Coraz bardziej podoba mi sie Mahmud!

Data: 2010-11-21 11:44:49
Autor: DJ MC Donald Musk
Coraz bardziej podoba mi sie Mahmud!
Prezydent Iranu Mahmud Ahmadineżad powiedział, że kobiety należy
wydawać za mąż w wieku 16-18 lat - poinformowały oficjalne irańskie
media.

http://konflikty.wp.pl/kat,1020229,title,Kobiety-nalezy-wydawac-za-maz-w-wieku-16-18-lat,wid,12871721,wiadomosc.html?ticaid=1b48d&_ticrsn=3

Data: 2010-11-21 20:50:49
Autor: abc
[...]

To zwiększa szansę zajścia w ciążę i urodzenia zdrowego potomstwa.

Data: 2010-11-21 21:11:06
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ce97823$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
[...]

urodzenia i wychowania go na normalnego czlowieka.
Teraz jest tak, ze kobiety "powinny" rodzic dzieci w wieku 20-25 lat by miec pozniej czas na "robienie kariery w biznesie" a dziecmi w tym czasie powinny sie zajmowac "pary homoseksualne" albo osrodki wychowawcze. Takim spoleczenstwem latwiej manipulowac przez politykow. Juz od malenkosci mozna im czytac "wysokie obcasy" itp idiotyzmy....w przedszkolu
Facet powinien robic na rodzine - taka jest natura od tysiecy lat ludzkosci!
Co tu znowu wymyslac kolo czy ogien....
Kosciol RK na to pozwala a zydzi nawet na mlodszy wiek do zamescia...
ale sa "madrzejsi"... ale jw.

Data: 2010-11-21 21:16:47
Autor: pluton
> [...]
> media.

To zwiększa szansę zajścia w ciążę i urodzenia zdrowego potomstwa.

A w jakim wieku ksionc musi molestowac male dziewczynki, zeby zwiekszyc
szanse zajscia w ciaze i urodzenia zdrowego potomstwa ?

Nullification

Data: 2010-11-21 21:21:31
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icbuj0$6ct$1inews.gazeta.pl...
> [...]

A w jakim wieku ksionc musi molestowac male dziewczynki, zeby zwiekszyc
szanse zajscia w ciaze i urodzenia zdrowego potomstwa ?

twoja niewiedza historyczna i ewangeliczna  jest powalajaca...
celibat w Polsce obowiazuje od 1197 roku bodajze.
nawet teraz chyba nie jest grzechem smiertelnym
ktos sie moze zlituje i cie objasni w swojej laskawosci albo sobie poszukasz...

Data: 2010-11-21 21:37:20
Autor: pluton
> [...]

nawet teraz chyba nie jest grzechem smiertelnym
ktos sie moze zlituje i cie objasni w swojej laskawosci albo sobie

Ja nie pytalem, od ktorego roku obowiazuje celibat, tylko w jakim
wieku ksionc powinien molestowac male dziewczynki.
Tylko nie mow, ze w dwudziestym pierwszym.

Nullification

Data: 2010-11-21 21:34:46
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:icbvpg$b0d$1inews.gazeta.pl...

> [...]

wieku ksionc powinien molestowac male dziewczynki.
Tylko nie mow, ze w dwudziestym pierwszym.

w wieku, w ktorym nie zabrania mu tego prawo.
To chyba bardzo proste?
czy moze nie?

Coraz bardziej podoba mi sie Mahmud!