Coraz bliżej mi do narodowców

Data: 2010-11-12 23:32:03
Autor: Tomy M.
Coraz bliżej mi do narodowców
http://mw.org.pl/index.php/2010/11/wywiad-z-prezesem-mw-robertem-winnickim-dla-gw/

Doskonałe przygotowanie Roberta Winnickiego, prezesa Młodzieży Wszechpolskiej.Szymanik wypadł przy nim jak idiota.

.... coraz bliżej mi do narodowców
Przypominam że z PIS'em tylko mi po drodze :-)

--

Tomy M.

Data: 2010-11-12 23:51:52
Autor: mkarwan
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cddc064$0$27028$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ci młodzi chłopcy, krzyczeli:
Bóg, Honor i Ojczyzna!
Cześć bohaterom!
Barwy Biało - Czerwone - Niezwyciężone!
Roman Dmowski - wyzwoliciel Polski!
NSZ - Narodowe Siły Zbrojne!

A ich przeciwnicy, którzy nielegalnie starali się im przeszkodzić: Hańba! (w domyśle: faszyzm).
Odpowiedź też była:
Raz sierpem, raz młotem, w czerwoną hołotę.
Ostro.
Czyżby to były hasła faszystowskie?
O tak. Teraz rozumiem. W latach 80-tych, w stanie wojennym, moja dobra znajoma z Regionu Mazowsze, z kręgów KOR, na moje określenie komunistów "czerwoni", powiedziała: "ty jesteś faszystą?"
Potem "przyznała mi się": "Jestem Żydówką". Ja: "Tak? Aaaa. No i co z tego?" .. "No bo WY, to jesteście antysemici". Długo starałem się ją uspokoić, że po pierwsze, faszystą nie jestem, jestem katolickim konserwatystą, po drugie, miałem pradziadka Żyda i zarzucano mi nieraz, że jestem filosemitą.

Często o niej myślę z żalem. Wówczas, gdy w Gazecie Wyborczej publikuje się teksty, jako żywo pachnące stalinowską propagandą.
W ostatnich dniach uświadamiam sobie ze zgrozą, że w dalszym ciągu, świadomie, czy nie, realizowana jest stalinowska dyrektywa, żeby przeciwników bolszewików nazywać faszystami, antysemitami. I jak się to wiele razy powtórzy, to przylgnie.

Stalina dawno nie ma.

Ze względu na moją znajomą, ze względu na dobre wspomnienia wspólnego działania, całym wysiłkiem bronię się przed myślą, że tam siedzą jakieś porąbane wnuki stalinowców, wrogowie Polski.
A może jednak już z nimi zerwała, jak wielu porządnych ludzi, którzy po jakimś czasie otrzeźwieli?

Dzień Niepodległości. Prezydent wygłosił dobre przemówienie.

Ale siły antyfaszystowskie nie usłuchały jego wezwania do narodowej zgody i współpracy.
Zamierzały przeszkodzić demontracji patriotycznej, ponieważ demonstrowała młodzież, spod znaku niesłusznych organizacji. A byli tam: Wolność i Praworządność Janusza Korwin-Mikkego, ONR, Młodzież Wszechpolska, kibice klubu sportowego "Hutnik" i inne grupy, głównie młodzieży.

Demonstrację poręczały ogólnie szanowane a w każdym razie całkowicie obce idei faszyzmu osobistości z kręgów prawicowych. Jednak zamiast stać się rekojmią dla czystości intencji i godnego przebiegu demonstracji, dały Gazecie Wyborczej powód do stwierdzenia: "W Polsce nie jest już wstyd sprzyjać faszystom".

