Coraz bardziej podejrzana historia.

Data: 2009-06-09 09:24:39
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka
Coraz bardziej podejrzana historia.
"Możesz mnie w d... pocałować sprzedajna dziw... PiS-u" - tak krzyczeli napastnicy, którzy mieli zaatakować Annę Cugier-Kotka. Aktorka rozpłakała się na antenie TVN24, opowiadając o napaści. "Ludzie, którzy mnie zaatakowali, nie wiedzieli, że dwa razy miałam operowane kolano. Trafili w słaby punkt" - mówi aktorka, która wystąpiła w spocie PiS.

Aktorka popłakała się do słuchawki telefonu podczas rozmowy transmitowanej na żywo przez TVN24. Mówiła, że padła ofiarą wyjątkowo wulgarnych komentarzy i została pobita przez nieznanych jej napastników. Nie potrafiła jednak potwierdzić, czy mogłaby ich rozpoznać na ulicy, chociaż zapewniła, że ma dobrą wzrokową pamięć. Oskarżyła też policję o to, że nie chciała przyjąć od niej zgłoszenia. "Wszyscy się ode mnie odwracają" - mówiła.

Według kobiety, po wyjściu z domu została ona otoczona przez kilku mężczyzn, który ją wyzywali. Jeden z nich miał do niej powiedzieć: quot;Możesz mnie w dupę pocałować sprzedajna dziwko PiS-u" Aktorka została też kopnięta w kolano.

"Ci ludzie nie wiedzieli, że miałam dwa razy operowane kolano. Trafili mnie w słaby punkt" płakała do słuchawki telefonu.

http://www.dziennik.pl/polityka/article395786/Nazwali_mnie_sprzedajna_dziw_PiS.html

Przemek

Czy gdyby sprawcami pobicia byli przeciwnicy polityczni pisu, to przyznawaliby się do tego  w ten sposób sugerując policji kto jest sprawcą! Dlaczego policja nie przyjęła zgłoszenia? Coraz bardziej wydaje mi się, że sprawa jest szyta grubymi nicmi. W sobotę cała Polska miała usłyszyec słowa, którymi rzekomi sprawcy pobicia zwracali się do poszkodowanej. Dobrze, ze się tak nie stało.

--
W wyborach do Parlamentu Europejskiego 2009, Platforma Obywatelska nokautuje PiS!

Platforma Obywatelska uzyskała 44,43 proc. głosów,

 Prawo i Sprawiedliwość 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-09 02:25:21
Autor: pistacjusz
On 9 Cze, 09:25, "Szczęśliwa Dziewiątka" <ad...@email.pl> wrote:
[...]

Ale wy jesteście podejrzliwi w tej Platformie.

Data: 2009-06-09 11:30:03
Autor: raff
Szczęśliwa Dziewiątka pisze:
[...]

Kawecki, jakbys nie krecil to i tak nie ukryjesz faktu ze to robota TuskJugend.

R.

Data: 2009-06-09 13:22:11
Autor: zbig

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h0la34$p7i$1news.onet.pl...

Kawecki, jakbys nie krecil to i tak nie ukryjesz faktu ze to robota TuskJugend.

Wygląda na to, że pani wymyśliła sobie jakąś bajaczkę dla potrzeb podtrzymania zainteresowania mediów jej osobą.
Nie ma zgłoszenia na policję, nie ma obdukcji. Raz pobito ją w piątek po południu, innym razem w sobote rano.
Zdaje się , że p. Kotka gra dalej.

Data: 2009-06-09 13:34:51
Autor: raff
[...]

Tak, wlasnie. Tak to sobie tlumaczcie.

R.

Data: 2009-06-09 10:22:06
Autor: pistacjusz
On 9 Cze, 13:34, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> [...]
> podtrzymania zainteresowania mediów jej osobą.
> Nie ma zgłoszenia na policję, nie ma obdukcji. Raz pobito ją w piątek po

Zbig wymyśla teorie spiskowe.

Data: 2009-06-09 15:56:57
Autor: naprany jak kruk!
<zbigniew_@gazeta.pl> napisał(-a):

[...]

pobito ja w sobote rano
w niedziele usmiechnieta byla przed kamerami
w poniedzialek sobie o tym przypomniala i poplakal sie

nie wierzycie ? zapytajcie raffa i innych pisozerowcow oni wam powiedza czemu
to jest prawda haha

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-09 16:31:21
Autor: raff
[...]

Oho, nastepna mala gnida.

R.

Data: 2009-06-09 17:34:47
Autor: naprany jak kruk!
Coraz bardziej podejrzana historia.
Tue, 09 Jun 2009 16:31:21 +0200, w <h0lro3$e1t$2@news.onet.pl>, raff
<trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

> pobito ja w sobote rano
> w niedziele usmiechnieta byla przed kamerami
> w poniedzialek sobie o tym przypomniala i poplakal sie
> to jest prawda haha

Oho, nastepna mala gnida.

nie weksluj tylko tlumacz sie plebsiku ze swojej historyjki hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-09 18:34:07
Autor: awe

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:v70t25ljdcq493hdj31c738mp9qeffvqam4ax.com...
> [...]

