Collison held out of training camp

Data: 2010-09-29 09:22:58
Autor: s
Collison held out of training camp
Tez nie warto sie napalac...

Data: 2010-09-29 07:38:24
Autor: Kriszot
Collison held out of training camp
s <s@krzak.wp.pl> napisał(a):
Tez nie warto sie napalac...

:) moj top 10 -
Kto mi go pozalowal :??

--

Data: 2010-09-29 02:04:56
Autor: sooobi
Collison held out of training camp
On 29 Wrz, 09:38, " Kriszot" <kriszot1.SKA...@gazeta.pl> wrote:
s <s...@krzak.wp.pl> napisał(a):

> Tez nie warto sie napalac...

:) moj top 10 -
Kto mi go pozalowal :??

Nie wiem ale ci ktorzy chca kupic Ibake na pewno sa zadowoleni:)

Data: 2010-09-29 11:14:08
Autor: s
Collison held out of training camp

Nie wiem ale ci ktorzy chca kupic Ibake na pewno sa zadowoleni:)

Albo i nie, bo hype bedzie wiekszy...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-29 09:36:10
Autor:
Collison held out of training camp

Albo i nie, bo hype bedzie wiekszy...

Pozdr
Slawek

Albo tak - bo bedzie wart tych wyplaconych milionow USD --

Data: 2010-09-29 11:40:38
Autor: s
Collison held out of training camp
Albo tak - bo bedzie wart tych wyplaconych milionow USD

I tak bylby wart. A teraz wszyscy wiedza, ze bedzie wart :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-30 12:39:31
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nie wiem ale ci ktorzy chca kupic Ibake na pewno sa zadowoleni:)

Albo i nie, bo hype bedzie wiekszy...

I tegoroczna nagrode imienia Anthonego Randolpha otrzyma... ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-09-30 04:18:48
Autor: Leszczur
On 30 Wrz, 12:39, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Albo i nie, bo hype bedzie wiekszy...

I tegoroczna nagrode imienia Anthonego Randolpha otrzyma... ;-)

Na pewno nie Ibaka. Ktoś kupi Walla, ktoś zatrzyma Griffina, lub
Bargnaniego, ktoś zmaczuje Arenasa, albo Curry'ego... Ibaka jest na
nastym miejscu w kolejce potencjalnych bustów.
Aha - zapomniałem dodać, że Serge idzie do mnie :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-09-30 13:20:58
Autor: s
Collison held out of training camp

Na pewno nie Ibaka. Ktoś kupi Walla, ktoś zatrzyma Griffina, lub
Bargnaniego,

Hurra, dostane ksiazke!!!

Pozdr
Slawek

Data: 2010-09-30 13:41:34
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Bargnaniego, ktoś zmaczuje Arenasa, albo Curry'ego... Ibaka jest na
nastym miejscu w kolejce potencjalnych bustów.

Skad takie zalozenie? Wymienieni przez Ciebie gracze maja pewnosc
odnosnie minut i cos tam na pewno ugraja, a Ibaka moze pojsc za 5M$ i
grzac lawe przez 3/4 sezonu... cos jak Randolph w zeszlym sezonie ;-)

--
pzdr
wiLQ

Collison held out of training camp