Faszyści. Pamiętam. Ten termin - to stalinowskie określenie Niemców, Narodowych Socjalistów. Żeby zamazać pokrewieństwo. W Polsce komunistycznej, do roku 1956, to obowiązkowa nazwa każdego Żołnierza Niepodległości, każdej Organizacji Walczącej Jeszcze Wówczas O Niepodległość, każdego Zasłużonego Polaka, który ośmielił się być w opozycji lub walczyć zbrojnie przeciw nowemu okupantowi.
Władysław Anders, Stanisław Maczek, Jan Nowak Jeziorański, Witold Pilecki, Antoni Heda - Szary, Józef Kuraś -Ogień, Zygmunt Szyndzielarz - Łupaszka.
Kazimierz Moczarski który siedział w jednej celi z katem getta warszawskiego. A ordynans kata opatrywał faszyście dłonie z wyrywanymi na przesłuchaniach paznokciami.
To wszysto byli faszyści. Tak pisano w komunistycznych gazetach. Faszyści! Pamiętam!

Listopad 2010. Siedem mięsięcy po katastrofie Smoleńskiej. Dwadzieścia jeden lat III Rzeczypospolitej.

Zgoda buduje - przemawia Przezydent.
Młodzi, patriotyczni chłopcy, którzy chcą być dumni ze swego kraju, ze swego narodu, którzy chcą to zademonstrować i w tym celu jadą przez cała Polskę.
Źle myślą? Są za mało tolerancyjni? Za mało kochają mniejszości? Są za bardzo homofobiczni?
Za bardzo katoliccy? Za mało lewicowi i za mało antykapitalistyczni?
Tak! Potrzebna demonstracja siły antyfaszystów, o nazwie, jakby żywcem przeniesionej z sowieckich czasów rozkułaczania i wywożenia polskich panów na Sybir.
Na pewno ich nauczy toleracji dla lewicowych idei.
Blokowanie przez policję legalnej, zachowującej się nienagannie demonstracji i ochranianie nielegalnej blokady, na pewno nauczy ich szacunku do III Rzeczypospolitej i praworządności.
Godzinna blokada na ulicy Browarnej całkowicie zbiła organizatorów demonstracji z pantałyku. Specjalnie czekałem, mimo zimna i obowiązków rodzinnych, jak długo ludzie wytrzymają.
Na co liczono, nie proponując kolejnej zmiany trasy i trzymając ludzi w przejmującym zimnie przez godzinę?
Na to, że te kilka tysięcy znudzi się i się rozejdzie? Bo zadymiarzy lepiej nie ruszać, żeby nie zadrzeć z wpływowym dziennikiem, który dał hasło do zadymy i kupił zadymiarzom gwizdki?
Żeby nie zadrzeć z naczelnym, który właśnie został kawalerem Orła Białego?
Po śpiewach, hasłach a nawet rozgrzewających podskokach, w obliczu groźby prowokacji lub ekscesów najbardziej niecierpliwych młodych ludzi, organizatorzy ogłaszali dalej: czekać, nie ma zmiany trasy.
Wreszcie kilku młodych chłopaków z flagą powiedziało basta! I poszli w przecznicę. Pociągnęli za sobą tłum. Kiedy Janusz Korwin-Mikke postanowił też za nimi się udać, pochód ruszył dalej, do celu, do pomnika Romana Dmowskiego. Można było go powstrzymać tylko siłą.
Na szczęście policja po prostu dostosowała się do sytuacji blokując przecznice i nie dopuszczając zadymiarzy.
Demonstracja została uratowana przez paru odważnych, nieposłusznych chłopaków.
Przeszła ulicą Dobrą. Przy dojściu do Solca stanąłem na chodniku i sfilmowałem przemarsz. Trwał 6 minut. Tylu faszystów z całej Polski, głównie Młodzieży Wszechpolskiej, przyjechało, żeby wziąć udział w tym marszu.
Nigdy nie byli mi specjalnie bliscy. Prawdopodobnie przez dorabianą gębę faszysty.
Aż do dzisiaj. Teraz wiem, że to dobrze wychowani porządnie ubrani i odpowiedzialni chłopcy. Taki symptomatyczny szczegół. Słyszałem bardzo mało, o wiele mniej, niż przeciętnie się słyszy, przekleństw.

Warszawiacy, tak jak Rafał Ziemkiewicz, poszli na te demonstrację tylko dlatego, żeby dać wyraz swojemu oburzeniu przeciw wołającej o pomstę do nieba manipulacji Gazety Lewaków.

