Cofanie licznikow

Data: 2019-05-22 17:44:33
Autor: J.F.
Cofanie licznikow

Za pare dni ustawa wejdzie w zycie ... i co - sprawdzimy jak z ogloszeniami ?

Znikna, "juz nieaktualne", czy "ale musi pan do Goerlitz podjechac" :-)

Sporo pewnie zniknie, a reszta ... bedzie znajomym handlarzom importowane cofac :-)

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/fałszerze-liczników-zwijają-interes-pierwsze-efekty-nowego-prawa/ar-AABFPLs

"Uczciwi sprzedawcy aut używanych dostali do ręki niezłą ustawę i z pewnością nie zawahają się jej użyć. Szykujcie się na donosy i prowokacje. Szykujcie się na policję i prokuratorów. Pierwsze ofiary są już upatrzone. "

Strasza ogolnie, czy faktycznie wiedza, kto tam kreci ambitnie ?

J.

Data: 2019-05-22 18:03:16
Autor: RadoslawF
Cofanie licznikow
W dniu 2019-05-22 o 17:44, J.F. pisze:

[...]

Marketingowy bełkot dziennikarzyny. Podobne były jak wchodziła
poprzednia ustawa która praktycznie nic nie dała.
Będą karać za oferowane do sprzedaży auta z cofniętym przebiegiem
czy znowu trzeba udowodnić komuś że to on cofał?
Jak handlarz puści pojazd przez pośrednika to komu udowadniać
kręcenie? Sprowadzającemu czy końcowemu sprzedawcy?
Czy przewidzieli karanie za liczniki przekręcające się na granicy?

Pozdrawiam

Data: 2019-05-22 18:59:53
Autor: Budzik
Cofanie licznikow

[...]

Chyba nie jestescie na czasie...
https://spottedlublin.pl/sejm-popelnil-blad-w-ustawie-cofanie-licznikow-
nie-bedzie-karalne/

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2019-05-22 21:36:07
Autor: abn140
Cofanie licznikow
J.
nic sie nie zmieni.
wystarczy przeleciec pare ogloszen z mobile.de i nagle sie okazuje ze niemcy kreca na potege.
tam to jest zakazane od dawna.
nie wiem jak to robia, pewnie wlascicielem przez minute jest ahmed, ktory "paaanie on juz od tygodnia w turcji jest"
czy jest jakas inna luka. nie wiem.
jak tam sie da to tu sie bedzie tym bardziej dalo.

Data: 2019-05-22 22:40:13
Autor: kk
Cofanie licznikow
On 2019-05-22 17:44, J.F. wrote:

Za pare dni ustawa wejdzie w zycie ... i co - sprawdzimy jak z ogloszeniami ?

Znikna, "juz nieaktualne", czy "ale musi pan do Goerlitz podjechac" :-)

Sprzęt do kręcenia?

Data: 2019-05-23 12:23:57
Autor: J.F.
Cofanie licznikow
On 2019-05-22 17:44, J.F. wrote:
Za pare dni ustawa wejdzie w zycie ... i co - sprawdzimy jak z ogloszeniami ?
Znikna, "juz nieaktualne", czy "ale musi pan do Goerlitz podjechac" :-)

Sprzęt do kręcenia?

Byc moze, ale to troche podpada pod wspoludzial/pomocnictwo.
No i czy da sie na tym zarobic ?

J.

Data: 2019-05-24 18:05:40
Autor: kk
Cofanie licznikow
On 2019-05-22 17:44, J.F. wrote:
[...]

Sprzęt do oprogramowania diagnostycznego?

No i czy da sie na tym zarobic ?

Ciągle się sprzedaje

Data: 2019-05-23 06:24:48
Autor: Shrek
Cofanie licznikow
W dniu 22.05.2019 o 17:44, J.F. pisze:

[...]

Już nieaktualne... Podobnie jak ustawa o zwalczaniu pedofilli znosi zwalczanie pedofilii, zamiast tego próbowali zaostrzyć karę za zniesławienie - przetłumaczając na polski ustawa o zwalczaniu pedofili miała polegać na karaniu demaskujących pedofili. Taki mamy klima...

Shrek

Data: 2019-05-23 07:37:33
Autor: tck
Cofanie licznikow
W dniu 23.05.2019 o 06:24, Shrek pisze:
[...]

tak to jest jak się klepie ustawy po nocach pod aktualną sprawę medialną bez zastanowienia i konsultacji...

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2019-05-23 12:37:59
Autor: radekp@konto.pl
Cofanie licznikow
Thu, 23 May 2019 07:37:33 +0200, w <5ce6319b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>,
tck <tck@top.Wytnij.net.pl> napisał(-a):

> [...]
tak to jest jak się klepie ustawy po nocach pod aktualną sprawę medialną bez zastanowienia i konsultacji...

Takie jest zapotrzebowanie na urabianie motłochu...

Data: 2019-05-23 18:42:04
Autor: Shrek
Cofanie licznikow
W dniu 23.05.2019 o 07:37, tck pisze:

[...]

A kto powiedział, że to przypadek?

Shrek

Data: 2019-05-23 19:23:24
Autor: kk
Cofanie licznikow
On 2019-05-23 07:37, tck wrote:
[...]

A nie moglibyście za wszystko po prostu płacić?

Data: 2019-05-24 00:04:38
Autor: radekp@konto.pl
Cofanie licznikow
Thu, 23 May 2019 19:23:24 +0200, w <qc6kug$nd3$1@news.icm.edu.pl>, kk

On 2019-05-23 07:37, tck wrote:

> tak to jest jak się klepie ustawy po nocach pod aktualną sprawę medialną > bez zastanowienia i konsultacji...

A nie moglibyście za wszystko po prostu płacić?

Za co?

Data: 2019-05-25 01:38:05
Autor: kk
Cofanie licznikow

[...]