Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?

Data: 2009-11-25 22:12:31
Autor: Grzegorz Brycki
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Witam,

Czy można na laptopie zainstalować z powodzenie i bez problemów wspomniany system? KToś próbował?

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2009-11-26 05:01:20
Autor: Szymon von Ulezalka
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
On 25 Lis, 21:12, Grzegorz Brycki <grzegorz.bry...@op.pl> wrote:
[...]

czy procek posiada obsluge rozszerzen 64 bitowych (wszystkie core 2
duo to maja)? czy dostepne sa sterowniki (do czipsetu, lanu, wlanu
etc) na viste/win7 64bitowe?

Data: 2009-11-26 15:50:07
Autor: J.M.Oizo
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?

Użytkownik "Grzegorz Brycki"  napisał w wiadomości ...
Witam,

Czy można na laptopie zainstalować z powodzenie i bez problemów wspomniany system? KToś próbował?

u mnie na Lenowo z Atomem 1,6 , 2GB i dyskiem 32GB SSD pamieci pieknie smiga 32bitowy windows 7 Profesional

Data: 2009-11-27 11:29:11
Autor: DooMiniK
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
J.M.Oizo pisze:

[...]

U mnie na netbooku Debian, ale jak się wczytasz, to pytanie
tyczyło się czego innego.

--
Dominik Siedlak (bachus)

Data: 2009-11-26 19:22:10
Autor: PSYLO
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Grzegorz Brycki pisze:
Czy można na laptopie zainstalować z powodzenie i bez problemów wspomniany system? KToś próbował?

To zależy od tego, czy procesor sobie z 64 bitami poradzi. Mój nx7400 EY508ES ma niestety 32 bitowy Core Duo. Niemniej jednak 32 bitowy Windows 7 sprawuje się na nim wyśmienicie.

--
PSYLO

Data: 2009-11-27 06:40:04
Autor: Artur Frydel
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Day Thu, 26 Nov 2009 19:22:10 +0100, PSYLO wrote:

Grzegorz Brycki pisze:
[...]

Mozna zainstalowac 64 bit na 32bitowym procesorze.
--
Artur 'bzyk' Frydel Even if hell exists it's still not sure whether they want us there.

Data: 2009-11-27 09:07:02
Autor: Andrzej Libiszewski
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Dnia Fri, 27 Nov 2009 06:40:04 +0100, Artur Frydel napisał(a):

Mozna zainstalowac 64 bit na 32bitowym procesorze.

Chętnie się dowiem jak to zrobić :D

W następnej kolejności poproszę o instrukcję holowania naczepy z
40-stopowym kontenerem za pomocą malucha.

--
*** Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H ***
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro

Data: 2009-11-27 08:25:33
Autor: januszek
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Andrzej Libiszewski napisał(a):

Mozna zainstalowac 64 bit na 32bitowym procesorze.

Chętnie się dowiem jak to zrobić :D

To proste: EMT 64 ;)

j.

Data: 2009-11-27 09:42:47
Autor: Andrzej Libiszewski
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Dnia 27 Nov 2009 09:25:33 +0100, januszek napisał(a):

Andrzej Libiszewski napisał(a):

Mozna zainstalowac 64 bit na 32bitowym procesorze.

Chętnie się dowiem jak to zrobić :D

To proste: EMT 64 ;)

Rozumiem w takim razie, że według tej teorii Athlon X2 jest procesorem
32bitowym, a na miano 64bitowego zasługuje wyłącznie Itanium?

Data: 2009-11-27 09:41:01
Autor: januszek
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Andrzej Libiszewski napisał(a):

To proste: EMT 64 ;)

Rozumiem w takim razie, że według tej teorii Athlon X2 jest procesorem
32bitowym, a na miano 64bitowego zasługuje wyłącznie Itanium?

Nie znam zupełnie produktów AMD więc nie wiem czym jest Athlon X2. Chodzi o implementacja 64 bitowych rozkazow i rejestrow na procesory, które 64 bitowe nie są. Z drugą częścią zdania się zgadzam ;)

j.

