Coraz bardziej podejrzana historia.

Data: 2009-06-09 17:16:30
Autor:
Coraz bardziej podejrzana historia.
On Tue, 9 Jun 2009 09:24:39 +0200, "Szczę¶liwa Dziewi±tka"
<adres@email.pl> wrote:

"Możesz mnie w d... pocałować sprzedajna dziw... PiS-u" - tak krzyczeli napastnicy, którzy mieli zaatakować Annę Cugier-Kotka. [...]

 jaroslaw kaczynski wyciagnal ostatni argument w grze.
 na szczescie spoleczenstwo nei dalo sie nabrac na gierki
 przesa i zasunelo pisowi kolejnego kopa. jakby bylo malo
 kopa prezesowi zasunal tez ziobro. w czasie nauki angielskiego.

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 18:22:55
Autor: awe

[...]