Coraz taniej

Data: 2017-03-28 00:33:30
Autor: h.sliwinski
Coraz taniej
Już drugi dzień, a tu nic?
https://a2mobile.pl/
Szczególnie zajebista cena za komórkowe/stacjonarne.
Tylko 9,90 na miesiąc.

--
Heniek

Data: 2017-03-28 10:04:26
Autor: Akarm
Coraz taniej
W dniu 2017-03-28 o 09:33, h.sliwinski@gmail.com pisze:
Już drugi dzień, a tu nic?
https://a2mobile.pl/
Szczególnie [...] cena za komórkowe/stacjonarne.
Tylko 9,90 na miesiąc.

Jak dla mnie, rewelacyjna oferta. Już złożyłem wnioski o przeniesienie.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-03-28 11:00:45
Autor: Budzik
Coraz taniej
Użytkownik Akarm akarmWYWAL@wp.pl ...

[...]

Za 10zł miesiecznie mozna miec nielimitowany internet?
Czy to tylko promocja na pierwszy miesiąc?

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2017-03-28 06:37:18
Autor: h.sliwinski
Coraz taniej

Za 10zł miesiecznie mozna miec nielimitowany internet?
Czy to tylko promocja na pierwszy miesiąc?

Za 9,90 masz nielimitowane na komórki i stacjonarne.

Data: 2017-03-28 16:02:08
Autor: Liwiusz
Coraz taniej
W dniu 2017-03-28 o 15:37, h.sliwinski@gmail.com pisze:

Za 10zł miesiecznie mozna miec nielimitowany internet?
Czy to tylko promocja na pierwszy miesiąc?

Za 9,90 masz nielimitowane na komórki i stacjonarne.

Nie ma to jak odpowiedź nie na pytanie :)

Tak, za 9,90zł można mieć nielimitowany internet, tylko z lejkiem - po 15gb do pół megabita.

Promocja do odwołania.

--
Liwiusz

Data: 2017-03-28 09:30:14
Autor: h.sliwinski
Coraz taniej

Nie ma to jak odpowiedź nie na pytanie :)

Tak, za 9,90zł można mieć nielimitowany internet, tylko z lejkiem - po 15gb do pół megabita.

Promocja do odwołania.

Nie ma to jak czytanie po łebkach.

Cały czas piszę o rozmowach na komórki/stacjonarne.

Heniek

Data: 2017-03-28 18:00:44
Autor: Budzik
Coraz taniej
Użytkownik  h.sliwinski@gmail.com ...

[...]

Ale jedno drugiemu przeciez nie wadzi...

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2017-03-28 21:03:55
Autor: Liwiusz
Coraz taniej
W dniu 2017-03-28 o 18:30, h.sliwinski@gmail.com pisze:

[...]

To po co o tym piszesz, skoro pytanie było o internet?

--
Liwiusz

Data: 2017-03-28 16:48:31
Autor: radekp@konto.pl
Coraz taniej
Tue, 28 Mar 2017 16:02:08 +0200, w <obdqd5$alr$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Za 9,90 masz nielimitowane na komórki i stacjonarne.

Nie ma to jak odpowiedź nie na pytanie :)

Tak, za 9,90zł można mieć nielimitowany internet, tylko z lejkiem - po 15gb do pół megabita.

Ja tam widzę za internet dodatkowo 10zł/1GB.

Data: 2017-03-28 21:04:52
Autor: Liwiusz
Coraz taniej
W dniu 2017-03-28 o 16:48, radekp@konto.pl pisze:
[...]

To poza pakietem. Jak ktoś się pyta o net, to raczej po to, aby z niego korzystać w ramach pakietu. Jeśli będzie to jedyny pakiet, to za ten net bez limitu (z lejkami) zapłaci 9,90zł.

--
Liwiusz

Data: 2017-03-29 09:53:01
Autor: radekp@konto.pl
Coraz taniej
Tue, 28 Mar 2017 21:04:52 +0200, w <obec4p$t9n$2@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
> [...]

