Coraz bardziej pachnie powtórką

Data: 2010-05-12 03:42:19
Autor: Tomasz Radko
Coraz bardziej pachnie powtórką
....zeszłego roku. Nawet jeżeli Cavs wygrzebią się z tego bagna, to
lepsze wraĹźenie sprawia Orlando. Howard zje O'Neala Ĺźywcem.

Data: 2010-05-11 22:58:16
Autor: Leszczur
On 12 Maj, 03:42, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
...zeszłego roku. Nawet jeżeli Cavs wygrzebią się z tego bagna, to
lepsze wrażenie sprawia Orlando. Howard zje O'Neala żywcem.

To spisek Sterna! Niby mówił ze lepiej by było gdyby James został w
Cleveland, ale za kulisami robi wszystko, zeby odszedł.
Nie oglądałem meczu, ale chyba Boston wykonał kawał solidnej roboty w
obronie. 3-14 FG wygląda jak w pierwszym meczu Finałów Wschodu 2008.
Nota bene też z Bostonem. I Cavs wtedy przegrali w G7.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-12 10:55:24
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-05-12 07:58, Leszczur pisze:
[...]

Lepiej żeby James miał poważną operację po zakończeniu p-o. Inaczej będę
miał problem.

pzdr

TRad

Data: 2010-05-12 03:45:56
Autor: Leszczur
On 12 Maj, 10:55, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]
> Nota bene też z Bostonem. I Cavs wtedy przegrali w G7.

Lepiej żeby James miał poważną operację po zakończeniu p-o. Inaczej będę

Hipotetyczny? Czy prawdziwy, bo chciałeś mu dać 50M$ za sezon gry w
jakimś klubie w Krakowie? BTW czy w Krakowie w ogóle gra jakaś drużyna
PLK?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-12 13:05:47
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-05-12 12:45, Leszczur pisze:

Lepiej żeby James miał poważną operację po zakończeniu p-o. Inaczej będę
miał problem.

Hipotetyczny?

Nie no, co Ty. W tej fazie hipotetyczny problem miałbym tylko w serii
Orl-Atl.

Czy prawdziwy, bo chciałeś mu dać 50M$ za sezon gry w
jakimś klubie w Krakowie?

Zgrzyt w modelu. Znaczy ja wiem, że to nigdy nie było 100%, ale Cavs
byli bardzo zdecydowanym faworytem. I nie było żadnych znaków
ostrzegawczych.

BTW czy w Krakowie w ogóle gra jakaś drużyna
PLK?

A skąd ja to? Kiedyś bardzo dobra była Wisła. Langosz, Międzik, Seweryn,
no a wcześniej Likszo...

pzdr

TRad

Data: 2010-05-12 04:47:03
Autor: Leszczur
On 12 Maj, 13:05, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

Zgrzyt w modelu. Znaczy ja wiem, że to nigdy nie było 100%, ale Cavs
byli bardzo zdecydowanym faworytem. I nie było żadnych znaków

Na upartego taki znak był. 23-5 w pierwszej tercji sezonu. Może trzeba
zacząć szukać powodów dla których potem grali znacznie poniżej tego
poziomu.
Czyżby to oni a nie LAL byli tegoroczną wersją Houston '95? ;-)

> BTW czy w Krakowie w ogóle gra jakaś drużyna
> PLK?

A skąd ja to?

Lokalny patriotyzm? Jeszcze do niedawna było tego u Ciebie całkiem
sporo ;-)
Czy to tylko stolicofobia?

Kiedyś bardzo dobra była Wisła. Langosz, Międzik, Seweryn, no a wcześniej Likszo...

No tak - 30 lat temu - koledzy z podwórka ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-12 13:58:56
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-05-12 13:47, Leszczur pisze:

BTW czy w Krakowie w ogóle gra jakaś drużyna
PLK?

A skąd ja to?

Lokalny patriotyzm?

To może deptaczom trawników też mam kibicować?

[...]

E tam. Ja tam, panie, z Jaworzna jestem.

pzdr

TRAd

PS A jak ktoś powie, że to Śląsk, to w ryj.

PS2 Jak ktoś się poprawi, że Zagłębie, to w ryj i z kopa.

Data: 2010-05-12 05:11:14
Autor: Leszczur
On 12 Maj, 13:58, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Lokalny patriotyzm?

To może deptaczom trawników też mam kibicować?

Ja tam Twoich szaleństw nie śledzę. Ale skoro NFL, to może i deptacze?

> No tak - 30 lat temu - koledzy z podwórka ;-)

E tam. Ja tam, panie, z Jaworzna jestem.

Oooo - Ślązak! W dodatku z Zagłębia! :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-12 05:12:15
Autor: sooobi
Coraz bardziej pachnie powtórką

> No tak - 30 lat temu - koledzy z podwórka ;-)

E tam. Ja tam, panie, z Jaworzna jestem.

To pewnie kapales sie w tym samym bajorze co nurek z Jaworzna
http://www.youtube.com/watch?v=fCXYuQAmb0c

Data: 2010-05-12 06:59:01
Autor: Leszczur
On 12 Maj, 14:12, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> E tam. Ja tam, panie, z Jaworzna jestem.

To pewnie kapales sie w tym samym bajorze co nurek z Jaworznahttp://www.youtube.com/watch?v=fCXYuQAmb0c

LOL. Skąd Ty ich wyciągasz? Dwie siły energozdrowotne atakujące
ciała :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-12 18:17:47
Autor: grzeda
Leszczur pisze:

Hipotetyczny? Czy prawdziwy, bo chciałeś mu dać 50M$ za sezon gry w
jakimś klubie w Krakowie? BTW czy w Krakowie w ogóle gra jakaś drużyna
PLK?

