Conviction

Data: 2011-04-28 21:07:26
Autor: grzessiek
Conviction
http://www.imdb.com/title/tt1244754/

Aktorski duet, Hilary Swank i Sam Rockwell, gra nierozłączne rodzeństwo,
w którym on trafia do więzienia na dożywocie a ona, nie wierząc w jego
winę, poświęca całe życie żeby go stamtąd wyciągnąć.

Fajny, oparty na faktach i trzymający do końca w napięciu film.

8/10

Ocena może trochę na wyrost, ale lubię Hilary Swank i mniej dać nie mogę.

g.

Data: 2011-04-28 22:41:35
Autor: Street Fighter
Conviction
Użytkownik grzessiek napisał:
[...]

ja bym dal 6/10, bo HS jest mi obojetna ;)

Data: 2011-04-30 04:48:50
Autor: Pathmos
Conviction
On 28 Kwi, 20:07, grzessiek <grzessss...@poczta.onet.pl> wrote:

Ocena mo¿e trochê na wyrost, ale lubiê Hilary Swank i mniej daæ nie mogê.

g.

Moim zdaniem film rewelacyjny, a co istotne oparty na faktach. Hilary
jest faktycznie niez³a.
Podoba³a mi siê jeszcze w Freedom Writers, te¿ na faktach.

Data: 2011-04-30 15:21:02
Autor: Habeck Colibretto
Conviction
Dnia 30.04.2011, o godzinie 13.48.50, na pl.rec.film, Pathmos napisa³(a):

Ocena mo¿e trochê na wyrost, ale lubiê Hilary Swank i mniej daæ nie mogê.

g.

Moim zdaniem film rewelacyjny, a co istotne oparty na faktach. Hilary
jest faktycznie niez³a.

Rzeczywi¶cie dobrze siê ogl±da³o. Dla ciekawskich warto zerkn±æ na to jak
Hollywood odchudza ludzi - bohaterowie s± o wiele grubsi od graj±cych ich
aktorów. :)
Warto wspomnieæ, ¿e re¿yserem jest Tony Goldwyn - po nazwisku raczej rzadko
kojarzony aktor.

Podoba³a mi siê jeszcze w Freedom Writers, te¿ na faktach.

Zerknê. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2011-05-14 00:01:37
Autor: grzessiek
Conviction
W dniu 30.04.2011 13:48, Pathmos pisze:
Freedom Writers

Obejrzałem po Twojej rekomendacji.

Wyciskacz łez. Połączenie Stowarzyszenia Umarłych Poetów z Młodymi
gniewnymi.

Film ma parę dobrych momentów. Porusza trudny ale egzotyczny w naszych
warunkach temat, z którym jednak sobie nie radzi topiąc wszystko w
pretensjonalnym i przewidywalnym finale. Na plus jest to, że film ma
kilka całkiem niezłych, zapadających w pamięć momentów i, jak zwykle
niezawodnÄ…, HS.

g.

Conviction