Copacabana Rogera za słaba........

Data: 2009-09-05 21:18:05
Autor: jurek
Copacabana Rogera za słaba........

Użytkownik "fox" <foxhorn@orange.pl> napisał w wiadomości news:h7uddc$ofn$1atlantis.news.neostrada.pl...
;-((

Raczej brak lewego obrońcy na boisku :(

Data: 2009-09-05 21:20:14
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "fox" <foxhorn@orange.pl> napisał w wiadomości news:h7uddc$ofn$1atlantis.news.neostrada.pl...
;-((

Raczej brak lewego obrońcy na boisku :(

Czyli wszystko zgodnie z przewidywaniami ;-)

Data: 2009-09-05 21:24:30
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h7udls$cjf$1news.onet.pl...
[...]

Otóż to.
Tak się kończy granie składem sprzed 4 lat, niezależnie od tego co teraz prezentują.
Roger i Krzynówek z boiska - od tego trzeba by zacząć.
A potem trzeba się jeszcze zastanowić kogo wywalić z dwójki Brożek-Błaszczykowski.
Kurna, a może jeszcze ktoś z nich skończy z tą padliną którą grają i jednak coś pokaże?

Data: 2009-09-05 13:29:33
Autor: BearBag
Copacabana Rogera za słaba........

Roger i Krzynówek z boiska - od tego trzeba by zacząć.
A potem trzeba się jeszcze zastanowić kogo wywalić z dwójki
Brożek-Błaszczykowski.

no swietna rada, bez Rogera to ja nie wiem kto tam by dzisiaj gral w
ofensywie, to jedyny gosc ktory stwarzal cokolwiek z przodu, no moze
jeszcze smolarek w koncowce. Blaszczykowski - najgorszy wystep w
karierze, wliczajac w to tez mecze ligowe. Oborniak - nieporozumienie.

Data: 2009-09-05 21:05:17
Autor: Rocco
Copacabana Rogera za słaba........
BearBag <cactusek@gmail.com> napisał(a):

> [...]

jeszcze smolarek w koncowce. Blaszczykowski - najgorszy wystep w
karierze, wliczajac w to tez mecze ligowe. Oborniak - nieporozumienie.
Obraniak był najlepszym zawodnikiem polski - grał najbardziej dojrzałe i
najbardziej inteligętnie

Data: 2009-09-05 22:32:33
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:0488e5cb-04a6-4af7-bbd3-85764222b323l9g2000yqi.googlegroups.com...

[...]

ROTFL !!!!
Roger coś stwarzał?
Wrzutkami na 5 metr?

Może gdybyśmy grali z San Marino.

Data: 2009-09-05 13:36:19
Autor: BearBag
Copacabana Rogera za słaba........

ROTFL !!!!
Roger coś stwarzał?
Wrzutkami na 5 metr?

prowadzil pilke na polowie przeciwnika, podawal celnie do przodu,
reszta tylko sie jej pozbywala.
Proponuje obejrzec drugą polowe jeszcze raz na spokojnie i wyobrazic
sobie gre Polakow bez Rogera.

Data: 2009-09-05 21:02:53
Autor: Rocco
Copacabana Rogera za słaba........
> [...]

> Roger co=B6 stwarza=B3?
> Wrzutkami na 5 metr?

prowadzil pilke na polowie przeciwnika, podawal celnie do przodu,
Lepiej się jej pozbywać niż podować tam gdzie nie trzeba

Proponuje obejrzec drug=B1 polowe jeszcze raz na spokojnie i wyobrazic
sobie gre Polakow bez Rogera.

W drugiej połowie miał kilka celnych podan , bo się zwolniło miejsce w środku
boiska, dlatego że Irlandczycy nie mieli siły już grać tak dobrze w destrukcji

Data: 2009-09-05 22:44:47
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff481356-9d3d-4f8f-8b57-c9b27468056ee12g2000yqi.googlegroups.com...

ROTFL !!!!
Roger coś stwarzał?
Wrzutkami na 5 metr?

prowadzil pilke na polowie przeciwnika, podawal celnie do przodu,

Takie są zadania rozgrywającego w 4-4-2.
Ale nic w ten sposób nie tworzył, kompletnie nic.
A tego się od niego wymaga.

Data: 2009-09-05 22:33:22
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........
[...]

Taaa... tylko ja myślałem, że z takim przeciwnikiem co to lubi zamurować środek to trzeba skrzydłami grać, a my graliśmy głównie przez śodek Rogerem... kiepski pomysł.

no moze
jeszcze smolarek w koncowce. Blaszczykowski - najgorszy wystep w
karierze,

powinien go zmienić po I połowie Lobo.

wliczajac w to tez mecze ligowe. Oborniak - nieporozumienie.

Tylko, że Obraniak stworzył jedyne sytuacje bramkowe w I połowie więc nie wiem kto miałby być lepszy niż on heh.
Generalnie powinni zacząć z Gancarczykiem w obronie, i od razu z dwoma z przodu napastnikami.

Data: 2009-09-05 19:59:53
Autor: Viking
Copacabana Rogera za słaba........

