Cooler wymuszający poziomy przeplyw

Data: 2010-06-20 22:05:02
Autor: vissim
Cooler wymuszający poziomy przeplyw
Witam,

Wlasnie skladam sobie obudowe z plexi i szukam wentylatora na LGA 775 co by
wymuszal poziomy przeplyw powietrza przez obudowe. Co mnie zastanawia, to ze czesc takich polkilogramowych coolerów ma nie
dosc ze jakies udziwnione heatpipe-y i blaszki uniemozliwiajace przeplyw
powietrza to jeszcze wentylator ulozony na dole a nie z tylu (patrzac z
boku na otwarta obudowe). Generalnie robi sie syf w obudowie bo jest to
mielenie powietrza a nie prawidlowa cyrkulacja. Dmucha do góry, na boki,
tam pobierze powietrza, gdzies indziej wypluje. Zalosne.

Czy macie jakis sprawdzony model wentylatora co bym go ustawil tak, aby z
przodu zasysal powietrze a z prawej strony mialby wentylator wydmuchujacy
cieple ? Nie chce aby mi na boki pluł. Do NB, VGA mam osobne tunele
powietrzne :)

Data: 2010-06-21 17:11:57
Autor: LeP
Cooler wymuszający poziomy przeplyw

[...]