Data: 2009-11-27 14:54:54
Autor: Szymon von Ulezalka
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Nie znam zupełnie produktów AMD więc nie wiem czym jest Athlon X2.
Chodzi o implementacja 64 bitowych rozkazow i rejestrow na procesory,
które 64 bitowe nie są. Z drugą częścią zdania się zgadzam ;)

ekhm, alpha-sparci i powerpc ci sie gdzies zagubily ;p?

Data: 2009-11-28 08:46:40
Autor: januszek
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Szymon von Ulezalka napisał(a):

[...]

ekhm, alpha-sparci i powerpc ci sie gdzies zagubily ;p?

A kysz, a kysz ;P

j.

Data: 2009-11-28 15:24:55
Autor: Wiesław
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Dnia 27-11-2009 o 09:25 januszek napisał na pl.comp.pecet:

Mozna zainstalowac 64 bit na 32bitowym procesorze.

Chętnie się dowiem jak to zrobić :D

To proste: EMT 64 ;)

Jeżeli to takie proste, to ja również proszę o instrukcje.

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2009-11-26 19:22:49
Autor: Chichotek
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Był 25 listopad (środa) gdy o godz. 22:12 *Grzegorz Brycki* napisał(a):

Czy można na laptopie zainstalować z powodzenie i bez problemów wspomniany system? KToś próbował?

Jeżeli masz procesor 64bitowy i na stronie HP do tego modelu masz wszystkie
sterowniki dla systemu 64bit to próbuj.

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2009-11-27 06:01:04
Autor: januszek
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Chichotek napisał(a):

Czy można na laptopie zainstalować z powodzenie i bez problemów wspomniany system? KToś próbował?

Jeżeli masz procesor 64bitowy i na stronie HP do tego modelu masz wszystkie
sterowniki dla systemu 64bit to próbuj.

64 bitowy procesor w HP7400? ;P Pomyśl zanim coś napiszesz... W Vobisie był model z T2250: http://ark.intel.com/Product.aspx?id=27232
który jak widać nie wspiera instrukcji 64 bit... Co do meritum sprawy, na stronach HP http://www.tinyurl.pl/?MLouzKZf są drivery do Visty 64bit więc były inne podmodele z innym CPU
na których śmiało można próbować z 7 :) Lista jest tu:
http://h18000.www1.hp.com/products/quickspecs/12440_div/12440_div.HTML

j.

Data: 2009-11-27 17:29:43
Autor: PSYLO
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
januszek pisze:
64 bitowy procesor w HP7400? ;P Pomyśl zanim coś napiszesz... W Vobisie był model z T2250: http://ark.intel.com/Product.aspx?id=27232
który jak widać nie wspiera instrukcji 64 bit...

nx7400 to nie jest konkretny model tylko nazwa rodziny laptopów, w których były montowane różne procesory (od Celeronów począwszy).

--
PSYLO

Data: 2009-11-29 18:08:04
Autor: Chichotek
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Był 27 listopad (piątek) gdy o godz. 7:01 *januszek* napisał(a):

64 bitowy procesor w HP7400? ;P Pomyśl zanim coś napiszesz...

Ty sam pomyśl, były takie modele na C2D zatem ?

Data: 2009-11-30 07:01:30
Autor: januszek
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Chichotek napisał(a):

64 bitowy procesor w HP7400? ;P Pomyśl zanim coś napiszesz...

Ty sam pomyśl, były takie modele na C2D zatem ?

Acha, Tobie chodzilo o to, ze C2D jest procesorem 64 bitowym? Bo moim zdaniem nie jest i bylo o tym w tym watku ;P

j.

Data: 2009-11-30 22:19:35
Autor: Chichotek
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Był 30 listopad (poniedziałek) gdy o godz. 8:01 *januszek* napisał(a):

Acha, Tobie chodzilo o to, ze C2D jest procesorem 64 bitowym? Bo moim zdaniem nie jest i bylo o tym w tym watku ;P

Co jest Twoim zdaniem a co nie jest to mnie nie obchodzi, mnie interesuja
jedynie fakty a nie Twoje życzenia.

Data: 2009-12-01 08:04:50
Autor: januszek
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Chichotek napisał(a):

Co jest Twoim zdaniem a co nie jest to mnie nie obchodzi, mnie interesuja
jedynie fakty a nie Twoje życzenia.