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

Tylko, że Obraniak stworzył jedyne sytuacje bramkowe w I połowie więc nie wiem kto miałby być lepszy niż on heh.
Generalnie powinni zacząć z Gancarczykiem w obronie, i od razu z dwoma z przodu napastnikami.

widzisz w systemie 4-3-3 nie istnieje wersja z 2ma napastnikami, mozna napierdalac ew z 3ma co w zalozeniu ogolnym jest super, jezeli...
no i wlasnie tak jak w reklanie "prawie" robi roznice tak samo tutaj jezeli jest w kurwe bardzo istotne...
jestem najebany nie da sie ukryc ale jedna rzecz bardzo klarownie mi sie rusyje przed oczami... otoz 4-3-3 wlasnie
lazdy pierdolony selekcjoner wylozyl sie na tym systemie, kazdy mecz w takim ustawieniu jest jedna wielka porazka dla oka i wyniku, i kazdy z nich nie wyciagnal z tego lekcji...
akurat jebanie krzynowka nie ma sensu bo zagral nad wyraz poprawnie, bramka to wina srodkowego obroncy ktory nie wyszedl kiedy powinien, boczny obronca nie ma nic do rzeczy w takiej sytuacji...
ale lacznikiem miedzy 2ma defensywnymi a napadem mila byc roger, kurwa jego mac roger ktory nie umial kopnac poprawnie pilki przez 45 minut.... obraniak z kontuzja, blaszczykowski tak cienki ze moje nudle dobrze wykulane na niedzielny rosol takie cienkie nie sa a najgrozniejszy zawodnik to lewandowski i bynajmniej nie robert...
reasumujac... polska pilka sucks:( nie da sie tego ogladac nie da sie tego sluchac i nie ma lekarstwa na to, przyjmijcie do wiadomosci ze polska pilka wlasnie osiagnela dno, dno z ktorego bez rozjebania PZPN i zmiany sytemu szkolenia nie wyjdzie... a leo jest cudotworca robiac to co robi majac do dyspozycji taki material jaki ma...
to powiedzialem ja;)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-09-05 21:31:17
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........
[...]

Będzie ciężko, Irlandczycy potrafią chyba nieźle murować. Ciekawe kiedy wejdzie drugi napastnik...

Data: 2009-09-05 21:35:05
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........
Będzie ciężko, Irlandczycy potrafią chyba nieźle murować. Ciekawe kiedy wejdzie drugi napastnik...

Zamiast drugiego napastnika jest kuriozalna zmiana Obraniaka na Smolarka. Ja już nie nadążam za koncepcjami Leo ;-)

Data: 2009-09-05 19:47:38
Autor: Smok Eustachy
Copacabana Rogera za słaba........
Dnia Sat, 05 Sep 2009 21:35:05 +0200, Fidelio napisał(a):

[...]

A ja jeszcze w nich powierzę a potem walę się na ryj

http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-09-05 22:25:23
Autor: yamma
Copacabana Rogera za słaba........
Fidelio wrote:
Będzie ciężko, Irlandczycy potrafią chyba nieźle murować. Ciekawe
kiedy wejdzie drugi napastnik...

Zamiast drugiego napastnika jest kuriozalna zmiana Obraniaka na
Smolarka. Ja już nie nadążam za koncepcjami Leo ;-)

Jakbyś troszkę bardziej interesował się reprezentacją, to byś nadążał. Obraniak grał z kontuzją, wytrzymał tylko jedną połówkę. A co do meczu, liczyłem na więcej ze strony naszej linii ofensywnej. W sumie, patrząc na stan naszej piłki kopanej, sprawiedliwości stało się zadość.
yamma

Data: 2009-09-05 22:29:06
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........
[...]

A ja liczyłem, że na pozycji obrońców zagrają obrońcy, ale się przeliczyłem ;-)))
Gdybyś to też potrafił mi wyjaśnić to byłbym wdzięczny :-)

Data: 2009-09-05 22:45:00
Autor: yamma
Copacabana Rogera za słaba........
Fidelio wrote:

A ja liczyłem, że na pozycji obrońców zagrają obrońcy, ale się
przeliczyłem ;-)))
Gdybyś to też potrafił mi wyjaśnić to byłbym wdzięczny :-)

Ale co ci mam wyjaśniać? Lafferty'ego nasza defensywa gubiła permanentnie, za tę bramkę winę ponoszą przede wszystkim stoperzy, którzy powinni asekurować ofensywnie grających skrzydłowych obrońców. Myślisz, że Gancarczyk byłby w innym miejscu w tej sytuacji? To była kontra, znawco. Dupy dał Żewłakow, bo krycie Lafferty'ego, to było jego zadanie.
yamma

Data: 2009-09-05 22:55:10
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7uikr$fa6$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:

[...]

Może byłby chociaż z niego pożytek w ofensywie.

To była kontra, znawco.

Jasne.
Tylko że Krzynówke był zaraz za napastnikiem, a nie na połowie rywala znawco.
Tyle że nie uznał za słuszne za nim wystartować, za to biegł PO FAKCIE w stronę środka boiska znawco.

Data: 2009-09-06 09:51:25
Autor: Viking
Copacabana Rogera za słaba........

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Jasne.
Tylko że Krzynówke był zaraz za napastnikiem, a nie na połowie rywala znawco.
Tyle że nie uznał za słuszne za nim wystartować, za to biegł PO FAKCIE w stronę środka boiska znawco.

krzynowek trzymal linie spalonego tak jak cala linia prcz zewlakowa, bramka lezy na zewlakowowych plecahc nie krzynowka, to ze go nie ulubisz nie daje ci prawa obracania faktami, zewlak mial byc 5m wyzej gdzie cala linia defensywna a zlamal ja co dalo mozliwosc podania do napastnika bedacego onside

Data: 2009-09-06 16:55:28
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Tylko że Krzynówke był zaraz za napastnikiem, a nie na połowie rywala znawco.
Tyle że nie uznał za słuszne za nim wystartować, za to biegł PO FAKCIE w stronę środka boiska znawco.

krzynowek trzymal linie spalonego

Ale nie pilnował swojego zawodnika.
Nie wiemy jak było umawiane ustawianie linii do spalonego, zazwyczaj ustala się tak, że reszta równa do konkretnego obrońcy, najcześciej tego najbardziej doświadczonego - suma sumarum to on decyduje o pułapce ofsajdowej.
Bez takiej wiedzy, jak było tym razem ciężko stwierdzić czy była to wina tylko Żewłaka, czy może wręcz dokładnie odwrotnie.

