Commodore 64

Data: 2011-11-29 15:22:51
Autor: TheWarAgainstTerror
Commodore 64
W dniu 2011-11-29 00:48, Piotr M pisze:
Nie pomyliłem grup (żeby nie było) :)

http://www.youtube.com/watch?v=p0wCvtkcMsM

nostalgia i nic więcej, kilku fanatyków kupi (nie wiem po co)

Data: 2011-11-29 16:12:13
Autor: Piotr M
Commodore 64
W dniu 29 listopada 15:22, TheWarAgainstTerror pisze:
W dniu 2011-11-29 00:48, Piotr M pisze:
Nie pomyliłem grup (żeby nie było) :)

http://www.youtube.com/watch?v=p0wCvtkcMsM

nostalgia i nic więcej

I nic więcej??
A ilu z nas, w tym ja, dostała świra na punkcie pecetów, a początkiem była właśnie ta skrzyneczka? Ileż to kasy włożyliśmy, aby zrobić kolejne upgrade z procka na procek, z dysku na dysk.
Historia koło zatoczyła...

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je dokończyć na tuzin sposobów."

Data: 2011-11-29 17:17:45
Autor: Andy Niwiński
Commodore 64

"Piotr M" <xx@xx.xx> schrieb im Newsbeitrag news:jb2sqp$6cn$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nie zapominaj, że dinozaury wymierają. Wyrosło nam pokolenie ludków, którzy nie znaja świata bez Internetu, komórki, Coca-Coli. I wydaje im się, że to co było, jest nieważne, złe, dziadowskie. Tacy "fachowcy" co to najlepiej wiedzą jak to było w PRL-u, a urodzili się w 1990 roku.

Data: 2011-11-29 16:31:24
Autor: kamil
Commodore 64
On 29/11/2011 16:17, Andy Niwiñski wrote:

"Piotr M" <xx@xx.xx> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 29 listopada 15:22, TheWarAgainstTerror pisze:
W dniu 2011-11-29 00:48, Piotr M pisze:
Nie pomyli³em grup (¿eby nie by³o) :)

http://www.youtube.com/watch?v=p0wCvtkcMsM

nostalgia i nic wiêcej

I nic wiêcej??
A ilu z nas, w tym ja, dosta³a ¶wira na punkcie pecetów, a pocz±tkiem
by³a w³a¶nie ta skrzyneczka? Ile¿ to kasy w³o¿yli¶my, aby zrobiæ
kolejne upgrade z procka na procek, z dysku na dysk.
Historia ko³o zatoczy³a...

Nie zapominaj, ¿e dinozaury wymieraj±. Wyros³o nam pokolenie ludków,
którzy nie znaja ¶wiata bez Internetu, komórki, Coca-Coli. I wydaje im
siê, ¿e to co by³o, jest niewa¿ne, z³e, dziadowskie. Tacy "fachowcy" co
to najlepiej wiedz± jak to by³o w PRL-u, a urodzili siê w 1990 roku.

Fachowcy z PRLu te¿ wiedzieli, ¿e za czasów powojennych by³o kiepsko, chocia¿ urodzili siê w latach 70-tych. No i?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-11-29 19:03:15
Autor: Andy Niwiñski
Commodore 64

"kamil" <kamil@spam.com>
Fachowcy z PRLu te¿ wiedzieli, ¿e za czasów powojennych by³o kiepsko, chocia¿ urodzili siê w latach 70-tych. No i?

No i absolutnie nie mam zamiaru z Tob± tego tematu dyskutowaæ.

Data: 2011-11-29 20:17:52
Autor: Maciej Bojko
Commodore 64
On Tue, 29 Nov 2011 16:12:13 +0100, Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

[...]

Tak, to jest w³a¶nie par excellence nostalgia. --
Maciej Bójko

Commodore 64