Constantin von Hoffmeister o Żydach...

Data: 2009-10-04 14:47:47
Autor: awe
Constantin von Hoffmeister o Żydach...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:85904ce3-1cae-4dee-9116-3faccc084257o9g2000prg.googlegroups.com...
Hoffmeister to niemiecki nacjonalista młodego pokolenia wywodzący się
ze starej, niemieckiej rodziny arystokratycznej, wyznawca idei
nordyckiej i twórca nacjonalnego futuryzmu...

Jego zdaniem Żydzi stali się Aryjczykami w momencie, gdy stworzyli
syjonizm i uwolnili się spod totalitarnego jarzma własnej religii..
Uważa, że żydowscy komuniści byli uosobieniem ideału nadczłowieka
stworzonego przez Fryderyka Nietzsche... Hoffmeister wspiera Izrael w
każdym calu w walce z islamem... Sam islam uważa za kolejne narzędzie
służące do totalnego zniewolenia ludzkości...

Jego autorska strona: http://nationalfuturism.org/

-- -- -- -- -- -- -- --
ja bym na twoim miejscu nie kupowal tak w ciemno wszystkiego co sie pisze czy pisuje. motywy takich wypowiedzi moga miec rozne podloze, zaczynajac od rzeczywistego genetycznego pochodzenia a konczac na interesach czy tez wlasnych czesto mylnych wnioskach opartych na braku stosownej percepsji, czy tez analizy faktow. Raczej trzymaj sie faktow, bo to co tu zapodales to jakas irracjonalna sieczka. Nie mozna sie stac aryjczykiem tylko dlatego ze puscilo sie baka
awe

Data: 2009-10-04 14:56:12
Autor: Tzva Adonai
Constantin von Hoffmeister o Żydach...
ja bym na twoim miejscu nie kupowal tak w ciemno wszystkiego co sie pisze czy pisuje. motywy takich wypowiedzi moga miec rozne podloze, zaczynajac od

Akurat poglądy w kwestii Izraela Hoffmeister ma łudząco podobne do moich,
niestety to również wyznawca socjalizmu i gorący wielbiciel Rosji... I
śmiertelny wróg kapitalizmu do którego ja nic nie mam... "Aryjczyk" to tylko
hasło umowne, symbol europejskiego systemu wartości, gdyż coś takiego w
przyrodzie de facto nie występuje...

Data: 2009-10-04 15:02:41
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6c76.0000018c.4ac89b6cnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
przeciwnie jak juz wystepuje to wlasnie w przyrodzie swiadcza o tym badania DNA i inne
awe

Data: 2009-10-04 15:05:02
Autor: Tzva Adonai
Constantin von Hoffmeister o Żydach...
przeciwnie jak juz wystepuje to wlasnie w przyrodzie swiadcza o tym badania DNA i inne

Tu masz typy ludzkie potwierdzone badaniami genetycznymi:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Typologia_antropologiczna#Typy_antropologiczne

Znajdź mi wśród nich "aryjczyka", kretynie...

Data: 2009-10-04 15:25:20
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:6c76.0000018e.4ac89d7enewsgate.onet.pl...
[...]

sorrki cvel ale absolutnie nie jestes dla mnie zadnym autorytetem i wypraszam sobie jakiekolwiek wyzwiska z twojej strony. w przeciwienstwie do ciebie zrobilem sobie badania genetyczne i bardzo mnie interesuje ten temat i rowniez w przeciwienstwie do ciebie jestem osoba myslaca a nie ciota ktora zbiera materialy watpliwej jakosci pod katem tego co ci pasuje. Mi nic nie pasuje tylko interesuje mnie faktyczny stan.
awe

Constantin von Hoffmeister o Żydach...