Data: 2009-09-06 16:44:28
Autor: Viking
Copacabana Rogera za słaba........

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Ale nie pilnował swojego zawodnika.

bo jak sie zaklada pulapke to raczej o to chodzi zeby zawodnik byl za plecami

[...]

sugerujesz ze to zewlakow decydowal o spalonym?
sugeruje cos innego, nawet widac ze w momencie podania krzynowek podnosi reke ze spalony a potem widzi zewlaka mile dalej i zaczyna biec, dla mnie ewidentnie nie tryzmana linia przez zewlaka, wystarczylo mu zrobic krok do przodu i po klopocie

Data: 2009-09-06 18:51:46
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h80ldo$jcb$2inews.gazeta.pl...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Ale nie pilnował swojego zawodnika.

bo jak sie zaklada pulapke to raczej o to chodzi zeby zawodnik byl za plecami

Ale niekoniecznie 10 metrów.

Bez takiej wiedzy, jak było tym razem ciężko stwierdzić czy była to wina tylko Żewłaka, czy może wręcz dokładnie odwrotnie.

sugerujesz ze to zewlakow decydowal o spalonym?

Byłoby to logiczne, żeby moment wyjścia był zgrany, a nie decydował o nim każdy zawodnik z osobna.
I równie logiczne jest to, że taki sygnał daje najbardziej doświadczony w tej formacji zawodnik - czyli Żewłak.

sugeruje cos innego, nawet widac ze w momencie podania krzynowek podnosi reke ze spalony a potem widzi zewlaka mile dalej i zaczyna biec

No i owszem - pytanie tylko, kto popełnił błąd przy tym wyjściu.
Nie dałbym sobie głowy uciąć, że Żewłak.

Data: 2009-09-06 19:34:37
Autor: Viking
Copacabana Rogera za słaba........

[...]

dlatego wszyscy sa 5m przed nim w jednej lini idealnie przygotowani do pulapki...

No i owszem - pytanie tylko, kto popełnił błąd przy tym wyjściu.
Nie dałbym sobie głowy uciąć, że Żewłak.

jak nie zewlak to pozostala trojka, pozostaje pytanie co jest bardzije prawdopodbne ze 3jka obroncow wyszla przed szereg na znak idealnie w czasie czy ze zewlak zajebal i nie wyszedl?

Data: 2009-09-06 21:22:56
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h80vc0$mba$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wiem że to już jest nielogiczne.
Opcje są trzy:
-nie miało być sygnału
-kimś od sygnału nie był Żewłak
-nie zrozumieli się i cała trójka popełniła błąd

jak nie zewlak to pozostala trojka, pozostaje pytanie co jest bardzije prawdopodbne ze 3jka obroncow wyszla przed szereg na znak idealnie w czasie czy ze zewlak zajebal i nie wyszedl?

Zależy jak oceniasz prawdopodobieństwo pierwszych dwóch opcji.
Ja osobiście na góra 10%.

Data: 2009-09-06 21:20:17
Autor: Viking
Copacabana Rogera za słaba........

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Zależy jak oceniasz prawdopodobieństwo pierwszych dwóch opcji.
Ja osobiście na góra 10%.

no to z doswiadczenia boiskowego, moze nie poierwszoligowego ale swoje kilometry na murawie zostawilem, i zostawiam dalej powiem ci ze na 99% zewlak zajebal

Data: 2009-09-07 00:28:44
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h815ib$550$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wtedy to pewnie grało się 3-5-2 z libero. ;-)

i zostawiam dalej powiem ci ze na 99% zewlak zajebal

No dobra, to co Twoim zdaniem powoduje wyjście całej linii?

Data: 2009-09-07 17:01:43
Autor: Viking
Copacabana Rogera za słaba........

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Wtedy to pewnie grało się 3-5-2 z libero. ;-)

hehehe dzieki, no duzo sie nie urwalo, gralem jeszcze z ostatnim:)

i zostawiam dalej powiem ci ze na 99% zewlak zajebal

No dobra, to co Twoim zdaniem powoduje wyjście całej linii?

wychodza tak jak mowisz, na znak/sygnal ale nie od zewlaka, musial ktos inny krzyknac a zewlak nie slyszal, nie chcial slyszec albo poczul sie urazony bo to jego dzialka byla, tego to juz ci nie powiem ale widac ewidetnie trzymana linie przez obrone co do milimetra, procz zewlaka:(
swoja droga on tez gral z libero jeszcze to moze mu sie wspomnialo:) musze sie szwagra zapytac bo grali razem w poloni:)

Data: 2009-09-07 20:18:17
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

wychodza tak jak mowisz, na znak/sygnal ale nie od zewlaka,

Ano właśnie o tym mówię, że być może zawiodła komunikacja.

musial ktos inny krzyknac a zewlak nie slyszal, nie chcial slyszec albo poczul sie urazony bo to jego dzialka byla

No ok, ale jeśli ktoś inny ładuje Ci się w Twoją działkę to ciężko się dziwić, że zagranie nie wychodzi.
Bo to tak, jakby "MOJAAAAAA" zamiast bramkarza krzyczał napastnik, a Ty byś się dziwił, że bramkarz nie wyszedł do dośrodkowania.

