Data: 2010-02-21 16:47:00 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-21 13:31, -he®sk- pisze:
Jadrys czy jak ci tam, poczytaj sobie o swoim ustroju. Bzdury. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-22 01:52:25 | |
Autor: Pit Kowalski albo Nowak | |
Comunism 4 ever ! | |
Jadrys wrote:
W dniu 2010-02-21 13:31, -he?sk- pisze: Może trochę, ale większo¶ć to prawda. Pamiętam tamte czasy. Zwłaszcza smak bananów, podobny do smaku zgniłych ziemniaków. Dobrze, że rzadko "rzucali" je do sklepu. Kiedy¶ też stałem trzy godziny w kolejce za... trzema pomarańczami. Chciałem kupić więcej, tak by było dla całej rodziny, ale niestety tylko po trzy wydzielano. I tak miałem szczę¶cie, bo kolega przyszedł zbyt póĽno i nie do¶ć, że się nastał, to i obszedł ze smakiem... -- Pit |
|
Data: 2010-02-22 09:05:13 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-22 02:52, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote: Pamiętasz z całych czasów gdy rz±dziła pseudokomuna tylko te lata kryzysu? WyobraĽ sobie że dzisiaj też wielu ludzi na pomarańcze może tylko popatrzeć. -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-22 12:00:02 | |
Autor: -he®sk- | |
Comunism 4 ever ! | |
On Mon, 22 Feb 2010 09:05:13 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:
Pamiętasz z całych czasów gdy rz±dziła pseudokomuna pseudokomuna powiadasz? kogo chcesz wybielac, siebie ? tylko te lata kryzysu? jakiego kryzysu? tak bylo przez caly okres prl. WyobraĽ sobie że dzisiaj też wielu ludzi na pomarańcze może tylko popatrzeć. natomiast dygnitarze prl i ich slugusy maja sie dobrze. -- HeSk "Nieprawd± jest, jakoby Internet był ziemi± niczyj± i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ |
|
Data: 2010-02-22 21:49:08 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-22 12:00, -he®sk- pisze:
On Mon, 22 Feb 2010 09:05:13 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com> wrote: Nie chcę nazwać komunizmem tego co panowało w Polsce po latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku.
jednak przez długie okresy mięso leżało na ladzie i czekało na klienta. Tak samo pomarańcze.
Możliwe. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-23 12:05:51 | |
Autor: -he®sk- | |
Comunism 4 ever ! | |
On Mon, 22 Feb 2010 21:49:08 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:
Nie chcę nazwać komunizmem tego co panowało w Polsce po latach pięćdziesi±tych ubiegłego wieku. a czym? "socjalizmem z ludzka twarza" ? > jakiego kryzysu? tak bylo przez caly okres prl. chlopie, co ty pieprzysz?! chyba, ze bylo tak w sklepach za zoltymi firankami, a ty jestes pogrobowcem pzpr. komu chcesz wciskac taki kit? zapomniales juz jak w piatek stawano w kolejke by kupic ochlap we wtorek? w poniedzialki nie bylo dostaw! >> WyobraĽ sobie że dzisiaj też wielu ludzi na pomarańcze może najwyrazniej ty tez. -- HeSk "Nieprawd± jest, jakoby Internet był ziemi± niczyj± i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ |
|
Data: 2010-02-23 18:30:36 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-23 12:05, -he®sk- pisze:
On Mon, 22 Feb 2010 21:49:08 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com> wrote: Panowaniem czerwonej burĹĽuazji.
Przez nieomal całe lata 70-te mieszkałem w Polsce. Do sklepu rzeźnickiego miałem kilkanaście metrów. Gdy potrzebowałem sobie coś kupić to szedłem do tego sklepu i kupowałem a to parówkę, a to parę plasterków szynki.. nigdy nie stałem w kolejce.