Byli może trochę zagubieni i obcy w tym tłumie młodzieży; chłopców i dziewcząt. Ale ja mam nadzieję, sądząc po sobie, że czuli się jak wśród swoich, trochę niesfornych i czupurnych dzieci.
To są faszyści?
Tak, według nomenklatury Stalina. Ale ja bym im jeszcze tak zaszczytnego miana nie nadawał. Jeszcze muszą sobie nań zasłużyć.
Mają dobre zadatki. Jak będzie kiedyś trzeba, będą ratować życie nawet tym zadymiarzom.
źródło http://www.fronda.pl/krisr/blog/dzienn

Data: 2010-11-13 00:03:24
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-12 23:51, mkarwan pisze:

Warszawiacy, tak jak Rafał Ziemkiewicz, poszli na te demonstrację tylko
dlatego, żeby dać wyraz swojemu oburzeniu przeciw wołającej o pomstę do
nieba manipulacji Gazety Lewaków.

Myślę że nie tylko dlatego. Mam nadzieję że Ziemkiewiczowi
zależy na POLSCE.

[...]

  Tą młodzieżą musi ktoś pokierować, trzeba im podsuwać
Ziemkiewicza i podobnych publicystów.
  Nie trzeba być jasnowidzem aby przewidzieć że Marsz Niepodległości
w przyszłym roku będzie olbrzymią manifestacją.
Obawiałem się rozruchów, aż dziw bierze jak kierownictwo
tych organizacji potrafiło zapanować na mlodzieżą, przecież
powiedzmy sobie szczerze ... antifa, geye i lesby, nawet z
bojówkami żydowskimi to baaaardzo cienkie bolki przy ONR
czy Wszechpolakach ... o kibolach nawet nie wspomnę.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-13 01:33:28
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ibkge8$jkk$1news.onet.pl...
[...]

To coś jak Lech Kaczyński, też był katolikiem, choć nie zapomniał, skąd pochodzą jego korzenie.
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2010-11-13 01:38:05
Autor: Jaksa
Coraz bliĹźej mi do narodowcĂłw
On Fri, 12 Nov 2010 23:32:03 +0100, Tomy M. <tomy@ansibl.com> wrote:

http://mw.org.pl/index.php/2010/11/wywiad-z-prezesem-mw-robertem-winnickim-dla-gw/

Doskonałe przygotowanie Roberta Winnickiego, prezesa MłodzieĹźy  Wszechpolskiej.Szymanik wypadł przy nim jak idiota.

... coraz bliĹźej mi do narodowcĂłw
Przypominam Ĺźe z PIS'em tylko mi po drodze :-)

Alez prosze sie nie powstrzymywac i pojsc dalej!
Ja np. jestem faszysta.

Jaksa

Data: 2010-11-13 03:00:14
Autor: Jesienny
Jaksa napisał:

[...]

Chyba chciałes napisac "nazista" cieciu zydowski.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-11-13 18:43:48
Autor: Jaksa
On Sat, 13 Nov 2010 03:00:14 +0100, Jesienny <Kruk@pisuary.pl> wrote:

Jaksa napisał:

[...]

To ze rozdeptuje ciebie za kazdym razem kiedy tylko mi
wpadniesz pod buta, nie czyni mnie jeszcze nazista,
ciulu.

Jaksa

Data: 2010-11-13 13:12:19
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-13 01:38, Jaksa pisze:

Alez prosze sie nie powstrzymywac i pojsc dalej!
Ja np. jestem faszysta.

Od narodowców do faszystów długa droga.
Ale teraz śmiało już mogę się określić jako
narodowiec.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-13 16:45:02
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cde80a4$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taaa, chcielibyście..., żeby potem, jak się nadaży okazja i Jareczek zdobędzie jakimś cudem władzę, narodowcom nóż w plecy wsadzić, jak rAzor Giertychowi...

boukun

Data: 2010-11-13 17:52:58
Autor: Jaksa
On Sat, 13 Nov 2010 13:12:19 +0100, Tomy M. <tomy@ansibl.com> wrote:

W dniu 2010-11-13 01:38, Jaksa pisze:

Alez prosze sie nie powstrzymywac i pojsc dalej!
Ja np. jestem faszysta.