, tego to juz ci nie powiem ale widac ewidetnie trzymana linie przez obrone co do milimetra, procz zewlaka:(

Wszystko prawda, przy założeniu, że obrona nie miał równać do Żewłaka (co moim zdaniem jest najbardziej prawdopodobne) przy tylu debiutantach w tej formacji w drużynie, tylko odwrotnie.

Data: 2009-09-07 21:27:59
Autor: Viking
Copacabana Rogera za słaba........

[...]

tak ale jezeli 3 rowna a 4rty nie to raczej malo prawdopodobne ze trzech sie pomylilo:)
cos ala jezdzie gowno miliardy much nie moga sie mylic;)

Data: 2009-09-07 23:34:08
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h83qcg$d3p$1inews.gazeta.pl...

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message

Wszystko prawda, przy założeniu, że obrona nie miała równać do Żewłaka (co moim zdaniem jest najbardziej prawdopodobne) przy tylu debiutantach w tej formacji w drużynie, tylko odwrotnie.

tak ale jezeli 3 rowna a 4rty nie to raczej malo prawdopodobne ze trzech sie pomylilo:)

Nie aż tak bardzo mało.
Ale pewnie tego się nie dowiemy.

cos ala jezdzie gowno miliardy much nie moga sie mylic;)

Coś w ten deseń.

Data: 2009-09-07 21:35:09
Autor: Viking
Copacabana Rogera za słaba........

[...]

aha, no akurat tutaj nie ma miejsca na urazona dume, jezeli ktos kazal wyjsc to wychodze bo z tego potem sie smrod robi, ale z drugiej strony z doswiadczenia z boiska wiem ze zawodnicy potrafia sie "obrazic" na boisku... cos co dla mnie nie do pomyslenia dla innych jest norma, on ma byc gwiazda i nikt nie ma prawa sie wtracac i go przycmic inaczej kapa, zaczyna sie odpierdolenie meczu, wslizgi na pale, debilne zachowanie i czlapanie zamiast biegania i wogole ogolna laska ze wyszedl do tego symulowane kontuzje, oj mnostwo takich zagrywej dziecinnych...

Data: 2009-09-07 23:35:15
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h83qpu$ena$1inews.gazeta.pl...

[...]

No i wyszli, tylko bramkarz się nie dowiedział że musi się teleportować w tym momencie w kierunku piłki.

Data: 2009-09-05 22:57:48
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........

Fidelio wrote:

[...]

Nie wiem, może by był, może by nie był.
Generalnie pomysły typu: co prawda mamy Gancarczyka, ale hej dlaczego nie wstawić na jego miejsce prawie na emeryturze pomocnika Krzynówka, to dla mnie proszenie się o kuku.

Data: 2009-09-05 22:58:16
Autor: CGC
Copacabana Rogera za słaba........
Dnia Sat, 5 Sep 2009 22:45:00 +0200, yamma napisał(a):

[...]

Krzyżówek i Boruc też. Krzynek dał się minąć jak tyczka, a Arturek dał
sobie założyć siatę. Jedyna naprawdę groźna akcja Irlandczyków i nasz
wielki bramkarz pokazał, ile jest wart. Już dawno Boruc powinien wylecieć z kadry. Koncepcja z Krzynówkiem jako obrońcą jest lekko poroniona. Zwłaszcza, że
było go widać głównie w ofensywie. Mariusz Lewandowski w pierwszej połowie robił za LVP, potem się lekko
podciągnął. Przypisywana mu bramka to był chyba ping-pong o nogi obrońców. Obraniak miał kilka świetnych zagrań i w pierwszej połowie był jednym z
nielicznych graczy tworzących zagrożenie dla irlandziej bramki. Perejro się trochę obudził i zagrał nie najgorszy mecz. Przynajmniej na tle
kolegów. Błaszczu -- cień samego siebie. --
CGC

Data: 2009-09-05 23:07:37
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........
[...]

Akurat tutaj to za wielkich szans nie miał, ale w drugiej połowie po jego interwencji gdyby Dudka nie wykopał w ostatniej chwili sprzed buta irlandzkiego w kosmos... to byłoby po zabawie. Artur się na to wszystko uśmiechnął szeroko ;-)

Koncepcja z Krzynówkiem jako obrońcą jest lekko poroniona. Zwłaszcza, że
było go widać głównie w ofensywie.

To był absurd od samego początku zwłaszcza, że Gancarczyk ma też walory ofensywne.

Mariusz Lewandowski w pierwszej połowie robił za LVP, potem się lekko
podciągnął. Przypisywana mu bramka to był chyba ping-pong o nogi obrońców.

Też tak to widziałem.

Błaszczu -- cień samego siebie.

To fakt, nie wiem czemu go nie zdjął po pierwszej połowie przecież miał Lobo.

Data: 2009-09-05 23:50:27
Autor: yamma
Copacabana Rogera za słaba........
CGC wrote:

Krzyżówek i Boruc też. Krzynek dał się minąć jak tyczka, a Arturek dał
sobie założyć siatę.