Nie mam obecnie wcale lepiej jak za pseudokomuny. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-24 13:00:03 | |
Autor: -he®sk- | |
Comunism 4 ever ! | |
On Tue, 23 Feb 2010 18:30:36 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:
>> Nie chcę nazwać komunizmem tego co panowało w Polsce po latach do jakiej kasty ty sie zaliczales ? >> jednak przez długie okresy mięso leżało na ladzie i czekało na klienta. Przez nieomal całe lata 70-te mieszkałem w Polsce. Do sklepu rzeĽnickiego miałem kilkana¶cie metrów. Gdy potrzebowałem sobie co¶ kupić to szedłem do tego sklepu i kupowałem a to parówkę, a to parę plasterków szynki.. nigdy nie stałem w kolejce. trzeba bylo przyjsc bez munduru, po cywilnemu... bys postal i sie nasluchal prawdy o swietnosci sprawiedliwego ustroju. mieszkales w holandii ? -- HeSk "Nieprawd± jest, jakoby Internet był ziemi± niczyj± i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ |
|
Data: 2010-02-26 23:20:07 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-24 13:00, -he®sk- pisze:
On Tue, 23 Feb 2010 18:30:36 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com> wrote: Nie do tej uprzywilejowanej.
W Poznaniu. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-27 08:21:29 | |
Autor: -he®sk- | |
Comunism 4 ever ! | |
On Fri, 26 Feb 2010 23:20:07 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:
> do jakiej kasty ty sie zaliczales ? JASNE, reprezentowales klase robotnicza wojska/milicji. >> Przez nieomal całe lata 70-te mieszkałem w Polsce. Do sklepu i co, chodziles po zakupy w mundurze ? -- HeSk "Nieprawd± jest, jakoby Internet był ziemi± niczyj± i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) |
|
Data: 2010-03-10 21:54:13 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-27 08:21, -he®sk- pisze:
On Fri, 26 Feb 2010 23:20:07 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com> wrote: W tym czasie to reprezentowałem klasę uczniowską.
Tak, w mundurku szkolnym. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-22 15:29:19 | |
Autor: cirrus | |
Comunism 4 ever ! | |
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hltdrr$rlu$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-22 02:52, Pit Kowalski albo Nowak pisze: Eee, ja pamiętam jak w zakładzie przydzielano po 3 jajka na osobę. -- stevep |
|
Data: 2010-02-22 21:51:44 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-22 15:29, cirrus pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci No już Stefan nie żartuj. -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-23 09:08:46 | |
Autor: cirrus | |
Comunism 4 ever ! | |
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hluqot$o6$3news.onet.pl...
W dniu 2010-02-22 15:29, cirrus pisze: Nic nie żartuje, w zakładach pracy organizowano zaopatrzenie dla załogi. -- stevep |
|
Data: 2010-02-23 18:31:52 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-23 09:08, cirrus pisze:
Zadziwiaj±ce rzeczy opowiadasz.. Jednak ja w to nie wierzę, - w to - czyli w te trzy jajka. To pewnie taki sam mit jak ten że za chlebem to trzeba się było ustawiać w kolejce o trzeciej rano.. -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-24 10:22:52 | |
Autor: cirrus | |
Comunism 4 ever ! | |
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hm13e8$igj$2news.onet.pl...