To poza pakietem. Jak ktoś się pyta o net, to raczej po to, aby z niego korzystać w ramach pakietu. Jeśli będzie to jedyny pakiet, to za ten net bez limitu (z lejkami) zapłaci 9,90zł.

Ale gdzie masz to napisane?
To, o czym piszesz, znalazłem tylko w "Sprawdź szczegóły POPRZEDNIEJ oferty".
W nowej widzę tylko 10zł/GB.
(Przy samym pakiecie darmowych rozmów rzecz jasna)

Data: 2017-03-29 10:00:07
Autor: Liwiusz
Coraz taniej
W dniu 2017-03-29 o 09:53, radekp@konto.pl pisze:
[...]

No tutaj
https://a2mobile.pl/

Nawet nie napisane, tylko wołami i ikonami pokazane. Ustaw sobie jeden pakiet (dowolny) i cena każdego z nich (jako jedynego) będzie wynosiła 9,90zł. Za dwa pakiety 15,90zł, a za 3 pakiety 19,90zł.

To, o czym piszesz, znalazłem tylko w "Sprawdź szczegóły POPRZEDNIEJ oferty".
W nowej widzę tylko 10zł/GB.
(Przy samym pakiecie darmowych rozmów rzecz jasna)

A, to piszesz nie na temat. Przypomnę to, co sam zacytowałeś, ale z przeczytaniem już było gorzej :)

Data: 2017-03-29 09:58:09
Autor: radekp@konto.pl
Coraz taniej
[...]

Dobra -- mówiłeś o samym pakiecie netowym. Zrozumiałem, że o całkowitych
kosztach oferty.
Czyli darmowy net (z limitowaną prędkością po zużyciu 5GB) - 9,90zł
Net j/w + bezpłatne rozmowy - 15,90zł

Data: 2017-03-29 15:10:36
Autor: Akarm
Coraz taniej
W dniu 2017-03-29 o 09:58, radekp@konto.pl pisze:

bezpłatne rozmowy - 15,90zł

Porażająca logika.
:D
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-03-28 13:07:48
Autor: Pawel Muszynski
Coraz taniej
W dniu 28.03.2017 o 13:00, Budzik pisze:
[...]

0-5 GB - brak ograniczeń;
5-10 GB - prędkość max. 3 Mb/s
10-15 GB - prędkość max. 1 Mb/s
powyżej 15 GB - prędkość max. 512 kb/s

Data: 2017-03-30 12:04:06
Autor: Akarm
Coraz taniej
W dniu 2017-03-28 o 10:04, Akarm pisze:

Jak dla mnie, rewelacyjna oferta. Już złożyłem wnioski o przeniesienie.

Dzisiaj podpisałem umowy i odebrałem karty. Kurier był przed południem.
Ciekaw jestem, kiedy będę mógł dzwonić.
W Play mogłem od razu po otrzymaniu kart korzystać z tymczasowych numerów.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-08 09:19:37
Autor: Akarm
Coraz taniej
W dniu 2017-03-30 o 12:04, Akarm pisze:
[...]

Od dzisiaj nie mogę już nigdzie dzwonić. Karty są wyrejestrowane z Virgin. Nie otrzymałem żadnej informacji, że numery już są przenoszone. To pierwsza sieć z wielu mi znanych, która tak lekceważy abonentów.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-08 11:09:34
Autor: Akarm
Coraz taniej
W dniu 2017-04-08 o 09:19, Akarm pisze:
[...]

Wreszcie włączone, 10 zł na start.
Ale nie mogę doładować. Nie ma opcji z T-mobile Usługi Bankowe. ;)

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-08 09:21:57
Autor: Dominik Ałaszewski
Coraz taniej
Dnia 08.04.2017 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał/a:

Wreszcie włączone, 10 zł na start.

Ile trwała przerwa? 2 godziny?

BTW: jaki podałeś termin we wniosku?

Ale nie mogę doładować. Nie ma opcji z T-mobile Usługi Bankowe. ;)

Zapłać kartą. Na Ibeju czy innym Aliekspresie
też pewnie nie wiedzą, co to "zapłać z TMUB"...

