Compressor Mini w Erze - nie da sie permanentnie usunac tego ustrojstwa?

Data: 2009-04-26 12:54:44
Autor: Solos
Compressor Mini w Erze - nie da sie permanentnie usunac tego ustrojstwa?
Witam,

od pewnego czasu Era zmusila uzytkownikow "blueconnect w telefonie" do korzystania z bardzo watpliwego dobrodziejstwa jakim jest Compressor Mini. Dziala to na takiej samej zasadzie jak Opera Mini kompresujac zawartosc stron i przesylajac przez proxy. Niestety w efekcie zdecydowana wiekszosc stron wyglada zupelnie inaczej niz jakby zostala otwarta na komputerze, a co gorsze -  niektore strony nie otwieraja sie w ogole. Wiele modeli telefonow dzisiaj ma wbudowana przegladarke obslugujaca pelny HTML i jest w stanie wyswietlic strony w telefonie, ktore beda wygladaly dokladnie tak samo, jak otwarte na komputerze. Era jednak nie daje mozliwosci wyboru - aktywacji lub deaktywacji Compressora Mini. Dla uzytkownikow blueconnect w telefonie usluga jest aktywna i nie moze zostac na stale wylaczona, co jest wg mnie bzdura. Jesli jest wiecej osob takich jak ja, ktorym to przeszkadza, proponuje napisac do BOKu Ery skarge na usluge Compressora Mini. Niech Era pozwoli uzytkownikom wybrac czy chca z niego korzystac czy nie. Wiem, ze niby mozna wylaczyc kompresje, ale rzad ikon na gorze jest caly czas widoczny, a ja nie chce go miec.

Co myslicie o tej kwestii?

Pozdrawiam,

Solos

Data: 2009-04-26 14:54:38
Autor: m hc
Compressor Mini w Erze - nie da sie permanentnie usunac tego ustrojstwa?
Można ten twór wyłączyć, tylko Era chyba jeszcze sama o tym nie wie.
Aby to zrobić należy złożyć w BOA dyspozycję wyłączenia usługi
kompresji danych w telefonie dla BC. Razem z kompresją wyłącza się też
(całkowicie - irytujący pasek znika) Compressor Mini, który jest z nią
powiązany.

Nie wiem czy mogę tutaj zamieścić link do innej dyskusji, gdzie
rozwiązywaliśmy ten problem, ale spróbuję:
http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=10198&page=2

Pozdr

Data: 2009-04-27 05:48:55
Autor: Solos
m_hc@interia.pl wrote:
[...]

Wielkie dzieki! Dzisiaj zadzwonie do BOA i sprobuje im wytlumaczyc, ze moga mi to wylaczyc. Mam nadzieje, ze sie uda przekonac konsultanta.

Pozdrawiam serdecznie,
Solos

Data: 2009-04-27 16:51:48
Autor: Solos
Compressor Mini w Erze - nie da sie permanentnie usunac tegoustrojstwa?
Niestety jak na razie mi sie nie udalo. Probowalem z dwoma roznymi konsultantami i kazdy twierdzil, ze nie moze mi deaktywowac uslugi kompresji danych bez wylaczania pakietu blueconnect w telefonie. Wiecie moze jak mozna konsultanta naprowadzic gdzie ma szukac w systemie tej opcji?

Pozdrawiam,
Solos

Data: 2009-04-27 16:00:26
Autor: m hc
Compressor Mini w Erze - nie da sie permanentnie usunac tegoustrojstwa?
Chyba jednak zle zaczales. Nie chodzi o to, zeby im tlumaczyc ze moga
wylaczyc Compressor Mini i ze maja to zrobic. Popros o wylaczenie
systemowej kompresji danych w pakiecie BC, nie wspominajac o
Compressorze. To sa 2 rozne rzeczy (uslugi). Po wylaczeniu kompresji
zniknie tez Compressor. Troche to dziwne, ale dziala.

Data: 2009-04-29 18:52:32
Autor: Solos
m_hc@interia.pl wrote:
[...]

Gadalem z konsultantem, ktory niby mi jakas kompresje wylaczyl, ale Compresor niestety nadal jest :( Ciekawe czy on mi w ogole cos wylaczyl czy tylko sciemnil zeby miec spokoj. A jesli wylaczyl to ciekawe co :)

Pozdrawiam,
Solos

Compressor Mini w Erze - nie da sie permanentnie usunac tego ustrojstwa?