W zeszlym roku mieli bardzo silna druzyne juniorow, ktora zdobyla MP. Troche sie naogladalem druzyn mlodziezowych i ta byla chyba najsilniejsza jaka widzialem.

pozdr
PG

Data: 2010-05-12 19:12:42
Autor: sooobi
grzeda pisze:
Leszczur pisze:

[...]

A mlodziezowe Polonie 2011? Chyba one wymiataja w swoich kategoriach wiekowych?

Data: 2010-05-12 19:30:58
Autor: grzeda
sooobi pisze:

[...]

No ale ja ich nie widzialem. Poza tym wlasnie koncza im sie roczniki i w trwajacych wlasnie MP U18 jest juz tylko MKS. U kadetow (U16) tez tylko MKS. Mokros, Sulima czy Pamula koncza wlasnie wiek juniora. W najblizszych latach rozgrywki juniorskie prawdopodobnie zdominuje wroclawski twor a'la Polonia 2011 - WKK Wroclaw. Mozecie zapisac sobie gdzies nazwiska Szymkiewicz, Niedzwiedzki i Grzelinski ;)

Duze wrazenie rok temu zrobil na mnie Sokolowski z Pruszkowa, no ale o jego mozliwosciach pewnie wiesz. Wielka nadzieja polskiej koszykowki Konrad "dwiesciepunktowjednymmeczu" Migdalski to klapa ;)

pozdr
PG

Data: 2010-05-12 21:28:02
Autor: sooobi
grzeda pisze:
sooobi pisze:

[...]

A to wlasnie nie oni zdobyli MP?

Duze wrazenie rok temu zrobil na mnie Sokolowski z Pruszkowa, no ale o jego mozliwosciach pewnie wiesz.

Pierwsze slysze:)

Wielka nadzieja polskiej koszykowki Konrad "dwiesciepunktowjednymmeczu" Migdalski to klapa ;)

A to akurat wiem, podobno juz nawet w piatce nie wychodzi

Data: 2010-05-12 21:44:04
Autor: grzeda
sooobi pisze:

[...]

Ale U20. No i trzeba pamietac, ze niewielu tam bylo wychowankow. Spora czesc zawodnikow byla sciagnietych. W Koronie przynajmniej trzon druzyny to chlopaki z Krakowa. Reszty nie sprawdzalem.

Duze wrazenie rok temu zrobil na mnie Sokolowski z Pruszkowa, no ale o jego mozliwosciach pewnie wiesz.

Pierwsze slysze:)

Sprawdz. Z mlodych zawodnikow, ktorych widzialem na zywo najlepiej rokuja on, Przemyslaw Karnowski (ktos jeszcze nie slyszal?) i Tomasz Gielo.

Wielka nadzieja polskiej koszykowki Konrad "dwiesciepunktowjednymmeczu" Migdalski to klapa ;)

A to akurat wiem, podobno juz nawet w piatce nie wychodzi

No rok temu na finalach U18 we Wrocku trener mu kazal np. grac tylem do kosza przeciwko Parzenskiemu mlodemu. I jeszcze mowi "no Konrad, musisz go oszukac!". Parzenski ma ponad 210 a Migdalski widze, ze 192. Mial chlopak tego pecha, ze za szybko urosl.

pozdr
PG

Data: 2010-05-13 00:28:24
Autor: sooobi
On 12 Maj, 21:44, grzeda <grzeda333wyt...@towp.pl> wrote:
sooobi pisze:

> A to wlasnie nie oni zdobyli MP?

Ale U20. No i trzeba pamietac, ze niewielu tam bylo wychowankow.

Chyba ani jeden

> [...]

kosza przeciwko Parzenskiemu mlodemu. I jeszcze mowi "no Konrad, musisz
go oszukac!". Parzenski ma ponad 210 a Migdalski widze, ze 192. Mial

Mial chlopak pecha ze trenowal w Pruszkowie, gdzie kadra trenerska
wyglada tak:
http://www.youtube.com/watch?v=PwLKlFjqcO8&feature=related

W Pruszkowie jest chyba najgorsza kadra szkoleniowa w Polsce o czym
pisalem juz nie raz. Wszyscy zachlajmordy nic innego nie potrafia jak
pic i morde drzec. Obecnie chyba klub Mos Pruszków (czy jak on tam sie
nazywa) nie ma nawet hali do treningow, kazda grupa wiekowa cwiczy
chyba w innej szkole. Porazka.

Data: 2010-05-13 02:08:17
Autor: Leszczur
On 13 Maj, 09:28, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
Mial chlopak pecha ze trenowal w Pruszkowie, gdzie kadra trenerska
wyglada tak:http://www.youtube.com/watch?v=PwLKlFjqcO8&feature=related

W morde! A obiecywali mi, ze ten materiał nie wycieknie od internetu!
Ja naprawdę się starałem! ;-)

W Pruszkowie jest chyba najgorsza kadra szkoleniowa w Polsce o czym
pisalem juz nie raz.

Ale miałeś robić zajęcia dla młodziaków. Co się stało z tym planem?

[...]

Kiedys myslałem, że to brak pieniędzy zabija rozwój mlodych talentów w
Polsce. Że system jest zły. Ale teraz widzę, że to z pieniędzmi ma
mniej wspólnego niż z ludzmi którzy mają takie zajęcia organizować.
Można mieć najlepszy system a i tak gówno z tego będzie gdy 10-latków
będzie szkolił jakiś stary pierdziel z czerwonym ryjem. Coś takiego
zmienić to tak jak próbować reformować PZPN bez użycia trotylu.

Pozdro

L'e-szczur

Coraz bardziej pachnie powtórką