Coraz bliżej mi do narodowców

Data: 2010-11-13 01:38:05
Autor: Jaksa
Coraz bliżej mi do narodowców
On Fri, 12 Nov 2010 23:32:03 +0100, Tomy M. <tomy@ansibl.com> wrote:

http://mw.org.pl/index.php/2010/11/wywiad-z-prezesem-mw-robertem-winnickim-dla-gw/

DoskonaÅ‚e przygotowanie Roberta Winnickiego, prezesa MÅ‚odzieży  Wszechpolskiej.Szymanik wypadÅ‚ przy nim jak idiota.

... coraz bliżej mi do narodowców
Przypominam że z PIS'em tylko mi po drodze :-)

Alez prosze sie nie powstrzymywac i pojsc dalej!
Ja np. jestem faszysta.

Jaksa

Data: 2010-11-13 03:00:14
Autor: Jesienny
Coraz bliżej mi do narodowców
Jaksa napisa³:

On Fri, 12 Nov 2010 23:32:03 +0100, Tomy M. <tomy@ansibl.com> wrote:

http://mw.org.pl/index.php/2010/11/wywiad-z-prezesem-mw-robertem-winnickim-dla-gw/

Doskona³e przygotowanie Roberta Winnickiego, prezesa M³odzie¿y  Wszechpolskiej.Szymanik wypad³ przy nim jak idiota.

... coraz bli¿ej mi do narodowców
Przypominam ¿e z PIS'em tylko mi po drodze :-)

Alez prosze sie nie powstrzymywac i pojsc dalej!
Ja np. jestem faszysta.

Chyba chcia³es napisac "nazista" cieciu zydowski.

--
Spragniony wra¿eñ? Zimny Lech.

Data: 2010-11-13 18:43:48
Autor: Jaksa
On Sat, 13 Nov 2010 03:00:14 +0100, Jesienny <Kruk@pisuary.pl> wrote:

Jaksa napisał:

On Fri, 12 Nov 2010 23:32:03 +0100, Tomy M. <tomy@ansibl.com> wrote:

http://mw.org.pl/index.php/2010/11/wywiad-z-prezesem-mw-robertem-winnickim-dla-gw/

Doskonałe przygotowanie Roberta Winnickiego, prezesa Młodzieży
Wszechpolskiej.Szymanik wypadł przy nim jak idiota.

... coraz bliżej mi do narodowców
Przypominam że z PIS'em tylko mi po drodze :-)

Alez prosze sie nie powstrzymywac i pojsc dalej!
Ja np. jestem faszysta.

Chyba chciałes napisac "nazista" cieciu zydowski.

To ze rozdeptuje ciebie za kazdym razem kiedy tylko mi
wpadniesz pod buta, nie czyni mnie jeszcze nazista,
ciulu.

Jaksa

Data: 2010-11-13 13:12:19
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-13 01:38, Jaksa pisze:

Alez prosze sie nie powstrzymywac i pojsc dalej!
Ja np. jestem faszysta.

Od narodowców do faszystów d³uga droga.
Ale teraz ¶mia³o ju¿ mogê siê okre¶liæ jako
narodowiec.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-13 16:45:02
Autor: boukun
Coraz bli¿ej mi do narodowców

U¿ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cde80a4$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taaa, chcieliby¶cie..., ¿eby potem, jak siê nada¿y okazja i Jareczek zdobêdzie jakim¶ cudem w³adzê, narodowcom nó¿ w plecy wsadziæ, jak rAzor Giertychowi...

boukun

Data: 2010-11-13 17:52:58
Autor: Jaksa
On Sat, 13 Nov 2010 13:12:19 +0100, Tomy M. <tomy@ansibl.com> wrote:

W dniu 2010-11-13 01:38, Jaksa pisze:

Alez prosze sie nie powstrzymywac i pojsc dalej!
Ja np. jestem faszysta.

Od narodowców do faszystów długa droga.