Data: 2017-04-08 14:42:53
Autor: Akarm
Coraz taniej
W dniu 2017-04-08 o 11:21, Dominik Ałaszewski pisze:

Ile trwała przerwa? 2 godziny?

Przypuszczam, że niecałe 10 godzin.
Najpewniej od północy. Włączenie nastąpiło przed godziną 10:00.

BTW: jaki podałeś termin we wniosku?

Najkrótszy z możliwych, zdaje się 1 dzień.
Konsultant zapewniał mnie, że skontaktują się ze mną po otrzymaniu podpisanych dokumentów od kuriera, najdalej w ciągu 7 dni.

Ale nie mogę doładować. Nie ma opcji z T-mobile Usługi Bankowe. ;)

Zapłać kartą. Na Ibeju czy innym Aliekspresie
też pewnie nie wiedzą, co to "zapłać z TMUB"...

Wskazałem Volkswagen Bank, otrzymałem wiadomość, że zlecenie zostało przyjęte. I koniec.
Powinni udostępnić numer konta do przelewu, nie byłoby problemu.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-09 08:08:33
Autor: Dominik Ałaszewski
Coraz taniej
Dnia 08.04.2017 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał/a:

Najpewniej od północy. Włączenie nastąpiło przed godziną 10:00.

Przyzwoicie.

Najkrótszy z możliwych, zdaje się 1 dzień.

Cóż, małżonka wybrała tydzień. Czyli jeszcze ciut poczeka :-)
Dzięki za info.

Powinni udostępnić numer konta do przelewu, nie byłoby problemu.

Owszem, wygodnie by było. Ale w prepaidzie nie spotkałem.
Za to, jak wspomniałem, najbardziej uniwersalna jest karta.

Data: 2017-04-08 15:22:09
Autor: Andrzej
Coraz taniej
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> wrote:

Wreszcie włączone, 10 zł na start.
Ale nie mogę doładować. Nie ma opcji z T-mobile Usługi Bankowe. ;)

Wybierz doładowanie Plusa.

Data: 2017-04-10 16:16:58
Autor: Akarm
Coraz taniej
W dniu 2017-04-08 o 11:09, Akarm pisze:
[...]

Ponieważ na stronie doladowania.a2mobile.pl brakuje możliwości doładowania z T-Mobile Usługi Bankowe, postanowiłem dowiedzieć się czegoś więcej u źródła, czyli u konsultanta a2mobile.
Kto zgadnie jaką odpowiedź od przedstawiciela a2mobile uzyskałem na pytanie o możliwość doładowania z T-Mobile Usługi Bankowe, po poinformowaniu go że na stronie tej możliwości nie ma?

Tak! Dobrze się domyślacie po sprytnie postawionym pytaniu. ;)
Debil odpisał, że zapraszają na stronę doladowania.a2mobile.pl.

Dodatkowo - konsultant przez telefon poinformował mnie, że:
1. skoro przyłączenie nastąpiło w sobotę, to może nikt do mnie nie zadzwonił dlatego, że w soboty i niedziele nie pracują.

Zapomniał, że gdyby przyłączenie nastąpiło w dzień roboczy, to również nikt nie mógłby się dodzwonić, z tego prostego powodu, że po odłączeniu od poprzedniej sieci już nie da się dzwonić.
A powiadamiać powinno się przed przeniesieniem, nie po.

2. poinformuje osobę odpowiedzialną za powiadamianie klientów o przyłączaniu do sieci, że mnie nie powiadomiła.

No tak. Bo ona o tym nie wie...

3. doładować można ze strony albo przez zdrapkę lub kod.
Dopiero kiedy zacząłem drążyć temat bardzo intensywnie, na różne sposoby naprowadzając na uzyskaną tu wskazówkę, wreszcie pękł i przyznał, że również bankowym doładowaniem plusa.

I teraz już nie jestem pewny, czy dobrze zdobiłem przenosząc numery do a2mobile.
A może konsultanci wszędzie maja podobny poziom inteligencji?
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-10 18:09:44
Autor: re
Coraz taniej

Użytkownik "Akarm"

A może konsultanci wszędzie maja podobny poziom inteligencji?
..--             Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl
-- -
Długo jeszcze będziesz wysyłał swe pierdy ?

