Coraz więcej Polaków źle ocenia Komorowskiego

Data: 2010-06-22 14:44:17
Autor: awe
Coraz więcej Polaków źle ocenia Komorowskiego
Data: 2010-06-22 14:42:57
Autor: boukun
Coraz więcej Polaków źle ocenia Komorowskiego

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvqb4c$l37$1news.onet.pl...
tak jak mowilem JK wygra w cuglach
http://wybory.wp.pl/kat,1025967,title,Coraz-wiecej-Polakow-zle-ocenia-B.-Komorowskiego,wid,12398647,wiadomosc.html

To mi wychodzi, że w naszym lokalu wyborczym Komorowski zdobył 61,59% głosów, a
Kaczyński tylko 21,59%?

boukun

Data: 2010-06-22 14:49:30
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvqbal$ebv$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- --
nie wiem pokaz dane, ale to by swiadczylo ze mieszkasz w swidnickiej zatoce czerwonych swin. te wille to pewnie budowane pod koniec lat 80 -tych?
awe

Data: 2010-06-22 14:54:44
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvqbe2$m3a$1news.onet.pl...

[...]

Czerwone świnie to właśnie PiS...

boukun

Data: 2010-06-22 15:05:57
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvqc0o$mon$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
mieszka tam na tym twoim osiedlu jakis lewicowiec z PiS? zaloze sie ze zaden. tylko ci z SLD i PO nakradli - pewnie tak jak ty. Nie mow mi tylko ze nie wynosiles za komuny miesa z zakladow miesnych. Dobrze oboje wiemy ze nawet nie traktowales tego jako kradziez tylko uwazales ze ci sie nalezy
awe

Data: 2010-06-22 15:18:47
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvqccn$p6s$1news.onet.pl...

[...]

Nie wynosiłem, nie miałem potrzeby, na miejscu się najadłem do syta... To było dobre czasy dla polskiego narodu...

boukun

Data: 2010-06-22 15:26:24
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvqdds$6dm$1mx1.internetia.pl...

[...]

boukun ty sie najadles a twoja rodzina chodzila glodna? taki towar deficytowy jak mieso w PRLu? Frajerem nie jestes. Uciekles szybko do Niemiec
awe

Data: 2010-06-22 16:17:27
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvqdj0$t1e$1news.onet.pl...

[...]

Uciekłem nie tak szybko, bo dopiero w 1987 roku, jak już sześć lat trwał stan wojenny...

boukun

Data: 2010-06-22 16:24:26
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hvqgrs$spu$1mx1.internetia.pl...

[...]

widocznie nawet takiemu cwaniakowi jak ty nie bylo latwo wyrwac sie z PL po stanie wojennym
awe

Data: 2010-06-22 15:23:08
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

A ja z kolei przypuszczam, że mieszkają tam ludzie energiczni, z inicjatywą, z otwartymi głowami, którzy biorą sprawy we własne ręce i dążą do celu, jaki sobie wyznaczą.
I nie sądzę, jak Ty, że jeśli coś osiągnęli  w życiu, to znaczy, że ukradli. Ja sądzę, że mocno się napracowali.

Data: 2010-06-22 15:27:14
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c20b940$1news.home.net.pl...

[...]

sa i tacy, ale realia sa zupelnie inne. w PL trzeba bylo ukrasc zeby miec
awe

Data: 2010-06-22 15:37:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvqdkg$t4t$1news.onet.pl...

[...]

Każdy sądzi według siebie.

Data: 2010-06-22 15:42:53
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c20bc94$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- --
te chore wstawki to zachowaj dla siebie
awe

Data: 2010-06-22 15:55:21
Autor: Coco Chanel

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hvqbal$ebv$1mx1.internetia.pl...

[...]

A reszte dr Lepper? :)

Data: 2010-06-22 16:19:41
Autor: boukun

Użytkownik "Coco Chanel" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvqfc8$dul$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie, zdaje się Napieralski miał kilkadziesiąt, potem Fiki Miki 20 parę i Lepper chyba 7.

boukun

Data: 2010-06-22 16:24:59
Autor: awe
[...]

boukuna jeden glos byl pewny
awe

Data: 2010-06-22 16:29:21
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Coraz więcej Polaków źle ocenia Komorowskiego
Co to Rzydów się więcej najechało?

Coraz więcej Polaków źle ocenia Komorowskiego