Continental - mają mnie :)

Data: 2009-06-16 02:10:31
Autor: Szprota aka Stefandora
Continental - mają mnie :)
On Jun 16, 10:00 am, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:
oprócz piętnowania takowych, trzeba
także chwalić te chlubne wyjątki.

To bardzo miłe z ich strony :)

Dodam, że miałam ich oponę w góralu (przód jeszcze się ostał) i byłam
bardzo zadowolona. Świetnie radziła sobie nawet w głębokim piachu
(pierwszy test był na Mazovii w Otwocku, gdy nie zorientowałam się na
czas, że wszyscy jadą bocznym singlem by ominąć piach, a ja się w
niego centralnie władowałam - oponka poradziła sobie super i jeszcze
wyprzedziłam parę osób). Ponieważ jak zwykle zostawiam wszystko na
ostatnią chwilę, wymieniłam na Racing Ralph-a, bo w okolicznych
sklepach nie znalazłam "mojego" modelu. Niestety - gorzej sobie radzi
w "trudniejszym" terenie, mniejsza przyczepność. Generalnie, czuję się
mniej pewnie na tej oponce. Dlatego muszę ją szybciej zjechać i wrócić
do Continentala :)

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-16 11:20:31
Autor: fabian
Continental - mają mnie :)
Szprota aka Stefandora wrote:
[...]

Ale to może podasz co to za oponka? Chyba, że napisałaś a ja czytać nie potrafię ;)

Fabian.

Data: 2009-06-16 02:29:46
Autor: Szprota aka Stefandora
Continental - mają mnie :)
On Jun 16, 11:20 am, fabian <fab...@niematakiego.adresu.pl> wrote:
> [...]

> bardzo zadowolona.

Ale to może podasz co to za oponka? Chyba, że napisałaś a ja czytać nie

Potrafisz ;) Zapomniałam się. Chodzi o Continental Escape Pro.

--
Pzdr,
Dorota

Continental - mają mnie :)