Coraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone

Data: 2011-03-23 12:56:04
Autor: pI
Coraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone
Poskarżę się na nich ;) A co! Coraz trudniej z nimi coś załatwić,
zwłaszcza że każdy konsultant ma swoją wersję prawdy... Złożyłem wniosek o MC World, dziś zadzwoniła Pani odmawiając, z
uzasadnieniem, że nie można mieć dwóch MC (posiadam zwykłego Silvera),
choć ja czytając FAQ na stronie zrozumiałem, że nie można mieć dwóch
takich samych kart, a nie dwóch tej samej organizacji, ale pani była
nieugięta zasugerowała kontakt z CitiPhone, próbując jeszcze wcisnąć mi
konto osobiste. Zadzwoniłem z ciekawości i okazuje się, że jednak dobrze zrozumiałem i
jak najbardziej można mieć MC Silver + MC World. Konsultant zasugerował
złożenie wniosku jeszcze raz, dla ułatwienia umawiając mnie na wizytę we
wskazanym przeze mnie oddziale rano, bo tak mi pasowało, a więc
wyznaczył 9... Teraz patrze, że ten oddział otwierają o 10. Coraz gorzej u nich z obsługą... --
pI

Data: 2011-03-23 16:58:03
Autor: MD
Coraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone
Poskarżę się na nich ;) A co! Coraz trudniej z nimi coś załatwić,
zwłaszcza że każdy konsultant ma swoją wersję prawdy...

Niestety muszę z przykrością to potwierdzić. Jeszcze co prawda daleko im do infolinii mBank, gdzie często można zapomnieć, że rozmawia się z bankiem...
W Citiphone zawsze pracowali kompetentni konsultanci, a nie "dzieciaki" po tygodniowym szkoleniu. Niestety coraz trudniej trafić na kogoś z kim można załatwić nawet prostą sprawę. Na szczęście po naciśnięciu przełączają do kogoś, kto ma pojęcie o bankowości i co więcej chęć rozwiązania problemu. Szkoda tylko, że wymaga to "naciśnięcia".
Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2011-03-24 03:39:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Coraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone

"pI" gzp0owx4bipj.dlg@atpa.org

[...]

To fatalnie. Do niedawna sami przychodzili pod wskazany adres. :)

Postscriptum: Białostocki biznes... Kiedyś chciałem pożyczyć pieniądze na
              legalną transakcję o dużym zysku. Między innymi odwiedziła
mnie pewna dziewczyna, która zauważyła w złości, :) że w razie czego nie
ma nawet co u mnie ukraść -- gdyby mi powinęła się noga i nie miałbym
z czego spłacić... (pewna pani w PeKaO obiecała, że kaktus jej wyrośnie
na ręce, jeśli ona zobaczy zwrot pieniędzy czekiem, wskazującym na
powodzenie tej transakcji -- nie wyrósł, choć czek zobaczyła; ponoć
z kaktusami tak bywa -- potrzebują konkretnych warunków do życia) Ale
rzeczy... W TV zobaczyłem tatusia tej dziewczyny. :) Teraz to przodownik
biznesu białostockiego. dodać warto, że obok pożyczek pod zastaw ;) dorabiał
się dzięki łapówkom? :) (handlował łapówkami -- brał i dawał)

Coraz gorsza jakość obsługi przez CitiPhone