Od narodowców do faszystów długa droga.

A wcale nie, wystarczy zrzucic krotkie spodenki harcerza
i stac sie mezczyzna w prawdziwym tego slowa znaczeniu.

Nu tak, trzeba tez pozbyc sie zbednego etnocentryzmu
i bardziej zatroszczyc sie o sprawy panstwowe.

Ale teraz śmiało już mogę się określić jako
narodowiec.

To krok w dobrym kierunku.

Ja okreslalem sie w dawnych czasach jako konserwatywny liberal (w rozumienu
wolnorynkowiec), potem konserwatysta (z sympatiami monarchistycznymi
i tradycjonalistycznymi), krotko okreslalem sie tez jako nacjonalista,
az przyszlo na mnie Oswiecenie (Engligthment z angielska).

I stalem sie faszysta, tak jak moi przodkowie.
Amen.

Jaksa

Data: 2010-11-14 00:26:42
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-13 17:52, Jaksa pisze:

[...]

Hehe ... przechodzę podobną drogę, z tym że w młodości
byłem socjalistą .. CHE i te sprawy :-)

--

Tomy M.

Data: 2010-11-14 14:21:23
Autor: raff
W dniu 2010-11-14 00:26, Tomy M. pisze:
[...]

Dzieki Bogu nawet dla zwolennikow Che nie wszystko stracone.

R.

Data: 2010-11-14 20:21:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-14 14:21, raff pisze:
[...]

Kiedy ty raff zmądrzejesz?

Data: 2010-11-15 16:07:36
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ibpcuc$ta7$1news.onet.pl...
[...]

A ty już zmądrzałęś?

--
stevep

Data: 2010-11-16 16:52:08
Autor: jadrys
Coraz bliĹźej mi do narodowcĂłw
W dniu 2010-11-15 16:07, cirrus pisze:
Kiedy ty raff zmądrzejesz?

A ty już zmądrzałęś?

Odpowiadanie pytaniem na pytanie świadczy o braku dobrego wychowania. Wstydź się Stefan.

Data: 2010-11-14 20:55:35
Autor: Tomy M.
Coraz bliżej mi do narodowców
W dniu 2010-11-14 14:21, raff pisze:

Dzieki Bogu nawet dla zwolennikow Che nie wszystko stracone.

Tylko krowa zdania nie zmienia.
Gdyby wszyscy byli tacy jak ja, to idealnym
systemem byłby socjalizm.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-13 14:52:09
Autor: Marek
On 13 Lis, 01:38, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:
On Fri, 12 Nov 2010 23:32:03 +0100, Tomy M. <t...@ansibl.com> wrote:
> [...]

> ... coraz bliżej mi do narodowców
> Przypominam że z PIS'em tylko mi po drodze :-)

Alez prosze sie nie powstrzymywac i pojsc dalej!

....a jak byloby z przyznaniem sie do bycia antysemita ?

Data: 2010-11-14 00:36:09
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-13 23:52, Marek pisze:

[...]

Do faszyzmu brakuje mi tylko poparcia rasizmu czy antysemityzmu.
W odniesieniu do np. Michnika używam tej retoryki, robię
to bezczelnie, po prostu zniżam się do poziomu tego jąkały.
   Jednak zasadniczo  nie jestem rasistą, pewnych kultur czy
społeczności nie lubię np. Cyganów czy Romów ale ponieważ mam
przyjaciół Cyganów którzy są OK, to nie mogę się zdeklarować
jako rasista. Kategoryzowanie ludzi z powodu ich rasy czy religii
jest dla mnie bzdurą, uproszczeniem które kłóci się z moim zdrowym
rozsądkiem, obserwacją i doświadczeniem.

--

Tomy M.

Coraz bliżej mi do narodowców