Comperia Bonus 4: premia 50 zł + lokata 4 i 5% + szansa na samochód, iPhone lub iPad

Data: 2015-10-20 05:19:30
Autor: woj.maje
Comperia Bonus 4: premia 50 zł + lokata 4 i 5% + szansa na samochód, iPhone lub iPad
Zmieniły się zasady promocji Comperia Bonus 4. Na lepsze, bo nie trzeba już wykonywać płatności kartą :) Wystarczy otworzyć konto z lokatą na min. 200 zł i premia się należy. Jest też dodatkowy konkurs.

Co ważne zmiana obejmuje też osoby, które już wcześniej zarejestrowały się w promocji:

http://bankobranie.blogspot.com/2015/10/rewolucyjne-zmiany-w-comperia-bonus-4.html

Data: 2015-10-24 20:22:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Comperia Bonus 4: premia 50 zł + lokata 4 i 5% + szansa na samochód, iPhone lub iPad

<woj.maje@gmail.com> 20144686-d3a8-4f98-947c-1312c3bd0669@googlegroups.com

[...]

Ja mam warunki jeszcze lepsze. Jeśli ktoś założy konto w EB z mojego polecenia i ja dzięki
temu otrzymam 100 pln -- połowę odeślę temu komuś. Tak więc ten ktoś otrzyma i 100 pln od
EB, i 50 pln ode mnie, i będzie miał średnio 4.5% (albo tylko 3.5) na trzymiesięcznej
lokacie do 10 kpln, i 4% na RORze do 3 kpln, i będzie mógł polecić konta czterem innym
osobom tak, że otrzyma po 100 pln za skuteczne polecenie a osoby polecone też otrzymają
po 100 pln.

Na razie mam wolne trzy miejsca do polecenia:

           779694035

a być może będę miał kolejne, ale z innego numeru.

Ponadto w EB można poleać kredytówki i kredyty.
(za coś EB daje po 50 pln, za coś po 100 pln...)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-10-26 01:59:59
Autor: woj.maje
[...]

Wiarygodność propozycji obniża brak informacji o tym, że nowy klient (ten z polecenia) musi zapewnić wpływ wynagrodzenia/emerytury/renty na konto by dostać te 100 zł.

Data: 2015-10-26 16:34:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Comperia Bonus 4: premia 50 zł + lokata 4 i 5% + szansa na samochód, iPhone lub iPad

<woj.maje@gmail.com> 44e5101a-bfa3-4cc4-b089-d246a83dc1ab@googlegroups.com

[...]

Rzeczy oczywistych (wpływ u mnie i u poleconego) nie warto pisać zbyt często.
Warunki poleceń dyktuje EB i są dostępne na stronach EB.

(; Wiarygodność tych słów ;) potwierdza Twoja wiedza,
której istnienie potwierdza Twoja wypowiedź.

Można dodać, ponoć potrzebna jest debetówka, którą trzeba wydać
500 pln, aby uniknąć opłaty miesięcznej -- ***bodajże*** 4,90 pln.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Comperia Bonus 4: premia 50 zł + lokata 4 i 5% + szansa na samochód, iPhone lub iPad