Coraz mniej wiernych w kościołach

Data: 2009-11-16 09:55:31
Autor: boukun
Coraz mniej wiernych w kościołach
Poniedziałek, 16 listopada (06:12)

Wstępne dane z tegorocznego liczenia wiernych wskazują, iż spada liczba katolików, którzy uczestniczą w niedzielnych mszach świętych. Tylko w diecezji tarnowskiej utrzymuje się ona na mniej więcej stałym, najwyższym w kraju poziomie - pisze "Dziennik Polski".

W tym roku badanie praktyk niedzielnych zostało przeprowadzone wcześniej niż zwykle, bo 11 października. Proboszczowie mieli za zadanie przeprowadzić liczenie wiernych obecnych na mszy świętej oraz przystępujących do Komunii św.

Badanie przeprowadzono we wszystkich z ponad 10 tysięcy parafii w Polsce. Zebrane dane zostały przekazane do Instytutu Statystyki Kościoła Katolickiego SAC (ISKK).

Tak, jak się chodzi do TESCO na wagary, zamiast do spowiedzi...

boukun

Data: 2009-11-16 10:03:53
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hdr7n8$osr$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Komentarz z interii:

  a.. Re: Re: te "wyniki"
  (2009-11-16 10:23)
  ~met
  Widziałąm te liczenie co roku, teraz już mnie nie
  liczą. A co ja bydło jestem, żeby do pogłowia się
  zaliczać. A inna sprawa. Słuchając rozmów w
  kościele i po wyjściu słyszę tylko kto w co był
  ubrany i z kim przyszedł pod ołtarz. Oszukiwanie
  cały tydzień, a w niedzielę do spowiedzi i
  znowu...

Data: 2009-11-16 13:32:03
Autor: HaMMeR
Coraz mniej wiernych w kościołach
No i...?
Cos chcesz powiedziec na ten temat jeszcze kapusto?

Data: 2009-11-16 13:56:33
Autor: MH
Coraz mniej wiernych w kościołach
No i...?
Cos chcesz powiedziec na ten temat jeszcze kapusto?

A coś ty powiedział w temacie , który poruszył Boukun ?! NIC !!
Jedyne na co cię stać , to użycie (w twoim mniemaniu) obraźliwego zwrotu ,
oczywistaoczywistość. Zasługujesz na GRUPOWEGO PRZYGŁUPA MIESIĄCA !!

MH

Data: 2009-11-16 13:38:45
Autor: Karol
MH <logiznam1@op.pl> napisał(a):
> [...]

Jedyne na co cię stać , to użycie (w twoim mniemaniu) obraźliwego zwrotu ,
oczywistaoczywistość. Zasługujesz na GRUPOWEGO PRZYGŁUPA MIESIĄCA !!

MH, kogo ty bronisz? Przecie potrafisz inteligentnie wnioskowac jak chcesz.
To co wypisuje tutaj boukon, to nie nadaje sie do powaznego traktowania. --

Data: 2009-11-16 17:41:08
Autor: HaMMeR
MH wrote:
[...]

Czuje nosem, ze mi sie przykleiles do podeszwy.., czy moze sie myle?
Masz okres, czy tylko chcesz zadac szyku w cycoidalno boukunowskim otoczeniu?!
Co do zwrotu 'obrazliwego' to masz zupelna racje! Jest obrazliwy jak diabli,
bowiem oznacza agenta, ktorego dzialalnoscia kieruja ludzie, dla ktorych
interes naszego panstwa nie jest najwazniejszy, a nawet jest zupelnie niewazny
i tylko przychodzi mi sie dziwic twojej reakcji roztaczania litosciwego
parasola ochronnego nad tymi ludzmi!
Ale ja sie moge mylic co do ciebie, ale nie co do boukuna! Zapewniam cie!
Z toba juz nie mam przyjemnosci wymieniac ZADNYCH uwag i slow i bardzo bym prosil, abys z laski swojej od mojego buta sie po prostu, odkleil...

Data: 2009-11-16 19:04:50
Autor: awe
Coraz mniej wiernych w kościołach
ale o ile mniejsze?