No to jakie sa wedlug Ciebie fakty? Że to jest procesor 64 bitowy: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Intel_Core2_arch.svg ? ;) W takim razie co to jest: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Itanium_arch.png ? :)

j.

Data: 2009-12-01 11:14:12
Autor: Tomasz Potega
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
januszek wrote:
No to jakie sa wedlug Ciebie fakty? Że to jest procesor 64 bitowy: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Intel_Core2_arch.svg ? ;) W takim razie co to jest: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Itanium_arch.png ?

inny procesor 64 bitowy?

pozdrowienia,
shadow

Data: 2009-12-01 11:00:04
Autor: januszek
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Tomasz Potega napisał(a):

inny procesor 64 bitowy?

A czmu nie 128 bitowy? ;P

j.

Data: 2009-12-01 12:38:49
Autor: Tomasz Potega
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
januszek wrote:
A czmu nie 128 bitowy? ;P

robisz to dla zabawy, sportu, czy zawodowo? ;)

definicji "-bitowości" jest - lekko licząc - kilkanaście.
i w przypadku Core 2 dziwnym trafem sprawdzają się te z "64-"
z przodu...

pozdrowienia,
shadow

Data: 2009-12-01 12:55:18
Autor: januszek
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Tomasz Potega napisał(a):

A czmu nie 128 bitowy? ;P

robisz to dla zabawy, sportu, czy zawodowo? ;)

Oczywiscie, ze dla zabawy ;)

definicji "-bitowości" jest - lekko licząc - kilkanaście.
i w przypadku Core 2 dziwnym trafem sprawdzają się te z "64-"
z przodu...

Powiedzmy, ze jestem konserwatywny ;)

j.

Data: 2009-11-27 11:30:21
Autor: DooMiniK
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Grzegorz Brycki pisze:
Witam,

Czy można na laptopie zainstalować z powodzenie i bez problemów wspomniany system? KToś próbował?

Pytanie podchwytliwe: po co ?

--
Dominik Siedlak (bachus)

Data: 2009-11-27 07:01:33
Autor: Mateusz
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
mój pierwszy post na grupie... ;)

Jestem posiadaczem nx7400 i pracuję na systemie w architekturze 32
bitowej.
Musisz wziąć pod uwagę, że diagnoza, czy sprzęt nadaje się pod soft
64bitowy zaczyna się od procesora, następnie drivery.

Poza tym, właściwie nie jestem pewien, ale przewaga systemu 64bit nad
32bit polegałaby na tym że system operacyjny byłby w stanie
zaadresować większą przestrzeń jeżeli chodzi o pamięć operacyjną tak ?
o ile się nie mylę, to w wypadku nx7400 można na płytę wsadzić max 4gb
ramu-u więc i tak nic byś nie zyskał, bo nawet przy 64bit procesorze
ograniczałby Cię limit Pamięci na płycie.

Data: 2009-11-28 10:28:41
Autor: Maciek - Wally
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Mateusz pisze:
[...]

Na dodatek chipset 945 sprawi, że i tak nie będzie widać całych 4GB...

--
Maciek

Data: 2009-11-29 03:10:31
Autor: Mateusz
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
On 28 Lis, 10:28, Maciek - Wally <ko...@o2.pl> wrote:

Na dodatek chipset 945 sprawi, że i tak nie będzie widać całych 4GB...

Chodzi Ci o pamięć grafiki tak ? jeszcze powiem Ci, że ten biosk,
który jest w tym HPku jest totalnie beznadziejny, nie można nawet
określić rozmiaru pamięci ram przydzielonego dla gfx. Z alternatywnym
nie będę kombinował, bo to ma być pewne...

Data: 2009-11-29 12:16:46
Autor: DooMiniK
Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?
Mateusz pisze:
[...]

Robi się NTG, no ale: jedyny sens wersji 64bitowej jest
w sytuacji, gdy kupujesz wersję BOX (aby za rok/dwa przerzucić
go na nowy sprzęt). Innego sensu nie widzę. Będziesz
miał raczej problemy a nie zysk. Odpuść wersję 64bit.
Są sytuacje, że nawet przy 4GB RAM i starszym sprzęcie
lepiej zainstalować 32-bitowy system.

--
Dominik Siedlak (bachus)

Compaq nx7400 -> win 7 64 bit?