teraz nie opłaca się takich robić.

https://www.auto-swiat.pl/uzywane/testy-dlugodystansowe/w-volkswagenie-golfie-14-tsi-po-300-tys-km-rozsypal-sie-silnik/lsx56y0

--
Irokez

Data: 2020-01-09 20:35:09
Autor: z
Cofanie licznika....
W dniu 2020-01-09 o 17:48, Irokez pisze:

To nie czasy gdy silnik wytrzymywał milion. Teraz nie opłaca się takich robić.

Ale nadal nie jest to wyrocznia bo jeżdżą te samochody z większymi przebiegami.
To tylko wskazówka za którą kierowcy są zmuszani płacić

ALE...

Jeśli już musimy z tym żyć to dobrze by było egzekwować tą biurokrację i ścigać oszustów licznikowych.

Socjalizm tak ma. Nie poradzisz ;-)

Data: 2020-01-10 09:40:40
Autor: Wiesiaczek
Cofanie licznika....
W dniu 09.01.2020 o 20:35, z pisze:
[...]

Dlatego należy wracać do socjalizmu.
Ty preferujesz system złodziejski?

Data: 2020-01-13 20:03:35
Autor: nie ma emaila
Cofanie licznika....
Fri, 10 Jan 2020 09:40:40 +0100, w <qv9da8$r04$1@gioia.aioe.org>, Wiesiaczek
<ciotkazielinska@vp.pl> napisał(-a):

> Socjalizm tak ma. Nie poradzisz ;-)

Dlatego należy wracać do socjalizmu.
Ty preferujesz system złodziejski?

Czyli jaki? Feudalizm?

Data: 2020-01-13 20:18:25
Autor: u2
Cofanie licznika....
W dniu 13.01.2020 o 20:03, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
[...]

ta

Data: 2020-01-09 19:59:48
Autor: Budzik
Cofanie licznika....
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Gdyby było tak jak mowisz to oszusci nie cofaliby liczników...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2020-01-09 20:26:35
Autor: z
Cofanie licznika....
W dniu 2020-01-09 o 16:11, Olin pisze:
Nabywcy używanego samochodu daje pojęcie czy był mniej, czy bardziej
intensywnie używany.

Przeczytaj dokładnie na co odpowiadasz

A jeśli już to dlaczego akurat to dotyczy tylko pojazdów?

Twój komputer powinien mieć licznik (homologowany oczywiście i certyfikaowany dyrektywami) Miałbyś wiedzę ...

Ale czy na pewno? Wiedziałbyś czy był dobrze serwisowany/czyszczony/ czy wymieniano na czas płyny i filtry. Czy procesor był przegrzewany...

Życie jest bardziej skomplikowane niż myśli sobie wyznawca licznika. ;-)

Data: 2020-01-10 11:16:20
Autor: Olin
Cofanie licznika....
Dnia Thu, 9 Jan 2020 20:26:35 +0100, z napisał(a):

A jeśli już to dlaczego akurat to dotyczy tylko pojazdów?

Twój komputer powinien mieć licznik (homologowany oczywiście i certyfikaowany dyrektywami)

Mój komputer akurat mało się przemieszcza, chyba że uwzględnić ruch wirowy
Ziemi i jej obieg wokół Słońca.
Nie ma obowiązku zwracania uwagi na stan licznika i nikt nie każe Ci tego
robić. Rozumiem, że jesteś zwolennikiem wolności, więc dlaczego oburzasz
się, że inni są zainteresowani tym parametrem?

Miałbyś wiedzę ...

Normalny człowiek coś wie, albo nie wie. 'Manie' wiedzy to efekt zmagań Mniej niż Zera z językiem polskim, co bardzo
spodobało się suwerenowi, bo w jego mniemaniu nobilituje.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-01-10 22:04:03
Autor: z
Cofanie licznika....
Co innego zmuszanie a co innego możliwość posługiwania się takim urządzeniem.

Zauważasz pewną subtelną różnicę?

Data: 2020-01-09 18:40:32
Autor: Sonn
Cofanie licznika....
W dniu 2020-01-09 o 13:30, z pisze:

Dziękujcie za to zachodniej nowoczesnej UE.
Faszystowski zamordyzm leje się do Polski szeroką falą.

Sprzedam ci VW Golfa, rocznik 1990, przebieg 60 000. Cena 20.000. Auto prawie nieużywane przez te lata. Teściowa tylko do kościoła i na zakupy do Dino jeździła. Kupisz? Licznik wcale, a wcale nie był cofany. Żebym tak na miejscu trupem padł jak był cofany...

--
Sonn

Data: 2020-01-09 19:20:17
Autor: u2
[...]