Ja niestety tę akcję widziałem wyłacznie na powtórce, więc nie wiem co tam było wcześniej (kto stracił piłkę, itd), natomiast będę się upierał, że Krzynówek zachował się prawidłowo. Nie miał najmniejszych szans dojść do Lafferty'ego, więc podbiegł do Irlandczyka, który akurat był przy piłce. W tym momencie Żewłakow powinien odpuścić sobie środek i ruszyć sprintem w lewo, do Lafferty'ego. Obydwaj z Dudką od początku meczu kryli go na radar, to nie była jego pierwsza akcja.

Koncepcja z Krzynówkiem jako obrońcą jest lekko poroniona. Zwłaszcza,
że było go widać głównie w ofensywie.

Przecież o to głównie chodziło. Większość akcji Irlandczycy przeprowadzali stroną Golańskiego, więc tym bardziej była to decyzja słuszna. Upieranie się przy Gancarczyku jest bez sensu, bo w tym meczu my akurat ze skrzydłowymi obrońcami nie mieliśmy problemu. Problem był z wykańczaniem akcji.

Obraniak miał kilka świetnych zagrań i w pierwszej połowie był jednym
z nielicznych graczy tworzących zagrożenie dla irlandziej bramki.

Grał z kontuzją. We środę na treningu zaliczył starcie z Murawskim i praktycznie do wczoraj nie było wiadomo czy zagra. On w tym meczu naprawdę miał problemy z tą nogą, grymas bólu było widać prawie po każdej walce z Irlandczykiem.

Perejro się trochę obudził i zagrał nie najgorszy mecz. Przynajmniej
na tle kolegów.

Ustawienie Rogera, to był błąd Beenhakkera. Leo najwyraźniej nie oglądał meczów Legii z ostatniego półrocza. Roger bardzo źle się czuje gdy gra ultraofensywnie. On dopiero rozwinął skrzydła jak wszedł Lewandowski i mógł cofnąć się do rozgrywania w środku boiska. IMO ten błąd mógł zdecydować o takiej a nie innej grze w I połowie.
yamma

Data: 2009-09-05 23:54:20
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
[...]

Ale po co, skoro miał na SWOIM skrzydle niekrytego napastnika?

Przecież o to głównie chodziło.

O to żeby chmuery dziurawił i przegrywał pojedynki z obrońcami?

[...]

Że jak?
Jakich akcji, bo nie widziałem takowych w tym meczu?

[...]

Znowu yamma inny mecz oglądał.
Żeby nie było, że to ja wydziwian zacytuję GW:

"Roger - 2

Zanotował bardzo dużo strat, w pierwszej połowie udało mu się rozegrać jedną akcję z Pawłem Brożkiem. W drugiej nic nie wychodziło z jego rzutów rożnych, a podania najczęściej lądowały pod nogami rywali. Pod koniec meczu oddał fantastyczny strzał, który o bronił Taylor."

Data: 2009-09-06 07:38:32
Autor: Przemek Budzyński
Copacabana Rogera za słaba........
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Grał z kontuzją. We środę na treningu zaliczył starcie z Murawskim i praktycznie do wczoraj nie było wiadomo czy zagra. On w tym meczu naprawdę miał problemy z tą nogą, grymas bólu było widać prawie po każdej walce z Irlandczykiem.

no już może przestań majaczyć, co?

W rozmowie z PAP Obraniak zaprzeczył, jakoby tym powodem były kłopoty
zdrowotne (narzekał wcześniej na zbicie mięśnia).
- Z moim zdrowiem jest wszystko w porządku. Nie wiem, skąd taka decyzja
selekcjonera, ale nie jestem rozczarowany. Leo Beenhakker:
Dlaczego ściągnąłem Obraniaka? Bo w pierwszej połowie mieliśmy zbyt dużo
piłkarzy, którzy czekają na piłkę. Brakowało nam równowagi.

Data: 2009-09-06 11:51:44
Autor: diego_maradona
Copacabana Rogera za słaba........
Dnia Sun, 6 Sep 2009 07:38:32 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a):

Leo Beenhakker:
Dlaczego ściągnąłem Obraniaka? Bo w pierwszej połowie mieliśmy zbyt dużo
piłkarzy, którzy czekają na piłkę. Brakowało nam równowagi.

początkowo myślałem że zmiana wymuszona kontuzją, ale jeśli tak to tłumaczy
Beenhakker to wydaje mi się że oglądaliśmy różne mecze. Mając tych na ławce
co mieliśmy to zmiana Brożka na Smolarka i zamiana miejscami Obraniaka ze
Smolarkiem. Ale szczerze mówiąc to już przed meczem pisałem że te powołania
to lekko z dupy były. A yamma pisał że Krzynówek to sobie poradzi... Gościu
po 15 minutach powinien sam poprosić o zmiane.

Data: 2009-09-06 11:59:48
Autor: Mane
Copacabana Rogera za słaba...... ..
diego_maradona pisze:

A yamma pisał że Krzynówek to sobie poradzi... Gościu
po 15 minutach powinien sam poprosić o zmiane.

gdyby mial troche honoru to by juz dawno pozegnal sie z kadra

Data: 2009-09-06 12:08:04
Autor: yamma
Copacabana Rogera za słaba........
Mane wrote:
diego_maradona pisze:

A yamma pisał że Krzynówek to sobie poradzi... Gościu
po 15 minutach powinien sam poprosić o zmiane.

gdyby mial troche honoru to by juz dawno pozegnal sie z kadra

Pytanie kontrolne: kto asystował przy bramce dla nas?
yamma

Data: 2009-09-06 11:20:36
Autor: Przemek Budzyński
Copacabana Rogera za słaba........
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
Pytanie kontrolne: kto asystował przy bramce dla nas?