A wcale nie, wystarczy zrzucic krotkie spodenki harcerza
i stac sie mezczyzna w prawdziwym tego slowa znaczeniu.

Nu tak, trzeba tez pozbyc sie zbednego etnocentryzmu
i bardziej zatroszczyc sie o sprawy panstwowe.

Ale teraz śmiało już mogę się określić jako
narodowiec.

To krok w dobrym kierunku.

Ja okreslalem sie w dawnych czasach jako konserwatywny liberal (w rozumienu
wolnorynkowiec), potem konserwatysta (z sympatiami monarchistycznymi
i tradycjonalistycznymi), krotko okreslalem sie tez jako nacjonalista,
az przyszlo na mnie Oswiecenie (Engligthment z angielska).

I stalem sie faszysta, tak jak moi przodkowie.
Amen.

Jaksa

Data: 2010-11-14 00:26:42
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-13 17:52, Jaksa pisze:

[...]

Hehe ... przechodzê podobn± drogê, z tym ¿e w m³odo¶ci
by³em socjalist± .. CHE i te sprawy :-)

--

Tomy M.

Data: 2010-11-14 14:21:23
Autor: raff
W dniu 2010-11-14 00:26, Tomy M. pisze:
[...]

Hehe ... przechodzę podobną drogę, z tym że w młodości
byłem socjalistą .. CHE i te sprawy :-)

Dzieki Bogu nawet dla zwolennikow Che nie wszystko stracone.

R.

Data: 2010-11-14 20:21:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-14 14:21, raff pisze:
[...]

Kiedy ty raff zmÄ…drzejesz?

Data: 2010-11-15 16:07:36
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ibpcuc$ta7$1news.onet.pl...
[...]

A ty już zmądrzałęś?

--
stevep

Data: 2010-11-16 16:52:08
Autor: jadrys
Coraz bliżej mi do narodowców
W dniu 2010-11-15 16:07, cirrus pisze:
Kiedy ty raff zmÄ…drzejesz?

A ty już zmądrzałęś?

Odpowiadanie pytaniem na pytanie świadczy o braku dobrego wychowania. Wstydź się Stefan.

Data: 2010-11-14 20:55:35
Autor: Tomy M.
Coraz bli¿ej mi do narodowców
W dniu 2010-11-14 14:21, raff pisze:

Dzieki Bogu nawet dla zwolennikow Che nie wszystko stracone.

Tylko krowa zdania nie zmienia.
Gdyby wszyscy byli tacy jak ja, to idealnym
systemem by³by socjalizm.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-13 14:52:09
Autor: Marek
On 13 Lis, 01:38, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
On Fri, 12 Nov 2010 23:32:03 +0100, Tomy M. <t...@ansibl.com> wrote:
> [...]

> ... coraz bli¿ej mi do narodowców
> Przypominam ¿e z PIS'em tylko mi po drodze :-)

Alez prosze sie nie powstrzymywac i pojsc dalej!

....a jak byloby z przyznaniem sie do bycia antysemita ?

Data: 2010-11-14 00:36:09
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-13 23:52, Marek pisze:

[...]

Do faszyzmu brakuje mi tylko poparcia rasizmu czy antysemityzmu.
W odniesieniu do np. Michnika u¿ywam tej retoryki, robiê
to bezczelnie, po prostu zni¿am siê do poziomu tego j±ka³y.
   Jednak zasadniczo  nie jestem rasist±, pewnych kultur czy
spo³eczno¶ci nie lubiê np. Cyganów czy Romów ale poniewa¿ mam
przyjació³ Cyganów którzy s± OK, to nie mogê siê zdeklarowaæ
jako rasista. Kategoryzowanie ludzi z powodu ich rasy czy religii
jest dla mnie bzdur±, uproszczeniem które k³óci siê z moim zdrowym
rozs±dkiem, obserwacj± i do¶wiadczeniem.

--

Tomy M.

Coraz bliżej mi do narodowców