Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Polsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi

Data: 2018-02-15 02:15:05
Autor: japanizer
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Polsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/praca-w-polsce-rynek-pracy-w-polsce-bialorus,17,0,2398481.html

  Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Polsce. Od Łukaszenki uciekają i   młodzi, i starsi

  35 tysięcy wiz do pracy wydały w ubiegłym roku polskie konsulaty na Białorusi.   To dane, które udostępniło polskie MSZ telewizji Biełsat.

  To ponad 20 tys. więcej niż w rok wcześniej. I siedem razy więcej niż w roku   2015 - podaje telewizja na swojej stronie internetowej.

Jak to jest grupowe komuchy, że to Białorusini do nas, a nie Polacy do białoruskiego raju jeżdżą za pracą?

Data: 2018-02-15 11:42:00
Autor: Szmalcownik - \(c\) R.Czarnecki - PiS
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:0bdde9e3-f375-48c7-8f2c-5aba0a02c852googlegroups.com...
[...]

Proponuję by wysłać na Białoruś równoważną liczbe PiS-owców. W ramach wymiany by równowaga była!

CL

Data: 2018-02-15 05:12:38
Autor: Zenek Kapelinder
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Po lsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi
Wyglada na to ze PIS dla przekreciarzy dla POprzednio rzadzacych na Bialorusi zaklady karne bedzie dzierzawil.

Data: 2018-02-15 18:55:27
Autor: Szmalcownik - \(c\) R.Czarnecki - PiS
psina "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:fe406033-bd8e-4492-9daa-5e8fb1bba076googlegroups.com...
Wyglada na to ze PIS dla przekreciarzy dla POprzednio rzadzacych na Bialorusi zaklady karne bedzie dzierzawil.

Masz na mysłi tych?

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/skok-stulecia-kto-zwinal-polakom-3-miliardy-zlotych/mt3qk2x

http://krzynowloga-wielka.blog.pl/2015/03/19/skok-przekret-bankowy-wszechczasow-pod-parasolem-pis/

http://crowdmedia.pl/amber-gold-to-przy-tej-aferze-pikus-dlaczego-pis-zamiata-ten-przekret-pod-dywan/

http://crowdmedia.pl/finansowy-przekret-w-pck-w-tle-radny-pis-i-afera-skok/

http://wyborcza.pl/1,75398,18436592,skok-i-czyli-afera-nierozliczona.html?disableRedirects=true

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pozyczya-kaczynskiemu-200-tys-z-dostaa-fuche-od-pis_787164.html

https://wiadomosci.wp.pl/pytania-o-finanse-partii-kaczynskiego-eurooszusci-z-pis-6174853209634945a

https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/finanse-pis-prawo-i-sprawiedliwosc,220,0,2326492.html

http://biqdata.wyborcza.pl/biqdata/7,159116,22146624,pis-pieniadze-i-spolki-pokazujemy-finansowe-zaplecze-partii.html

https://pikio.pl/kulisy-prywatnego-zycia-jaroslawa-kaczynskiego-podwladne-kupuja-mu-majtki-i-drukuja-internet/

https://www.tvn24.pl/czarno-na-bialym,42,m/czarno-na-bialym-pieniadze-z-ministerstw-dla-rydzyka,798117.html

https://wiadomosci.wp.pl/ile-milionow-tadeusz-rydzyk-dostal-od-rzadu-przeglad-tygodnikow-6206783040308865a

Chcesz jeszcze?

CL

Data: 2018-02-15 12:21:26
Autor: Zenek Kapelinder
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Po lsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi
Chce jeszcze.

Data: 2018-02-16 07:28:41
Autor: Ojczyzna Dojna - \(c\) A.Duda - prezydent \(PiS\)
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Polsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Chce jeszcze.

P r o ś ....

Tu masz gratis:

http://wyborcza.pl/7,75398,23020577,polscy-faszysci-czuja-sie-bezkarni-znow-beda-swietowac-urodziny.html

CL

Data: 2018-02-16 06:03:11
Autor: Zenek Kapelinder
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Po lsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi
Debil jestes bo odgrazasz sie ze dasz wiecej o dojnej zmianie a z dupy dajesz linka nie dosc ze do gagagazety to jeszcze nie na temat. Jak nie masz nic do powiedzena na temat jaki zalozyles to wypierdalaj na drzewo debilu.

