Continental Mountain King

Data: 2009-08-21 01:39:58
Autor: Szprota aka Stefandora
Continental Mountain King
Witam,

czy ktoś ma doświadczenia z tą oponą i może podzielić się opinią?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-21 02:21:27
Autor: Jedrus
Continental Mountain King
On 21 Sie, 10:39, Szprota aka Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
Witam,

czy ktoś ma doświadczenia z tą oponą i może podzielić się opinią?

--
Dorota,
Szprota.

Fajna. Lekka, dobrze trzyma, niewielkie opory toczenia. Trzeba się
tylko przyzwyczaić do jeżdżenia na wysokim ciśnieniu, bo ścianki są
raczej pergaminowe.

Pozdr.

Data: 2009-08-21 02:46:11
Autor: Szprota aka Stefandora
Continental Mountain King
On 21 Sie, 11:21, Jedrus <konari...@op.pl> wrote:
Fajna. Lekka, dobrze trzyma, niewielkie opory toczenia. Trzeba się
tylko przyzwyczaić do jeżdżenia na wysokim ciśnieniu, bo ścianki są
raczej pergaminowe.

A co z trwałością? Znalazłam info, że się szyyyybko ścierają klocki. A
propos, w jakim terenie ją przetestowałeś?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-21 12:06:09
Autor: rydzo
Continental Mountain King
Po ciezkich przemysleniach, w pocie czola Szprota aka Stefandora napisal:
Witam,
czy ktoś ma doświadczenia z tą oponą i może podzielić się opinią?

hej,
ja jeżdże na wersji Protection 2.4
Gumy złapałem 2x - oba snejki w tylnym kole.
Jeżdze na nich tylko w terenie. Ścieralność średnia.
Na skały i kamienie rewelacyjne.
Na piachu mają tendencję do błądzenia - trzeba uważać.

--
POzdrawiAM
rydzo

Data: 2009-08-21 23:28:36
Autor: Szo
Continental Mountain King

Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefandora@gmail.com> napisał w wiadomości news:bdb2636e-fd95-4856-8383-777758205c28c14g2000yqm.googlegroups.com...
Witam,

czy ktoś ma doświadczenia z tą oponą i może podzielić się opinią?

Jezdze na 2.2 w Specu 120/120mm.. generalnie na mokre, kamieniste itp bardzo fajna oponka.. dosc lekka, jak narazie jeden kapec - gad.

Co do trwalosci niestety.. po 700km klocki na tyle (nie, nie blokuje kola jak malolat na asfalcie) sa juz centralnie ladnie zjechane.. a boczne maja okresowo "wgryzy" z ubytkiem gumy.. z tym ze troche waze i na twardych odcinkach asfaltowych ladnie lepie je tylkiem do podloza..
 na sypkim zwirku itp myszkuja..

--
pozdr
[WRO] Szo

Data: 2009-08-21 23:38:09
Autor: stefandora
Continental Mountain King
Szo wrote:
[...]

A co znaczy "myszkuje"? To pozytywne czy negatywne znaczenie?

Ok, dzięki za Wasze opinie. Opona nie jest dla mnie, będzie na niej jeździć 87kg. Słyszałam właśnie o tej ścieralności, co mnie trochę zmartwiło... mam nadzieję, że doświadczenie, jakkolwiek krótkie, będzie przyjemne :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-08-22 09:05:25
Autor: Coaster
Continental Mountain King
stefandora wrote:
Szo wrote:
[...]
 na sypkim zwirku itp myszkuja..

A co znaczy "myszkuje"? To pozytywne czy negatywne znaczenie?
[...]

Negative - snaking, hunting, yawing ;-)

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2009-08-22 08:52:09
Autor: mucher
Continental Mountain King
On Aug 21, 11:28 pm, "Szo" <fru...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Szprota aka Stefandora" <stefand...@gmail.com> napisał w
> [...]

Jezdze na 2.2 w Specu 120/120mm.. generalnie na mokre, kamieniste itp bardzo
fajna oponka.. dosc lekka, jak narazie jeden kapec - gad.

Ku mojemu zdziwieniu właśnie ani jednego snejka na niej jeszcze nie
złapałem. Faktycznie, żywotność nienajlepsza, całkiem dobrze czyści
się z błota. Jako prowadząca jednak nie była za fajna, Weirwolf 2.1
minimalnie cięższy, ale zauważalnie lepiej prowadzi.

mucher

Data: 2009-08-22 12:46:05
Autor: kantele
Continental Mountain King
ja mam CMK 2.2, przejechane prawie 800 km głównie po asfalcie i nie
zauważyłam żadnej ścieralności ale może się nie znam albo jestem za
lekka ;P  w poprzednim rowerze, który mi rąbneli też takie miałam i po
500 km też nie zauważyłam takich objawów, natomiast jedna z opon była
nierówna (podobno, tak powiedzieli mi w serwisie jak przyszłam
wycentrować kolo) i widać było bicie pionowe - taka wada. nie wiem,
czy to się często zdarza... w nowym tego zjawiska nie ma.
przyczepność na asfalcie, również mokrym, świetna. gumy jeszcze nie
złapałam żadnej. co do "myszkowania" na piachu, niestety potwierdzam.

pozdr. Marta

Data: 2009-08-22 22:45:51
Autor: Solar
Continental Mountain King
Szprota aka Stefandora pisze:
Witam,

czy ktoś ma doświadczenia z tą oponą i może podzielić się opinią?

Ja mam Supersonic 2,4. Ma 1,5 roku, przeżyła trochę gór, 2 tym 2 Transcarpatie. I właśnie zauważyłem, że klocki w sumie są, ale pomiędzy nimi właściwie na całym obwodzie wyłazi spod gumy osnowa. Potem wrzucę zdjęcie...

"Pierwszym prorokiem był pierwszy nikczemnik, który spotkał grupę frajerów."
                                     Wolter

Continental Mountain King