Continental - mają mnie :)

Data: 2009-06-16 15:38:27
Autor: ąćęłńóśźż
Continental - mają mnie :)
Właśnie mi uznali reklamację dętki Continental (nie detalista z W-wy, lecz dostawca).

Inna sprawa, że w międzyczasie druga dętka strzeliła identycznie jak pierwsza (rower stał w piwicy, schodzę pojeździć a tam flak i dętka dosłownie w strzępach na odcinku kilkunastu centymetrów), więc raczej spróbuję zainwestować w dętki Schwalbe.
JaC

-- -- -

Po mniej więcej roku jedna z nich popękała na bocznych ściankach, przy okazji wystrzeliła mi dętka.
A w paczce dwie nowe opony, a do nich dodatkowo dwie dętki.
Nie łudzę się że nasze sklepy / firmy znienacka zaczną się tak zachowywać, ale może ta opowiastka choć o jeden procent zmieni mentalność niektórych sprzedawców, na naszą korzyść.

Continental - mają mnie :)