Continental - mają mnie :)

Data: 2009-06-16 10:58:25
Autor: fabian
Continental - mają mnie :)
Alfer_z_pracy wrote:
Zdążyłem już o tym zapomnieć a tu wczoraj wieczorem dzwoni kurier. A w paczce dwie nowe opony a do nich dodatkowo dwie dętki. Szczęka mi opada w takich sytuacjach. Podobnie miałem kiedyś ze sztycą Cane Creeka, sytuacja była niemal identyczna. Nie muszę chyba wspominać że do dziś jestem zwolennikiem tej marki, tak samo zapewne będzie z Continentalem. Goście zainwestowali w konsumenta sprytnie licząc, że zwróci im się to w dwójnasów i tak zapewne się stanie. Nie łudzę się że nasze sklepy / firmy znienacka zaczną się tak zachowywać, ale może ta opowiastka choć o jeden procent zmieni mentalność niektórych sprzedawców, na naszą (konsumentów) korzyść. Czego sobie oraz Wam życzę :)

Niektórzy jakoś nie zdają sobie sprawy, że w ten sposób z wpadki wynoszą jakieś korzyści. Pozytywny wizerunek firmy - tego nie da się przecenić.

Fabian.

Continental - mają mnie :)