Continental Conti Force - opinie

Data: 2011-02-11 15:16:47
Autor: rychoo
Continental Conti Force - opinie
witam do tej pory uzywalem opon Pirelli Diablo Strada  , ale trafilem na ciekawe continentalki , co sadzicie o nich , jakies opinie ??

p.s czy mozna uzywac roznych opon , czy obydwie musza byc takie same ? Tyl mi sie skonczyl , a przednia jest z konca lata i ma 4 mm na srodku , wiec szkoda ja wywalac i teraz mysle , czy kupic uzywke na tyl i wywalic na lato obydwie , czy odrazu ladowac obydwie nowe ? czy moze tylko tyl dac nowy ?

Data: 2011-02-15 19:16:47
Autor: Xaime91
Continental Conti Force - opinie
rychoonapisal

[...]

,
czy odrazu ladowac obydwie nowe ? czy moze tylko tyl dac nowy ?

powiem ze miałem tą oponke w kawie zx6 i bez rewelacji... dlugo mi sie dogrzewała i słabo trzymała w zakretach... ale za to srodek bieżnika po kilku paleniach nie zniknał az tak szybko... wiec zalezy od twojego stylu jazdy...

jak przednia masz dobra to spokojnie ja zostaw a na tył rozajrzyj sie za michelin pilot sport lub pilot road 2ct dunlop sport max

Continental Conti Force - opinie