Data: 2018-02-16 16:50:18
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Polsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi
Debil jestem ale nie odgrazam sie ze dam wiecej o sukcesach dojnej zmiany a z dupy daje linka nie dosc ze się jąk-am-am to do torunskiej a toott to jeszcze nie na tete-te-mat. Jak nie mam nic do powiedzena na temat jaki zalozylem to wypierdalam do kotłowni gruba czeka. Tam znajde ukojenie.

Data: 2018-02-17 02:09:32
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 15:03 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]
A co z korytem+ debilku?

--
stevep

Data: 2018-02-16 18:07:14
Autor: Zenek Kapelinder
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Po lsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi
W korycie to ci katka zrec dawala. Ona pierwsza sie na tobie poznala i cale zycie zalowala ze cie wieszakiem nie wyskrobala.

Data: 2018-02-17 07:52:59
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Coraz więcej kogutów nie chce pracować w kurniku
W korycie to ci katka zrec dawala. Ona pierwsza sie na mnie poznala i cale zycie zalowala ze sie spinaczem nie wyskrobala. teraz musze zyc jak pis przykazal bo marny mnie los spotkal. taka moja dola, od dziecka niemiecka niewola, a reparacji nie widac. oj dolo moja dolo!

Data: 2018-02-17 11:10:21
Autor: stevep
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Polsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi,Q1|B+-jť"
W korycie to ci katka zrec dawala. Ona pierwsza sie na tobie poznala i cale zycie zalowala ze cie wieszakiem nie wyskrobala.

Ale okaz debila.

--
stevep

Data: 2018-02-17 04:59:14
Autor: jacekbialy80
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Po lsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi
Nie musicie się przedstawiać towarzyszu Piszczyk!

_kolektyw

Data: 2018-02-18 14:02:19
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 13:59 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Nie musicie się przedstawiać towarzyszu Piszczyk!

_kolektyw

Spsdaj idioto.

--
stevep

Data: 2018-02-18 06:35:14
Autor: Zenek Kapelinder
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Po lsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi
Wyrzuc lustro to nie bedziesz ogladal okazu debila.

Data: 2018-02-18 22:50:13
Autor: stevep
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Polsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi,Q1|B+-jť"
Wyrzuc lustro to nie bedziesz ogladal okazu debila.

A jak patrzysz w lustro to wzrok kretyna cię nie zabija?

--
stevep

Data: 2018-02-18 14:12:02
Autor: Zenek Kapelinder
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Po lsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi
Nie bo stoisz po jasnej stronie lustra weneckiego.

Data: 2018-02-18 22:00:35
Autor: Zenek Kapelinder
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Po lsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi
Na nic bardziej blyskotliwego cie nie stac?

Data: 2018-02-19 20:42:26
Autor: stevep
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Polsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi,Q1|B+-jť"
Na nic bardziej blyskotliwego cie nie stac?

U ciebie to sam "błysk" małorolnego.

--
stevep

Data: 2018-02-19 06:35:17
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 23:12 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Nie bo stoisz po jasnej stronie lustra weneckiego.

Hmmm, enkawudzisto.

--
stevep

Data: 2018-02-19 10:24:44
Autor: Komunista i Złodziej - (c) J. Brudziński - PiS
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Polsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:19bc780c-b713-4066-bea4-c72ebcce720bgooglegroups.com...
Wyrzucilem lustro. Nie bede codziennie ogladal okazu debila.

http://forum.gazeta.pl/forum/w,28,23971606,23971606,Beniamin_Kalkstein_8211_Jaroslaw_Kaczynski_.html

CL

Data: 2018-02-17 11:09:32
Autor: stevep
[...]

To może o "korycie+" kretynku?

--
stevep

Data: 2018-02-17 02:08:50
Autor: stevep
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Polsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi , i starsi
W dniu .02.2018 o 21:21 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Chce jeszcze.
A jakby im dać wybór Niemcy, czy Polska to wybiorą kaczą sprawiedliwość?

--
stevep

Data: 2018-02-16 03:01:41
Autor: stevep
Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Polsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi,Q1|B+-jť"
Wyglada na to ze PIS dla przekreciarzy dla POprzednio rzadzacych na Bialorusi zaklady karne bedzie dzierzawil.

Lepiej niech wydzierżawią białoruskie wariatkowo dla fanatycznych pizdzielców.

--
stevep

Data: 2018-02-15 14:18:43
Autor: A. Filip
Z RP3 uciekają i młodzi, i starsi milionami
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Jak to jest że z RP3 Polacy uciekają milionami i trzeba ich zastąpić
tańszym pogłowiem?  Polska dla Ukraińców i Białorusinów!  Polacy WON!

Co z tego że masz sporo racji jak twój argument [...] wali w obie strony?