Brożek. Jesli pytanie mialo wykazać, że nie ogarniasz tego, na co patrzysz - to test wypadł OK; tyle, ze akurat o tym dawno już wiemy. --

Data: 2009-09-06 12:11:02
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h801mi$rkj$1inews.gazeta.pl...
Mane wrote:
diego_maradona pisze:

[...]

Brożek albo R. Lewandowski, a piłkę do bramki wepchnęli Irlandczycy.

Data: 2009-09-06 14:00:27
Autor: Mark
Copacabana Rogera za słaba........
Dnia Sun, 6 Sep 2009 09:30:31 +0100, Viking napisał(a):

IMHO krzynowek

Na bank Brozek. Bardzo, bardzo wyraznie to widac

--
Mark

Data: 2009-09-06 11:25:00
Autor: Viking
Copacabana Rogera za słaba........

"Mark" <x@op.pl> wrote in message

Na bank Brozek. Bardzo, bardzo wyraznie to widac

widzialem na powtorkach, szpak jak zawsze sie pojebal i bazowalem na jego krzykach

Data: 2009-09-06 14:23:43
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........
Na bank Brozek. Bardzo, bardzo wyraznie to widac

widzialem na powtorkach, szpak jak zawsze sie pojebal i bazowalem na jego krzykach

Bazować na tym co powie/krzyknie szpak to jest fatal error ;-)
Zresztą poprawił się za chwilę :-)

Data: 2009-09-06 11:49:51
Autor: Viking
Copacabana Rogera za słaba........

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

Bazować na tym co powie/krzyknie szpak to jest fatal error ;-)
Zresztą poprawił się za chwilę :-)

ogladalem w polskim klubie, tam potem juz nic nie bylo slychac:) a widac tez tak sobie, niby duzy tv ale jednak nei siedzialem mietr przed nim:)

Data: 2009-09-06 17:00:34
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8023v$ip$1inews.gazeta.pl...

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message

Brożek albo R. Lewandowski, a piłkę do bramki wepchnęli Irlandczycy.

IMHO krzynowek

ROTFL !!!!
Wy chyba z yammą macie jeden telewizor.
Radzę zmienić.

Data: 2009-09-06 12:17:25
Autor: yamma
Copacabana Rogera za słaba........
Mane wrote:
diego_maradona pisze:

[...]

Przyjrzyj się dokładnie:
http://mundialowo.blox.pl/2009/09/video-Polska-Irlandia-Pln-22.html
yamma

Data: 2009-09-06 12:24:00
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........
Brożek albo R. Lewandowski, a piłkę do bramki wepchnęli Irlandczycy.

Przyjrzyj się dokładnie:
http://mundialowo.blox.pl/2009/09/video-Polska-Irlandia-Pln-22.html
yamma

Lewandowski-Brożek-Lewandowski (bramka)

Co prawda Szpakowski w pierwszej chwili krzyczy, że podaje Krzynówek, ale na powtróce wyraźnie widać, że to Brożek.
Potem się już poprawił i powiedział: Robert Lewandowski-Brożek-Lewandowski.
Przyjrzyj się dokładnie!!! :-)

Data: 2009-09-06 12:33:24
Autor: diego_maradona
Copacabana Rogera za słaba........
Dnia Sun, 6 Sep 2009 12:17:25 +0200, yamma napisał(a):

Przyjrzyj się dokładnie:
http://mundialowo.blox.pl/2009/09/video-Polska-Irlandia-Pln-22.html
yamma

pytanie kontrolne - kto zawalił bramke Laffertego?

Wogóle moim zdaniem remis z taką drużyną i w takiej sytuacji jak nasz można
spokojnie uznać za porażkę.
Teraz następne pytanie kontrolne - jeśli przegrywasz powiedzmy 3:1 to dalej
jesteś przekonany że ten kto zaliczył asyste przy golu był najlepszym
rozwiązaniem?

Data: 2009-09-06 12:38:49
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........
[...]

Ale asyste miał Brożek do jasnej!!!!!

Data: 2009-09-06 12:40:44
Autor: diego_maradona
Copacabana Rogera za słaba........
Dnia Sun, 6 Sep 2009 12:38:49 +0200, Fidelio napisał(a):

[...]

nie oglądałem powtórek ale też mi się wydawało że gracze z nr 9 - czyli
Brożek. To jeszcze lepiej w takim razie.

Data: 2009-09-06 14:01:52
Autor: Mark
Copacabana Rogera za słaba........
Dnia Sun, 6 Sep 2009 12:17:25 +0200, yamma napisał(a):

Przyjrzyj się dokładnie:
http://mundialowo.blox.pl/2009/09/video-Polska-Irlandia-Pln-22.html

To Ty sie przyjrzyj, a nie sluchaj slepego komentatora.

--
Mark

Data: 2009-09-06 13:59:53
Autor: Mark
Copacabana Rogera za słaba........
Dnia Sun, 6 Sep 2009 12:08:04 +0200, yamma napisał(a):

A yamma pisał że Krzynówek to sobie poradzi... Gościu
po 15 minutach powinien sam poprosić o zmiane.

gdyby mial troche honoru to by juz dawno pozegnal sie z kadra

Pytanie kontrolne: kto asystował przy bramce dla nas?

Brozek. No i co Ty na to, asie?

