Coraz większy S M R Ó D !!!

Data: 2019-08-25 03:27:17
Autor: Jacek Bialy
Coraz większy S M R Ó D !!!
"Jak podaje Onet, Emilia miała też współpracować z Przemysławem
Wenerskim, szefem redakcji programu ,,Alarm" w TVP1 przy powstawaniu
reportażu o problemach osobistych sędziego Iustitii Piotra G±ciarka,
wyemitowanym w maju 2018 r. Hejterka poinformowała dziennikarza o
problemach sędziego z był± partnerk±. ,,Może wybuchnie mała afera w
programie Alarm!. Mam nadzieję, że nie zawiodłam" - napisała."
No płatne pachołki - ujadajcie!

Co tu ujadać? Kręcicie się wokół stukniętej Emilii jak gówno w przerębli - na zdrowie!

JB

Coraz większy S M R Ó D !!!