Data: 2018-02-15 08:00:53
Autor: japanizer
On Thursday, February 15, 2018 at 10:18:46 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Jak to jest że z RP3 Polacy uciekają milionami i trzeba ich zastąpić

Wielki zryw Polaków z ojczyzny zaczął się za pierwszego PiSu, trzy miliony uciekły. Tylko jakoś nie do chwalonego przez ciebie Łukaszenki.

Data: 2018-02-15 17:25:52
Autor: A. Filip
> [...]

Wielki zryw Polaków z ojczyzny zaczął się za pierwszego PiSu, trzy
miliony uciekły. Tylko jakoś nie do chwalonego przez ciebie

Zaraz jak tylko PO pod Tuska przewodem doszło na osiem lat do władzy
to zaczęli masowo wracać?  Na taki cud Polska premiera Tuska zasłużyła?
PiS nie jest bez winy ale _także_ winę PiS należy oceniać choćby na tle
rządów PO. AFAIR bezrobocie w RP3 dynamicznie wzrosło do ponad 20%  pod
rządami Akcji Wyborczej Solidarność (z której narodziły się PiS i PO) i
ekonomicznego "geniusza" wicepremiera Leszka Balcerowicza (Unia Wolności).

Ja Łukaszki ni złamanego wuja nie wychwalam.  Opierdalam
krótkowzrocznego idiotę do którego nie dociera że zbyt nachalne
przeginanie pały w krytyce Łukaszki jest _zbędne_ i ma "efekty uboczne". Kto rządzi długo w końcu na wielki kryzys się nadzieje.
Kto rządzi długo będzie "jedynym"/głównym odpowiedzialnym za ten kryzys.
Łukaszka rządzi za długo by mógł wiarygodnie zwalić na poprzedników.

--
A. Filip

Data: 2018-02-15 08:52:58
Autor: japanizer
On Friday, February 16, 2018 at 1:26:01 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

to zaczęli masowo wracać?  Na taki cud Polska premiera Tuska zasłużyła?
PiS nie jest bez winy ale _także_ winę PiS należy oceniać choćby na tle

Wina Tuska że 3 miliony Polaków zapuściły korzenie za granicą za rządów PiS? No nie powiem, z logiką zawsze byłeś na bakier.

AFAIR bezrobocie w RP3 dynamicznie wzrosło do ponad 20%  pod
rządami Akcji Wyborczej Solidarność (z której narodziły się PiS i PO) i

Zapomniałeś dodać, że na skutek upadku komunizmu i nieefektywnej, nierynkowej gospodarki.

ekonomicznego "geniusza" wicepremiera Leszka Balcerowicza (Unia Wolności).

Zapomniałeś dodać, że Polska, Ukraina i Białoruś zaczynały w 1990 z tego samego poziomu. Na Ukrainie psy dupami szczekają, a na Białorusi jest niewiele lepiej. W Polsce jest dużo, dużo lepiej.

Data: 2018-02-15 19:00:19
Autor: Szmalcownik - \(c\) R.Czarnecki - PiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
japanizer@japanizer.org pisze:

Zaraz jak tylko PO pod Tuska przewodem doszło na osiem lat do władzy
to zaczęli masowo wracać?  Na taki cud Polska premiera Tuska zasłużyła?

Byłem w niedzielę na lotnisku im. Chopina (niebawek wiadomo!) , widziałem te
tłumy wracające na błagalne zawołania PiS. Walizy wypchane dolarami i euro!
"Wszystko co nasze Polsce oddamy!" niosło się po hali odlotów.

CL

Data: 2018-02-15 20:29:07
Autor: Wiesiaczek
W dniu 15.02.2018 o 17:25, A. Filip pisze:
[...]

No widzisz. Łukaszenko jest odpowiedzialny za kraj.
Natomiast demokratycznie wybrani u nas maja kraj dokładnie w dupie i tylko kasa im w głowie.
Po nich choćby potop.
Od kurwa 30 lat tak się dzieje a Ty dalej jesteś ślepy.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-02-17 01:52:07
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 20:29 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

[...]

Winszuje wyboru idola.

--
stevep

Data: 2018-02-17 04:56:19
Autor: jacekbialy80
Z RP3 uciekają i młodzi, i starsi milionami
  -- -No widzisz. Łukaszenko jest odpowiedzialny za kraj. -- -

Nu wiesiaczku... Ty tam jeździsz, to wiesz najlepiej.

JB

Coraz więcej Białorusinów chce pracować w Polsce. Od Łukaszenki uciekają i młodzi, i starsi