W dniu 2010-02-23 09:08, cirrus pisze: Mogę ci przedstawić ¶wiadków, a w kolejce może nie za chlebem, ale za mięsem stało się nie od 3 rano, ale cał± noc. -- stevep |
|
Data: 2010-02-26 23:21:42 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-24 10:22, cirrus pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci No za mięsem to mi nie musisz mówić, sam widziałem kolejki za nim. Choć chyba z t± 3-ci± rano to też i w tym przypadku przesada. -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-27 04:15:11 | |
Autor: Pit Kowalski albo Nowak | |
Comunism 4 ever ! | |
Jadrys wrote:
W dniu 2010-02-24 10:22, cirrus pisze: Prawda. Były kolejki, było czekanie po nocach, były komitety kolejkowe, były listy, były zapisy. Wszystko k... było, tylko mięsa nie. -- Pit |
|
Data: 2010-03-10 21:54:20 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-27 05:15, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Były kolejki "na zapisy" ale na pewno nie za mięsem czy innymi artykułami spożywczymi. Raczej za przemysłowymi - meblami, telewizorami itp. -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-03-11 14:02:10 | |
Autor: -he®sk- | |
Comunism 4 ever ! | |
On Wed, 10 Mar 2010 21:54:20 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:
Były kolejki "na zapisy" ale na pewno nie za mięsem czy innymi artykułami spożywczymi. Raczej za przemysłowymi - meblami, telewizorami itp. LITOSCI! czlowieku, przestan bredzic! za miesem stawales w piatek by we wtorek (sic!) kupic jakis ochlap. -- HeSk "Nieprawd± jest, jakoby Internet był ziemi± niczyj± i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ |
|
Data: 2010-03-11 20:21:22 | |
Autor: jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-03-11 14:02, -he®sk- pisze:
On Wed, 10 Mar 2010 21:54:20 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com> wrote:Bez komentarza. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-03-12 13:00:02 | |
Autor: ^he®sk^ | |
Comunism 4 ever ! | |
On Thu, 11 Mar 2010 20:21:22 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:
W dniu 2010-03-11 14:02, -he®sk- pisze: jasne. komuna nie istniala, a jezeli istniala to byl to "socjalizm z ludzka twarza", trawa byla zielona, woda czysta, a ludzie zyli dostatnio. komu chcesz wciskac kit? -- HeSk "Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ |
|
Data: 2010-03-12 16:53:42 | |
Autor: jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-03-12 13:00, ^he®sk^ pisze:
On Thu, 11 Mar 2010 20:21:22 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl> wrote: To ty chrzanisz bzdury o kilkudniowych kolejkach za mięsem. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-03-13 10:57:24 | |
Autor: cirrus | |
Comunism 4 ever ! | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hndo2k$njo$1news.onet.pl...
W dniu 2010-03-12 13:00, ^heRsk^ pisze: A byłe¶ wtedy w kraju, czy znasz problem wył±cznie z opowie¶ci? -- stevep |
|
Data: 2010-03-13 16:43:09 | |
Autor: jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-03-13 10:57, cirrus pisze:
Przez nieomal całe lata 70-te mieszkałem w Polsce.. W tym czasie zawsze było mięso i wędliny na stole, i nigdy nie stałem ja ani nikt z rodziny za nimi w kolejkach. -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-03-14 10:18:25 | |
Autor: cirrus | |
Comunism 4 ever ! | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hngcmf$lol$2news.onet.pl...
W dniu 2010-03-13 10:57, cirrus pisze: Pieprzysz glodne kawałki. -- stevep |
|
Data: 2010-03-14 11:46:59 | |
Autor: .he®sk. | |
Comunism 4 ever ! | |
On Sat, 13 Mar 2010 16:43:09 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:
Przez nieomal całe lata 70-te mieszkałem w Polsce.. W tym czasie zawsze było mięso i wędliny na stole, i nigdy nie stałem ja ani nikt z rodziny za nimi w kolejkach. sluzaca stala ? ;o))) -- HeSk "Nieprawd± jest, jakoby Internet był ziemi± niczyj± i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) |