Data: 2017-04-11 06:48:14
Autor: Dominik Ałaszewski
Coraz taniej
Dnia 10.04.2017 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał/a:

A może konsultanci wszędzie maja podobny poziom inteligencji?

Tak. Po prostu.

Data: 2017-04-11 12:11:52
Autor: Animka
Coraz taniej
W dniu 2017-04-11 o 08:48, Dominik Ałaszewski pisze:
Dnia 10.04.2017 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał/a:

A może konsultanci wszędzie maja podobny poziom inteligencji?

Tak. Po prostu.

Zapytaj Akarma jaką inteligentną pracę wykonuje. Jak on inteleligentny to może i prawdę napisze.

--
animka

Data: 2017-04-11 10:44:17
Autor: Dominik Ałaszewski
Coraz taniej
Dnia 11.04.2017 Animka <animka@tonieja.wp.pl> napisał/a:
[...]

Hm, zawsze myślałem (ale pewnie mało lotny jestem),
że człowiek może być inteligentny, ale praca nie bardzo :-)

Uściślając: ja nie twierdzę, że konsultanci są mało inteligentni,
jedynie potwierdzam, że poziom ich IQ jest niezależny
od miejsca pracy (w szczególności od tego, który telekom jest obsługiwany przez dane Call Center). Poza tym w tej pracy
nie wymaga się inteligencji, a ścisłego przestrzegania procedur.

Jak to w szkole na matematyce, "myśleć to ty możesz
na wuefie, tutaj nie myśl, tylko um!" ;-)

Data: 2017-04-11 15:49:25
Autor: Akarm
Coraz taniej
W dniu 2017-04-11 o 12:44, Dominik Ałaszewski pisze:

Hm, zawsze myślałem (ale pewnie mało lotny jestem),
że człowiek może być inteligentny, ale praca nie bardzo :-)

Czyżbyś nie zauważył, że usiłujesz rozmawiać z Animką?

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-11 19:13:31
Autor: Animka
Coraz taniej
W dniu 2017-04-11 o 15:49, Akarm pisze:
W dniu 2017-04-11 o 12:44, Dominik Ałaszewski pisze:

Hm, zawsze myślałem (ale pewnie mało lotny jestem),
że człowiek może być inteligentny, ale praca nie bardzo :-)

Czyżbyś nie zauważył, że usiłujesz rozmawiać z Animką?

Bacikiem od "kunia" go zbijesz?
Może nie zauważył, ale na pewno zauważył, że z Akarmem rozmawia.

--
animka

Data: 2017-04-12 06:30:35
Autor: Dominik Ałaszewski
Coraz taniej
Dnia 11.04.2017 Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał/a:

Czyżbyś nie zauważył, że usiłujesz rozmawiać z Animką?

Skąd takie wnioski? (że usiłuję, że nie zauważyłem)

Wypowiadam się w publicznej dyskusji, ustosunkowując się
do tego, do czego w mojej ocenie warto się ustosunkować :-)

Data: 2017-04-12 12:02:23
Autor: Akarm
Coraz taniej
W dniu 2017-04-12 o 08:30, Dominik Ałaszewski pisze:
[...]

Aha. Dobra, skoro uważasz że warto, to wszystko jasne...

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-04-08 17:41:04
Autor: Animka
Coraz taniej
[...]

Zadzwoń do Miłej Obsługi Klienta i zapytaj. Na stronie jest numer telefonu.

--
animka

Data: 2017-05-10 21:58:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Coraz taniej

<h.sliwinski@gmail.com> 9aecc77b-9f8e-4ea2-a7ad-50d308d032f7@googlegroups.com

: https://a2mobile.pl/
: Szczególnie zajebista cena za komórkowe/stacjonarne.
: Tylko 9,90 na miesiąc.

Skusiłem się i ja na jeden numerek.
VirginM nie chciał oddać tego numeru
automagicznie -- pomogła ręczna poprawka.

BTW VirginM -- teraz chyba trzeba doładowywać
forsą, aby przedłużyć ważność konta o rok.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Coraz taniej