Coraz gorzej jezdzimy

Data: 2011-11-11 01:10:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
Coraz gorzej jezdzimy
Hello Kris_Poland,

Friday, November 11, 2011, 12:51:57 AM, you wrote:

[...]

niedaleko sygnalizacja, czerwone, prawy pas zawalony bardziej, wybieram lewy
powoli dojezdzam odleglosc ok 100m
co robi auto jadace z tylu?
bez kirunkowskazow zmienia pas na lewy, mysle ze bedzie skrecac
ale gdzie tam i w pozostala luke ok 20m pakuje sie przedemnie mocno hamujac
ale to nie koniec, wrzuca wsteczny i cofa z hakiem pod moj zderzak

Jak się musiałeś wlec, skoro jemu się udało wyprzedzić, zahamować,
wrzucić wsteczny, cofnąć i znów zahamować?

Poza tym - którędy on wyprzedzał, skoro byłeś na lewym pasie?

Naucz się zmyślać bardzie trzymające się kupy historyjki.

i jak to nie wycignac z auta i nie natłuc?

Chyba twoją starą.

--
Best regards,

Data: 2011-11-11 01:17:01
Autor: Kris_Poland
Coraz gorzej jezdzimy

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:1724033212.20111111011038pik-net.pl...
Jak się musiałeś wlec, skoro jemu się udało wyprzedzić, zahamować,
wrzucić wsteczny, cofnąć i znów zahamować?

pieprzysz od rzeczy
dojherzdzalem, z miejsa z ktorego sie wlaczylem do sygnalziacji mam rzut beretem
mam sie rozpedzac i hamowac? na jakiego grzyba, dojade zmianie sie swiatla
i jak pojdzie dobrze nie bede musial hamowac mocno

Poza tym - którędy on wyprzedzał, skoro byłeś na lewym pasie?

pasem do skrety w lewo, czytac nie umiesz?

Naucz się zmyślać bardzie trzymające się kupy historyjki.

pokazac zapis wideo? akurat jak dla ciebie nie chce mi sie tego udowadniac

i jak to nie wycignac z auta i nie natłuc?

Chyba twoją starą.

napierw tobie morde cieciu

Best regards,

Data: 2011-11-11 00:37:50
Autor: to
Coraz gorzej jezdzimy
begin Kris_Poland
[...]

Czyli jak typowy burak zajechałeś komuś drogę.

Data: 2011-11-11 10:41:01
Autor: P.B.
Coraz gorzej jezdzimy
Dnia 11 Nov 2011 00:37:50 GMT, to napisał(a):

[...]

I dlatego zawsze na widok rejestracji GPU trzeba zachować szczególną
ostrożność. Nigdy nie wiesz, czy nie jedzie jakiś analfabeta z Pucka!

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-11-11 21:24:26
Autor: MM
Coraz gorzej jezdzimy
Dnia 11-11-2011 o 10:41:01 P.B. <pbernat@wp.pl> napisał(a):

I dlatego zawsze na widok rejestracji GPU trzeba zachować szczególną
ostrożność. Nigdy nie wiesz, czy nie jedzie jakiś analfabeta z Pucka!

:)
GWE, GKA...

Coraz gorzej jezdzimy