|
Data: 2010-03-15 01:02:56 | |
Autor: zeusx | |
Comunism 4 ever ! | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hndo2k$njo$1news.onet.pl... W dniu 2010-03-12 13:00, ^he®sk^ pisze: "Mniej Ochabów, więcej schabów. Nie ma szynki, nie ma gnata, Hermaszewski w kosmos lata. Nie ma mięska, nie ma serka, jak tu lubić wujka Gierka. Gdy zabierze i pasztecik, podpalimy komitecik. " zx |
|
Data: 2010-02-22 17:24:28 | |
Autor: Pit Kowalski albo Nowak | |
Comunism 4 ever ! | |
Jadrys wrote:
W dniu 2010-02-22 02:52, Pit Kowalski albo Nowak pisze: Ale co Ty chcesz przez to udowodnić? Że za komuny było lepiej, bo dziadostwo było dzielone po równo dla wszystkich? -- Pit |
|
Data: 2010-02-22 21:49:58 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-22 18:24, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote: Tak, bo wszyscy mieli (mniej więcej) równy dostęp do wszystkiego. Każdy mógł pracować, każdy miał gdzie mieszkać. -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-23 02:58:37 | |
Autor: Pit Kowalski albo Nowak | |
Comunism 4 ever ! | |
Jadrys wrote:
W dniu 2010-02-22 18:24, Pit Kowalski albo Nowak pisze: Czyli do wszelkiego dziadostwa, bo niczego innego nie było, a jak nawet było, to tylko dla wybrańców. Każdy mógł pracować, Nie mógł tylko musiał, dzięki czemu do jednej łopaty zatrudnionych było sze¶ciu chłopa. Ludzie z nudów chlali wódę w pracy. każdy miał gdzie mieszkać. Gów^Hzik prawda. Kiedy¶ już Ci tu opisywałem historię rodziny, która zamieszkała w namiocie nad rzek±, bo władzunia nie chciała przydzielić tej rodzinie mieszkania. W jednym domu mieszkało po kilka pokoleń. To prawdziwa historia. -- Pit |
|
Data: 2010-02-23 18:32:48 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-23 03:58, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Edukacja, opieka zdrowotna. Czyli nie takie dziadostwo.
No i o co chodzi? Wolałby¶ harować u ja¶nie pana z sze¶cioma karbowymi z batami na karku?
To powinni się przyj±ć do pracy w jakim¶ zakładzie pracy. Dostaliby mieszkanie w hotelu robotniczym. -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-23 20:28:07 | |
Autor: Pit Kowalski albo Nowak | |
Comunism 4 ever ! | |
Jadrys wrote:
W dniu 2010-02-23 03:58, Pit Kowalski albo Nowak pisze: Oj dziadostwo, dziadostwo. Edukacja i opieka zdrowotna to minimum, które jest niemal standardem wszędzie. Nie tylko w komunie. Każdy mógł pracować,Nie mógł tylko musiał, dzięki czemu do jednej łopaty zatrudnionych było Nie w tym rzecz, żeby wprowadzać feudalizm, tylko w tym, że zatrudnianie dla zatrudniania do niczego dobrego nikogo nie doprowadziło.
Oboje pracowali, a do hotelu nie kwalifikowali się, bo mieszkali w tej samej miejscowo¶ci u rodziców/te¶ciów. Nawet gdyby dostali hotel, to musieliby pewnie mieszkać w kawalerce z pięcioosobow± rodzin±. Tak to oni prawie mieli w domu rodziców, dlatego złożyli podanie o przydział socjalnego. Czekali ładnych parę lat na przydział i nie mogli się doczekać. W tym samym czasie inni dostawali mieszkania poza kolejk±, choć wcale ich aż tak nie potrzebowali. To ich wk* i wzięli sprawę w swoje ręce. Takich przypadków było sporo. To wołano TV, to pisano skargi do KC. Czasem nawet się udawało. -- Pit |
|
Data: 2010-02-26 23:23:16 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-23 21:28, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
Jadrys wrote: Ale zwróć uwagę na to ze nie była standardem przed rewolucj± paĽdziernikow±. To wła¶nie ona wymusiła na krajach rz±dzonych przez kapitalistów takie ustępstwa.
Jak to nie doprowadziło? Ludzie nie chlali gorzały z nudów, każdy miał na chleb, nie trzeba było się rejestrować po upokarzaj±ce zapomogi,..