--
Mark

Data: 2009-09-06 13:13:39
Autor: Kokon
Copacabana Rogera za słaba........
CGC wrote:
[...]

Bede polimeryzowal, wg mnie najgorszy strzal jaki moze bramkarz dostac. Boruc wychodzil juz, kladl sie, skracal kat i nie mial juz jak zareagowac, a Lafferty mial duzo czasu i mogl pytac gdzie ma strzelac.
Boruc nie popisal sie za to gdzies w koncowce, kiedy strzal z kata wyplul przed bramke, w sam raz na dobitke:-)

Pzdr,
Blazej

Data: 2009-09-06 01:06:43
Autor: Etilis
Copacabana Rogera za słaba...... ..
yamma pisze:
Fidelio wrote:
[...]

Juz lepiej bylo sciagnac Krzynowka i grac trojka z tylu...

Data: 2009-09-06 09:44:16
Autor: yamma
Copacabana Rogera za słaba........
Etilis wrote:
yamma pisze:

"Dlaczego ściągnąłem Obraniaka? Bo w pierwszej połowie mieliśmy zbyt
dużo piłkarzy, którzy czekają na piłkę. Brakowało nam równowagi."

No nie wiem. Ja obserwowałem Obraniaka i kilka razy było widać, że ta noga go boli. Jeśli to nie kontuzja była powodem zmiany, to decyzja rzeczywiście była dość dziwna - z reguły większość trenerów daje pograć takiemu piłkarzowi jeszcze z 10-15 minut II połowy a Obraniak aż tak źle nie zagrał żeby go zmieniać w przerwie.

Juz lepiej bylo sciagnac Krzynowka i grac trojka z tylu...

Z jednym stoperem? Przy szybkim Laffertym? To już moglibyśmy zapomnieć nawet o remisie.
yamma

Data: 2009-09-06 10:47:57
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Etilis" <etilismus@wytnijjtoointeria.pl> napisał w wiadomości news:

"Dlaczego ściągnąłem Obraniaka? Bo w pierwszej połowie mieliśmy zbyt dużo piłkarzy, którzy czekają na piłkę. Brakowało nam równowagi."

Pojeb.
Żeby nie użyć mocniejszych słów.

Data: 2009-09-06 10:12:39
Autor: Aman
Copacabana Rogera za słaba........

Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7uhft$7u4$1inews.gazeta.pl...
Fidelio wrote:
[...]

to chyba wiesz wiecej niz Obraniak :).
http://www.sport.pl/sport/10,67450,7006032,Obraniak__nie_mialem_kontuzji__to_decyzja_trenera_.html
To byl duzy blad dziadygi :P
Obraniak powinien zostac przesuniety do srodka. Roger out  i wtedy ewentualnie na skrzydlo smolarek....No i Lobodzinski za Blaszczykowskiego ktory byl bez formy.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2009-09-05 22:30:32
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:h7uehn$epe$1news.onet.pl...
Będzie ciężko, Irlandczycy potrafią chyba nieźle murować. Ciekawe kiedy wejdzie drugi napastnik...

Zamiast drugiego napastnika jest kuriozalna zmiana Obraniaka na Smolarka. Ja już nie nadążam za koncepcjami Leo ;-)

Ja normalnie z fotela zjechałem jak zobaczyłme kogo z boiska ściągnął.
O ile to nie był efekt kontuzji, to już był jawny sabotaż na całego.

Data: 2009-09-05 20:56:30
Autor: Rocco
Copacabana Rogera za słaba........
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> [...]

Ja normalnie z fotela zjechałem jak zobaczyłme kogo z boiska ściągnął.
O ile to nie był efekt kontuzji, to już był jawny sabotaż na całego.

Tak, Obraniak to zdecydowanie najlepszy polski piłkarz jeżeli brać pod uwage
to co zobaczyłem w pierwszej połowie.Przewyższa inteligencją pozostałych
polskich piłkarzy  może poza Marcinem Zewłakowem dwa razy.To był bardzo dobry
ruch z przyznaniem mu obywatelstwa.

Data: 2009-09-05 22:59:41
Autor: CGC
Copacabana Rogera za słaba........
Dnia Sat, 5 Sep 2009 20:56:30 +0000 (UTC), Rocco napisał(a):

[...]

Znaczy, potrafi myśleć bez otwierania ust? --
CGC

Data: 2009-09-06 07:42:29
Autor: Przemek Budzyński
Copacabana Rogera za słaba........
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Ja normalnie z fotela zjechałem jak zobaczyłme kogo z boiska ściągnął.
O ile to nie był efekt kontuzji, to już był jawny sabotaż na całego.

nie był. Zaprzeczają zarówno Beenhakker, jak i Obraniak. Co innego twierdzi co
prawda yamma, ale nim się nie przejmuj. --

Data: 2009-09-06 10:50:43
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7vp55$9ur$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli sabotaż.
Znaczy trzeba pomyśleć co by zrobić żeby najbardziej zaszkodzić reprezie i to zrobić.
I trafił w 100%.

Nie podejrzewacie, że u dziadka właśnie zaczął się kolejny etap grania na nosie PZPN-owi i zmuszania go do zerwania kontraktu i zapłacenia odszkodowania?

Przecież Obraniak był ostatnim gościem do zmiany, a wyleciał jako pierwszy.
Nikt normalny tak nie postępuje.

Data: 2009-09-05 21:45:36
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........
Błaszczykowski.

A ten to ma dziś łyżwy czy korki na nogach?

