Coraz bliżej rozbiórki zamku w Stobnicy. W tym tygodniu decyzja ministra środowiska

Data: 2018-08-27 13:23:50
Autor: Lord Donald
Coraz bliżej rozbiórki zamku w Stobnicy. W tym tygodniu decyzja ministra środowiska
Coraz bliżej rozbiórki zamku w Stobnicy. W tym tygodniu decyzja ministra środowiska

Zakończyły się kontrole sprawy pozwoleń na budowę kontrowersyjnej inwestycji w Puszczy Noteckiej. Najprawdopodobniej w tym tygodniu Ministerstwo Środowiska podejmie decyzję co do przyszłości najsłynniejszego dzisiaj zamku w Polsce. W świetle wszystkich faktów ujawnionych po wybuchu afery najrealniejszym scenariuszem jest dzisiaj rozbiórka ,,Gargamela" ze Stobnicy.

http://niezalezna.pl/234224-coraz-blizej-rozbiorki-zamku-w-stobnicy-w-tym-tygodniu-decyzja-ministra-srodowiska

Data: 2018-08-29 03:14:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 13:23:52 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Coraz bliżej rozbiórki zamku w Stobnicy. W tym tygodniu decyzja ministra środowiska

I jest już decyzja. Minister nic nie będzie rozbierał, bo to nie jego kompetencja.
"Wcześniej kontrolę budowy przeprowadził powiatowy inspektor nadzoru budowlanego. Nie stwierdził żadnych nieprawidłowości. W środę minister przekazał, że z urzędu wznowione zostanie postępowanie środowiskowe w sprawie inwestycji w Puszczy Noteckiej. - Budowa w Stobnicy w Puszczy Noteckiej może mieć znaczący wpływ na środowisko - powiedział. - Kompetencje ministra środowiska kończą się na decyzjach środowiskowych. Decyzje o kontynuacji budowy w Puszczy Noteckiej i sposobie jej rozliczenia leżą tylko i wyłącznie w gestii nadzoru budowlanego - dodał."
https://www.tvn24.pl/co-dalej-z-zamkiem-w-puszczy-noteckiej-jest-decyzja-ministerstwa,864533,s.html

--
Bruno

Data: 2018-08-29 05:51:40
Autor: japanizer
On Wednesday, August 29, 2018 at 10:14:30 AM UTC, Bruno Brunowski wrote:
> [...]
"Wcześniej kontrolę budowy przeprowadził powiatowy inspektor nadzoru budowlanego. Nie stwierdził żadnych nieprawidłowości. W środę minister przekazał, że z urzędu wznowione zostanie postępowanie środowiskowe w sprawie inwestycji w Puszczy Noteckiej. - Budowa w Stobnicy w Puszczy Noteckiej może mieć znaczący wpływ na środowisko - powiedział. - Kompetencje ministra środowiska kończą się na decyzjach środowiskowych. Decyzje o kontynuacji budowy w Puszczy Noteckiej i sposobie jej rozliczenia leżą tylko i wyłącznie w gestii nadzoru budowlanego - dodał."

No to Lord Donald ma zagwozdkę. Który pisior wziął łapę? Kto należy do spisku?

Data: 2018-08-29 18:41:50
Autor: Lord Donald
W dniu 29.08.2018 o 14:51, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Chyba nie wiele z tego rozumiesz. Stwierdzone zostało, że nieprawidłowości są z winy inwestora. On przekłamał plany inwestycyjne starając się o pozwolenie z wydziału środowiska. A wiec nie ma mowy o pomyłce urzędowej. Wydział środowiska ponownie to rozpaczy, oczywiście w składzie dzisiejszym i może wszystko. Inwestor składając oszukaną dokumentacje nie ma praw do odszkodowania i będzie musiał dokonać rozbiórki na swój koszt doprowadzając do stanu przed tym przewałem. Raczej nie ma mowy, że inwestor obciąży urzędasa, bo mu dał w łapę aby ten przymkną oczy na przewał, bo to i tak nie stawia inwestora, że działał w dobrej wierze. Widzisz zamknęli inwestorowi drogę do ubiegania się o odszkodowanie. Teraz jak zmieniło się ministerstwo środowiska to może się starać odkręcić ta sprawę, urząd może wszystko bo umył ręce za nieuczciwego urzędasa POsrańca. No chyba, że pisiory teraz wezmą od niego łapówkę za odkręcenie sprawy i mu to klepną ponownie, ale tego jeszcze nie wiemy.

Data: 2018-08-29 09:50:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 29 sierpnia 2018 18:41:52 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:

> Chyba nie wiele z tego rozumiesz. Stwierdzone zostało, że nieprawidłowości są z winy inwestora.

Łżesz. G... stwierdzono. Nie ma punktu zaczepienia. Decyzją ministra ponownej ocenie ma podlegać OOŚ. A nuż się coś znajdzie.

Na chwile obecną inwestor wszystkie dokumenty ma w porządku.

--
Bruno

Data: 2018-08-29 10:33:58
Autor: Zenek Kapelinder
Coraz bliżej rozbiórki zamku w Stobnicy. W tym tygodniu decyzja ministra środowiska
Dokumenty tak ale stan faktyczny odbiega od tego co mu wolno bylo zrobic zgodnie z dokumentami jakie dostal. Wyspa jest sporo wieksza od tej na jaka dostal zgode. Inwestycje inwestor przekwalifikowal z hotelu na budynek mieszkalny. Oczywiscie jesli byla taka mozliwosc zeby zrobic to zgodnie z prawem to mogl tak zrobic. Ale po zbudowaniu urzad nie bedzie musial przekwalifikowac z budynku mieszkalnego na hotel. Poza tym smierdzi tam lapowkami i to kwestia czasu az ktos sie wygada ile kto dostal.

Data: 2018-08-29 11:08:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 29 sierpnia 2018 19:33:59 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Zacznijmy, że tak naprawdę nie wiemy na co dostał zgodę.. W obwieszczeniu RDOŚ można wyczytać: o budowie na działkach  109/1, 109/2, 123/2, 124/1 i 205. Działka 124/1 to ta niby rzeka.
http://bip.poznan.rdos.gov.pl/obwieszczenie-regionalnego-dyrektora-ochrony-srodowiska-w-poznaniu-z-dnia-6-marca-2015-znak-wpn-i-43-6-2015-jp-2

Na geoportalu bez problemu sprawdzisz co to za działki i że pokrywają teren budowy wraz z zapleczem.

--
Bruno

Data: 2018-09-18 23:36:29
Autor: japanizer