No tak skoro wygodniej im było w namiocie... -- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć.. Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-27 04:11:09 | |
Autor: Pit Kowalski albo Nowak | |
Comunism 4 ever ! | |
Jadrys wrote:
W dniu 2010-02-23 21:28, Pit Kowalski albo Nowak pisze: Każda rewolucja niesie za sob± jakie¶ minimalne korzy¶ci. Inaczej żadna nie miałaby szans na powodzenie. Ludzi czym¶ trzeba mamić, inaczej nie pójd± nadstawiać pleców. Nie w tym rzecz, żeby wprowadzać feudalizm, tylko w tym, że zatrudnianieNie mógł tylko musiał, dzięki czemu do jednej łopaty zatrudnionych byłoNo i o co chodzi? Wolałby¶ harować u ja¶nie pana z sze¶cioma karbowymi z Chlali gorzałę z nudów i dodatkowo w pracy. Chleba też niektórym brakowało. Je¶li kogo¶ upokarzaj± zapomogi niech po nie, po prostu nie chodzi. Zatrudnianie dla zatrudniania jest mało efektywne. I nie chodzi o bilans finansowy. Po prostu "gdzie kucharek sze¶ć, tam nie ma co je¶ć". Je¶li jest czterech chłopów do jednej kromki chleba, to się o ni± pozabijaj±, ale je¶li jest czterech do jednej łopaty, to nikt jej nie ruszy. To powinni się przyj±ć do pracy w jakim¶ zakładzie pracy. DostalibyOboje pracowali, a do hotelu nie kwalifikowali się, bo mieszkali w tej Nie wygodniej, tylko łatwiej wpływać na władzę. Gdyż władza panicznie bała się nagło¶nienia medialnego spraw dotycz±cych zaniedbań i uchybień natury socjalnej. Urzędnicy mogli olewać petenta do usranej ¶mierci albo do czasu, gdy jego sprawa nabrała dostatecznego rozgłosu. Nikt przecież nie mógł się dowiedzieć, że w socjalizmie może komukolwiek dziać się jaka¶ krzywda. Po jednym artykule w prasie, albo reportażu w TV leciały głowy w komitetach. Jadry¶, ale po co ja to piszę? Przecież Ty o tym wszystkim bardzo dobrze wiesz... :) -- Pit |
|
Data: 2010-02-23 12:05:51 | |
Autor: -he®sk- | |
Comunism 4 ever ! | |
On Mon, 22 Feb 2010 21:49:58 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:
Tak, bo wszyscy mieli (mniej więcej) równy dostęp do wszystkiego. sklepy za zoltymi firankami tez byly dla wszystkich ?!! co ty chlopie pieprzysz? moze jeszcze powiesz, ze do zlotych piaskow jezdzili robotnicy z chlopami z pgr ? komu chcesz wciskac kit pogrobowcu pzpr ? Każdy mógł pracować, każdy miał gdzie mieszkać. tak wygladal swiat z okna rodziny komuszego dzialacza. rzeczywistosc skrzeczala moj piewco prl. -- HeSk "Nieprawd± jest, jakoby Internet był ziemi± niczyj± i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ |
|
Data: 2010-02-23 18:34:18 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-23 12:05, -he®sk- pisze:
On Mon, 22 Feb 2010 21:49:58 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com> wrote: Między innymi te sklepy dyskwalifikują PRL jako kraj komunistyczny.
A jak wyglądał twój świat? Nie miałeś pracy? byłeś bezdomnym i mieszkałeś pod mostem?? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-24 13:00:03 | |
Autor: -he®sk- | |
Comunism 4 ever ! | |
On Tue, 23 Feb 2010 18:34:18 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:
>> Tak, bo wszyscy mieli (mniej więcej) równy dostęp do wszystkiego. jasne. moze to byl juz kapitalizm a mysmy o tym nie wiedzieli? >> Każdy mógł pracować, każdy miał gdzie mieszkać. > tak wygladal swiat z okna rodziny komuszego dzialacza. wiesz co takiego "przydzial mieszkania" ? nie kupienie, a przydzial. pamietasz "zapisy" na pralki, lodowki ? wiesz co to takiego "mebloscianka" ? w tych latach tez bylem na "zgnilym zachodzie" i porownalem nasz dobrobyt z ich nedza. "niewielka" roznica. w tym czasie w prl panowal standard jakosc pracy: "czy sie stoi czy sie lezy, x tysiecy/tysiace sie nalezy" co czynilo prl prekursorem dzisiejszych metod zarzadzania przedsiebiorstwem. -- HeSk "Nieprawd± jest, jakoby Internet był ziemi± niczyj± i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ |
|
Data: 2010-02-26 23:24:09 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-24 13:00, -he®sk- pisze:
On Tue, 23 Feb 2010 18:34:18 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com> wrote: Były to czasy czerwonej burżuazji.
