Compaq EVO 1015 i problem z pamięcią

Data: 2010-08-11 14:46:31
Autor: Piotr
Compaq EVO 1015 i problem z pamięcią
Witam
Laptop jak w temacie zagiął moją skromną wiedzę nt. pamięci. Mianowicie jest kostka 256 MB Infineon SDRAM PC2100S-2033-0-A1 i dalej 256MB, DDR, 266, CL2. I ta kość działa. Próbuję dołożyć coś więcej bo wiadomo że z taka ilością pamięci to porażka. I tu kicha.
Mam takie kości:
KINGMAX 512MB, DDR-333
TRANSCEND 512 MB DDR-333, SODIMM, CL2,5 dwie sztuki nówki nie używane
HYNIX 128 MB DDR 266 CL2,5
I to bydlę chodzi tylko z Hynixem, pozostałych nie widzi wogóle, nieważne czy włożę w gniazdo czy nie. Wg specyfikacji ten laptop powinien chodzić do 1GB bez problemu. A tu nie wiem co jest grane, kości są sprawne, w innym lapku działają.
Czy te 512 czymś się różnią znaczącym od tego Hynixa? Są szybsze więc powinny normalnie iść...
Pomocy!

Piotr

Data: 2010-08-12 12:54:28
Autor: ***Einstein***

[...]

[...]