Data: 2009-09-05 19:59:09
Autor: Rocco
Copacabana Rogera za słaba........
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Błaszczykowski.

A ten to ma dziś łyżwy czy korki na nogach?
W ogóle to bardzo przeciętny piłkarz.Ma bardzo średni, łatwy do rozpoznania drybling.Smieszne jest transferowanie go do czołowych klubów Europy.

Data: 2009-09-05 22:12:39
Autor: gasper
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik " Rocco" <ojciec3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7ufud$s1v$1inews.gazeta.pl...
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

Błaszczykowski.

A ten to ma dziś łyżwy czy korki na nogach?

W ogóle to bardzo przeciętny piłkarz.
ponadprzeciętnie szybki przeciętny piłkarz ;)

Data: 2009-09-05 20:30:15
Autor: Rocco
Copacabana Rogera za słaba........
gasper <ni@ma.pl> napisał(a):

> W ogóle to bardzo przeciętny piłkarz.
ponadprzeciętnie szybki przeciętny piłkarz ;)

Czy ja wiem czy on jest taki szybki? Szybki to jest Jeleń
Słyszałem, że jego najmocnieszą stroną jest gra jeden na jeden( nie intersuje się specjalnie polską piłką) i
po dokładny przyjżeniu się jemu to jak na warunki europejskie to wygląda to bardzo średnio.

Data: 2009-09-05 22:31:34
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "gasper" <ni@ma.pl> napisał w wiadomości news:h7ugnr$3if$1inews.gazeta.pl...
[...]

ponadprzeciętnie szybki

Dzisiaj był raczej ponadprzeciętnie wolny.
Jakbym widział brata Krzynówka.

Data: 2009-09-06 10:13:07
Autor: Mark
Copacabana Rogera za słaba........
Dnia Sat, 5 Sep 2009 22:31:34 +0200, Cavallino napisał(a):

Dzisiaj był raczej ponadprzeciętnie wolny.

Ano Blaszczykowski zagral slaby mecz. A raczej, uwzgledniajac jego
mozliwosci, tragicznie slaby.
Tyle ze to naprawde dobry pilkarz, i jego nie nalezy skreslac. Pech chcial
ze slaby mecz (a takie trafiaja sie kazdemu) przypadl na tak wazny mecz. I
tu wina trenera ze go nie zdjal..Wczoraj nawet Lobo bylby chyba lepszy.

--
Mark

Data: 2009-09-06 10:52:47
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:1btqodbdkzo5e$.dlgsmok.wot...
[...]

Ależ nikt go nie skreśla.
Tyle że wczoraj powinien wylecieć po połówce, razem z Pereiro i Krzynówkiem.

Data: 2009-09-06 11:16:46
Autor: Mark
Copacabana Rogera za słaba........
Dnia Sun, 6 Sep 2009 10:52:47 +0200, Cavallino napisał(a):

Tyle że wczoraj powinien wylecieć po połówce, razem z Pereiro i Krzynówkiem.

Powinien zostac zmieniony razem z Rogerem, owszem.
Ale nie razem z krzynowkiem, bo tego wogole nie powinno byc

--
Mark

Data: 2009-09-06 11:27:12
Autor: Cavallino
Copacabana Rogera za słaba........
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:o0fws610sf9n$.dlgsmok.wot...
[...]

A to jest poza wszelką dyskusją, zresztą Pereio też ostatni raz był w formie jakieś 1,5 roku temu i od tego czasu też w reprezeie grać nie powinien.
Ale dziadyga ma gdzieś formę jaką ktoś prezentuje, ważne że nazwisko odpowiednio mu się kojarzy sprzed 4 lat.

Data: 2009-09-06 12:13:49
Autor: Rocco
Copacabana Rogera za słaba........
Mark <x@op.pl> napisał(a):
> [...]

tu wina trenera ze go nie zdjal..Wczoraj nawet Lobo bylby chyba lepszy.

To nie był raczej słaby jego mecz, tylko miał dobrego rywala co go krył- a kryła go nadzieja Man Utd - Evans
Nie widać przy błaszczykowskim potencjału gracza z najwyższej półki, tak jak to widać u Obraniaka

Data: 2009-09-06 14:25:35
Autor: Fidelio
Copacabana Rogera za słaba........
[...]

Błaszczykowski jest dobry, ale każdy ma prawo być w danym dniu w słabszej formie, tylko trener dostaje kasę chyba za to żeby to zauważyć i zareagować.
Niestety Leo był w jeszcze gorszej formie ;-)

Data: 2009-09-06 14:49:24
Autor: Mark
Copacabana Rogera za słaba........
Dnia Sun, 6 Sep 2009 12:13:49 +0000 (UTC), Rocco napisał(a):

To nie był raczej słaby jego mecz, tylko miał dobrego rywala co go krył- a kryła go nadzieja Man Utd - Evans

A tam, opowiadasz. Blaszczykowski na codzien gra przeciw lepszym, a mimo to
wielokrotnie byl w 11 kolekji Kickera. Po prostu mial kiepski dzien i
powinien byc zdjety.

--
Mark

Data: 2009-09-06 13:47:44
Autor: Rocco
Copacabana Rogera za słaba........
Mark <x@op.pl> napisał(a):
> [...]

A tam, opowiadasz. Blaszczykowski na codzien gra przeciw lepszym, a mimo to
wielokrotnie byl w 11 kolekji Kickera. Po prostu mial kiepski dzien i

Skąd wiesz czy lepszych? Myśle, że myślisz schematycznie

--

Copacabana Rogera za słaba........