Coraz mniej wiernych w kościołach

Data: 2009-11-16 13:32:03
Autor: HaMMeR
Coraz mniej wiernych w kościołach
No i...?
Cos chcesz powiedziec na ten temat jeszcze kapusto?

Data: 2009-11-16 13:56:33
Autor: MH
Coraz mniej wiernych w kościołach
No i...?
Cos chcesz powiedziec na ten temat jeszcze kapusto?

A coś ty powiedział w temacie , który poruszył Boukun ?! NIC !!
Jedyne na co cię stać , to użycie (w twoim mniemaniu) obraźliwego zwrotu ,
oczywistaoczywistość. Zasługujesz na GRUPOWEGO PRZYGŁUPA MIESIĄCA !!

MH

Data: 2009-11-16 13:38:45
Autor: Karol
MH <logiznam1@op.pl> napisał(a):
> [...]

Jedyne na co cię stać , to użycie (w twoim mniemaniu) obraźliwego zwrotu ,
oczywistaoczywistość. Zasługujesz na GRUPOWEGO PRZYGŁUPA MIESIĄCA !!

MH, kogo ty bronisz? Przecie potrafisz inteligentnie wnioskowac jak chcesz.
To co wypisuje tutaj boukon, to nie nadaje sie do powaznego traktowania. --

Data: 2009-11-16 17:41:08
Autor: HaMMeR
MH wrote:
[...]

Czuje nosem, ze mi sie przykleiles do podeszwy.., czy moze sie myle?
Masz okres, czy tylko chcesz zadac szyku w cycoidalno boukunowskim otoczeniu?!
Co do zwrotu 'obrazliwego' to masz zupelna racje! Jest obrazliwy jak diabli,
bowiem oznacza agenta, ktorego dzialalnoscia kieruja ludzie, dla ktorych
interes naszego panstwa nie jest najwazniejszy, a nawet jest zupelnie niewazny
i tylko przychodzi mi sie dziwic twojej reakcji roztaczania litosciwego
parasola ochronnego nad tymi ludzmi!
Ale ja sie moge mylic co do ciebie, ale nie co do boukuna! Zapewniam cie!
Z toba juz nie mam przyjemnosci wymieniac ZADNYCH uwag i slow i bardzo bym prosil, abys z laski swojej od mojego buta sie po prostu, odkleil...

Coraz mniej wiernych w kościołach