Coraz ciekawiej z ty,m zestrzeleniem.

Data: 2014-08-01 13:00:41
Autor: WW
Coraz ciekawiej z ty,m zestrzeleniem.

Kto naprawdę zestrzelił malezyjski samolot?

Robi się coraz ciekawiej:

http://www.anderweltonline.com/wissenschaft-und-technik/luftfahrt-2014/shocking-analysis-of-the-shooting-down-of-malaysian-mh17/

Pozdrawiam
WW
"Nigdy nie było dobrej wojny i złego pokoju".

Data: 2014-08-01 14:59:31
Autor: Klin
W dniu 2014-08-01 13:00, WW pisze:

[...]

   MoĹźe byś ten ciekawy fragment przetłumaczył?

Data: 2014-08-01 16:41:05
Autor: mkarwan

https://translate.google.pl/

Data: 2014-08-01 17:01:44
Autor: Klin
W dniu 2014-08-01 16:41, mkarwan pisze:
UĹźytkownik "Klin" pisze:
[...]

   Czytałeś juĹź kiedyś tekst z translatora?
   Jeśli nie umie streścić dlaczego robi się
   ciekawiej to niech się wypcha i nie zawraca
   głowy.

Data: 2014-08-01 18:41:40
Autor: Budzik
Coraz ciekawiej z ty,m zestrzeleniem.
Użytkownik Klin ""klin\"@wp.pl, ," ...

Kto naprawdę zestrzelił malezyjski samolot?

Robi się coraz ciekawiej:

http://www.anderweltonline.com/wissenschaft-und-technik/luftfahrt-20
14/shocking-analysis-of-the-shooting-down-of-malaysian-mh17/
  Może byś ten ciekawy fragment przetłumaczył?

https://translate.google.pl/

   Czytałeś już kiedyś tekst z translatora?
   Jeśli nie umie streścić dlaczego robi się
   ciekawiej to niech się wypcha i nie zawraca
   głowy.

Dokładnie. To jest grupa pl.

Data: 2014-08-01 17:52:36
Autor: Stachu Chebel
Coraz ciekawiej z ty,m zestrzeleniem.
W dniu piątek, 1 sierpnia 2014 13:00:41 UTC+2 użytkownik WW napisał:
Kto naprawdďż˝ zestrzeliďż˝ malezyjski samolot?

Robi siďż˝ coraz ciekawiej:

http://www.anderweltonline.com/wissenschaft-und-technik/luftfahrt-2014/shocking-analysis-of-the-shooting-down-of-malaysian-mh17/

To jest takie sranie w banie w stylu teorii spiskowych/macierewiczowych. Jasne, że mogło być to zestrzelenie przez banderowskie myśliwce, ale ta fota nicego absolutnie nie dowodzi. Energia kinetyczna odłamków z rozdupcenia rakiety tego typu (BUK, czy jakoś tam..) jest zapewne na tyle dupna, że są w puszce aluminiowej wloty i wyloty. Więc z tą fotą, to niech gościu nie pierdoli głupot.

Co innego jest istotne. Kilka prostych pytań:

1) Czyżby przez pomyłkę strącono cywilny samolot? Bez jaj, przez byle ciulatą lornetkę jestem w stanie odczytać numery aeroplanu zapierdalającego nad moją Wiochą na wys. 10+ km. A do tego byle ciul może skorzystać z www.flightradar24.com. Pomyłkę wykluczam. Morderstwo z premedytacją !!

2)Kto miał w tym interes? Ruscy? Bez jaj, po kiego Wacka, i tak cały "demokratyczny świat" już na nich psy wieszał po demokratycznym referendum na Krymie. Po kiego Wacka im taka afera?

3) Bukiem rozdupcono Boeinga. A ukraińcy buków nie mają, ino ruskie. A 29-go czerwca nasze media podały, że "separatyści" podpiździli ukraińcom wyrzutnię rakiet Ziem.-Pow. marki BUK. W procesie poddupcenia BUKA z jednostki wojskowej nie było ofiar po żadnej ze stron :))) No to jak? Mieli ukraińcy te buki, czy nie? Za flachę poszły?

4) Załóżmy, że owi "separatyści" strącili MH17. Cóż to jest za Państwo? Daje se podprowadzić wyrzutnie rakietowe z jednostki wojskowej przez grupę harcerzy, bądź bez problemu wjeżdża takie badziewie przez granicę? Dyć u nas coby paczkę fajek albo flachę przemycić, to problem. No więc kto jest za to odpowiedzialny?

===============
I tych co sami siebie nie szanują ciągniemy za uszy do EU..  16% prostytutek ukraińskich <15 lat. 60+% zarażonych HIV

Wnioski :

SIO !!!

Data: 2014-08-01 19:30:06
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 2 sierpnia 2014 02:52:36 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> [...]

4) Załóżmy, że owi "separatyści" strącili MH17. Cóż to jest za Państwo? Daje se podprowadzić wyrzutnie rakietowe z jednostki wojskowej przez grupę harcerzy, bądź bez problemu wjeżdża takie badziewie przez granicę? Dyć u nas coby paczkę fajek albo flachę przemycić, to problem. No więc kto jest za to odpowiedzialny?

======================

A tak przy okazji, to M. Airlines dali dupy na maxa!! Byle burok by tamtędy nie fruwał. Lat temu trochę, miałem lota SIN=>FRA, przy starcie zdupcyła się jedna turbina. Tak na połowie pasa startowego poszło hamowanie na maxa... Hotel na koszt Lufy, dojazdy lotnisko=>hotel(opłata za hotel)=>lotnisko , wszystko na koszt Lufy. Tak to wygląda w cywilizowanym Świecie.

Data: 2014-08-02 18:47:18
Autor: WW
W dniu 2014-08-02 02:52, Stachu Chebel pisze:

> [...]
> i wyloty. Więc z tą fotą, to niech gościu nie pierdoli głupot.

Myślę, że specjalista bez trudu określi, czy dziury są po pociskach, czy po odłamkach.

Co innego jest istotne. Kilka prostych pytań:

1)  Bez jaj, przez byle ciulatą lornetkę jestem w stanie odczytać numery aeroplanu zapierdalającego nad moją Wiochą na wys. 10+ km.

Gratuluje wzroku. Ja bez lunety i to na statywie nie daje rady.

  >A do tego byle ciul może skorzystać z www.flightradar24.com.

Zapewne tam hot spot w co drugiej chałupie jest.
Pomijam fakt rozeznania dwóch samolotów tuż obok siebie.

2)Kto miał w tym interes?

To jest to właściwe pytanie.

3) Bukiem rozdupcono Boeinga. A ukraińcy buków nie mają, ino ruskie.

Ależ mają, sami się przyznali.