Ale jednak każdy tą pralkę, lodówkę, telewizor czy mieszkanie w PRL-u posiadał... chyba temu nie zaprzeczysz? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-27 03:51:51 | |
Autor: Pit Kowalski albo Nowak | |
Comunism 4 ever ! | |
Jadrys wrote:
W dniu 2010-02-24 13:00, -he?sk- pisze: Nie. Mieszkań ludzie nie posiadali. -- Pit |
|
Data: 2010-02-27 08:21:30 | |
Autor: -he®sk- | |
Comunism 4 ever ! | |
On Fri, 26 Feb 2010 23:24:09 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:
> jasne. moze to byl juz kapitalizm a mysmy o tym nie wiedzieli?mozesz wymienic kilka nazwisk tych burzujow ? > wiesz co takiego "przydzial mieszkania" ? nie kupienie, a przydzial. jezeli franie nazwywasz pralka, a "zapisy" kolejkowe zakupami to tak. chyba dobrze wiesz ile kosztowalo to upokorzen. przestan mi wychwalac prl bo nie kazdy zyl w takich warunkach jak ty. oczywistej nedzy twoja partia nie chciala widziec, przed "wizyta gospodarska" sekretarza malowano fronty donmow, pozyczano zwierzaki i zony. magazyny zapelniano towarem sciagnietym z calego wojewodztwa. bylo sielsko i anielsko, a ludzie byli socjalistycznie radosni. tak wygladal swiat z okna rzadowej wolgi. twoj swiat. -- HeSk "Nieprawd± jest, jakoby Internet był ziemi± niczyj± i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) |
|
Data: 2010-02-22 12:00:02 | |
Autor: -he®sk- | |
Comunism 4 ever ! | |
On Sun, 21 Feb 2010 16:47:00 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:
W dniu 2010-02-21 13:31, -he®sk- pisze: najczystsza prawda. chyba, ze kupowales za zoltymi firankami wtedy twoj swiat wygladal inaczej. trawa byla zielona, niebo blekitne. ludzie z radoscia budowali socjalizm. w raportach ladujacych na biurku I sekretarza Kx PZPR. -- HeSk "Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ |
|
Data: 2010-02-22 22:01:11 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-22 12:00, -he®sk- pisze:
On Sun, 21 Feb 2010 16:47:00 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com> wrote: Chyba w życiu nie chodzi tylko o zakupy? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-23 12:05:51 | |
Autor: -he®sk- | |
Comunism 4 ever ! | |
On Mon, 22 Feb 2010 22:01:11 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:
> najczystsza prawda. chyba, ze kupowales za zoltymi "byt okresla swiadomosc" - pamietasz swego idola? wiesz co to piramida maslova? wiec nie pieprz tu glodnych kawalkow. -- HeSk "Nieprawd± jest, jakoby Internet był ziemi± niczyj± i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ |
|
Data: 2010-02-23 18:36:01 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-23 12:05, -he®sk- pisze:
On Mon, 22 Feb 2010 22:01:11 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com> wrote: Pamiętam - "byt określa szmal" :-D ... -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-02-24 13:00:03 | |
Autor: -he®sk- | |
Comunism 4 ever ! | |
On Tue, 23 Feb 2010 18:36:01 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:
> "byt okresla swiadomosc" - pamietasz swego idola? mowisz o ikonowiczu ? ;o))) -- HeSk "Nieprawd± jest, jakoby Internet był ziemi± niczyj± i terytorium darmowego opluwania innych." * My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam ! http://bezswiatel.4.pl/ |
|
Data: 2010-02-26 23:25:29 | |
Autor: Jadrys | |
Comunism 4 ever ! | |
W dniu 2010-02-24 13:00, -he®sk- pisze:
On Tue, 23 Feb 2010 18:36:01 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com> wrote: Nie, o Z. Hołdysie i jego "Perfekcie". -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|