> to jest prawda haha

Oho, nastepna mala gnida.

nie weksluj tylko tlumacz sie plebsiku ze swojej historyjki hehe

-- -- -- -- -- -
co ty masz w sobie ze ludzie cie tak nisko cenia lub oceniaja? kim byles przed emerytura? moze zona cie zostawila i stad tak nienawidzisz ludzi?
awe

Data: 2009-06-09 19:53:43
Autor: naprany jak kruk!
Coraz bardziej podejrzana historia.
Tue, 9 Jun 2009 18:34:07 +0200, w <h0m2nm$sf$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

co ty masz w sobie ze ludzie cie tak nisko cenia lub oceniaja? kim byles przed emerytura? moze zona cie zostawila i stad tak nienawidzisz ludzi?

co ci wpadlo do tej pustej lepetyny i grzechocze ze jestem na emeryturce ?
nie oceniaj innych wedlug siebie popierdolko
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-09 19:51:51
Autor: raff
[...]

Tobie mala gnido sie nie musze z niczego tlumaczyc "hehe"

R.

Data: 2009-06-09 20:06:04
Autor: naprany jak kruk!
Coraz bardziej podejrzana historia.
<trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

Tobie mala gnido sie nie musze z niczego tlumaczyc "hehe"

nie badz zerrro, nie uciekaj

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-09 20:10:31
Autor: raff
Coraz bardziej podejrzana historia.
Tobie mala gnido sie nie musze z niczego tlumaczyc "hehe"

nie badz zerrro, nie uciekaj

Przed tobą, mala gnido ? buehehe

To jak udupiamy Stelmacha ? Potem przez przypadek sie dowie ze to ty. Ciekawe czy cie znajdzie.

R.

Data: 2009-06-10 14:53:02
Autor: naprany jak kruk!
Coraz bardziej podejrzana historia.
Tue, 09 Jun 2009 20:10:31 +0200, w <h0m8j1$hi8$1@news.onet.pl>, raff

> Przed tobą, mala gnido ? buehehe

To jak udupiamy Stelmacha ? Potem przez przypadek sie dowie ze to ty. Ciekawe czy cie znajdzie.

nie badz zerro, nie weksluj i przestan uciekac od odpowiedzi dlaczego kocurka w
sobote nic nie pisnela tvn-owi.
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-10 15:49:22
Autor: raff
[...]

Znajdzie cie Stelmach czy nie ? ;)

R.

Data: 2009-06-10 20:22:54
Autor: naprany jak kruk!
Coraz bardziej podejrzana historia.

> sobote nic nie pisnela tvn-owi.

Znajdzie cie Stelmach czy nie ? ;)

uwazaj bo od tego uciekania nozki ci juz placza chicken hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-06-10 21:11:11
Autor: raff
[...]

Ty chyba zes kolo budowy kiedys przechodzil bez kasku, co ?

I od tego czasu ci zostalo to "hehe"

R.

Data: 2009-06-09 17:16:30
Autor:
Coraz bardziej podejrzana historia.
On Tue, 09 Jun 2009 11:30:03 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:
 [...]

Kawecki, jakbys nie krecil to i tak nie ukryjesz faktu ze to robota TuskJugend.

 tchorzu, postaraj sie mysles samodzielnie. to robota twego prezesa.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 17:22:05
Autor: raff
Coraz bardziej podejrzana historia.
Kawecki, jakbys nie krecil to i tak nie ukryjesz faktu ze to robota TuskJugend.

 tchorzu, postaraj sie mysles samodzielnie. to robota twego prezesa.

Heniu, bo tak sobie wymysliles ?

R.

Data: 2009-06-09 19:49:45
Autor:
Coraz bardziej podejrzana historia.
On Tue, 09 Jun 2009 17:22:05 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  tchorzu, postaraj sie mysles samodzielnie. to robota twego prezesa.
Heniu, bo tak sobie wymysliles ?

 nie ja wymyslilem TCHORZU tylko twoj prezes ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 17:16:30
Autor:
Coraz bardziej podejrzana historia.
On Tue, 9 Jun 2009 09:24:39 +0200, "Szczę¶liwa Dziewi±tka"
<adres@email.pl> wrote:

"Możesz mnie w d... pocałować sprzedajna dziw... PiS-u" - tak krzyczeli napastnicy, którzy mieli zaatakować Annę Cugier-Kotka. [...]

 jaroslaw kaczynski wyciagnal ostatni argument w grze.
 na szczescie spoleczenstwo nei dalo sie nabrac na gierki
 przesa i zasunelo pisowi kolejnego kopa. jakby bylo malo
 kopa prezesowi zasunal tez ziobro. w czasie nauki angielskiego.

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 18:22:55
Autor: awe

[...]