Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji

Data: 2009-10-21 19:21:16
Autor: Grzegorz Z.
Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji
Prawaccy... tylko nie twierdźcie że to "zamówiony przez GWno sterowany
sondaż". Bo przecież im więcej zabiegów eutanazji tym niższa sprzedaż
"Gazety".

=================

 Większość respondentów (61 proc.) uważa również, że w przypadku
nieuleczalnie chorego, którego cierpieniom nie można ulżyć, prawo powinno
zezwalać, aby na prośbę chorego i jego rodziny lekarz mógł skrócić życie
pacjenta za pomocą bezbolesnych środków - w tym 26 proc. nie ma co do tego
żadnych wątpliwości.

Przeciwnego zdania jest niespełna jedna trzecia (31 proc.) ankietowanych, w
tym 17 proc. wyraża je w sposób zdecydowany, a 8 proc. nie miało na ten
temat zdania.

Według CBOS w porównaniu z rokiem 2005 poparcie dla legalizacji eutanazji
rozumianej jako przyspieszenie śmierci na prośbę osoby nieuleczalnie
chorej, której cierpieniom nie można ulżyć, wzrosło o 13 punktów
procentowych. Odsetek przeciwników tego pomysłu zmniejszył się w tym czasie
o 6 punktów procentowych.

http://fakty.interia.pl/polska/news/cbos-prawie-polowa-polakow-za-eutanazja,1384948,3

Data: 2009-10-21 19:38:41
Autor: brat_olin
Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

Prawaccy... tylko nie twierdźcie że to "zamówiony przez GWno sterowany
sondaż". Bo przecież im więcej zabiegów eutanazji tym niższa sprzedaż
"Gazety".

Jesli juz, to jestem za eutanazja w okreslonych jeno
przypadkach - np. w przypadku W. Bartoszewskiego.
Jak dlugo ma na psychotropach pozostawac?  No i
Niesiolowski ze swoja piana.  Ile on ma jeszcze
cierpiec?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-21 10:58:40
Autor: Antenka
On 21 Paź, 19:38, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
"Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote

> [...]

przypadkach - np. w przypadku W. Bartoszewskiego.
Jak dlugo ma na psychotropach pozostawac?  No i
Niesiolowski ze swoja piana.  Ile on ma jeszcze

Ha ha :D

Antenka

Data: 2009-10-21 20:27:05
Autor: jadrys
brat_olin pisze:
[...]

A z innych nie? Od kiedy to sie czujesz panem życia lub śmierci innych?

Data: 2009-10-21 21:09:27
Autor: awe
Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji
Eutanazja powinna byc dozwolona.
awe

Data: 2009-10-21 22:07:11
Autor: Hans Kloss
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Eutanazja powinna byc dozwolona.

To za mało. Eutanazja powinna być OBOWIĄZKOWA. W czynie społecznym mogę nawet
przygotować "krótką listę" grupowych kandydatów do eutanazji. Albowiem serce
się kraje patrząc na męczarnie przeżywane przez takiego np. Grzegorza Z....
J-23

Data: 2009-10-22 00:38:04
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbo0mf$99j$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
pisze serio chcialbym miec mozliwosc popelnienia samobojstwa kiedy wiem ze nie ma dla mnie zadnej szasny na dalesze zycie i jesli to zycie moze mi przyniesc cierpienie. uwazam ze odmawianie tego ludziom jest kurestwem
te chuje i tak zdechna...oliwa zawsze sprawiedliwa.
awe

Data: 2009-10-21 22:41:53
Autor: Hans Kloss
Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
pisze serio chcialbym miec mozliwosc popelnienia samobojstwa

Kpisz czy o drogę pytasz? Kto ci zabrania samobójstwa? Czy jakakolwiek sankcja
karna (choćby nawet kara śmierci, LOL) jest w stanie odwieść poważnego i
uczciwego samobójcę od powziętego zamiaru? Toż jak nawet złamie prawo i się
skutecznie "z'eutanazuje" to go mogą bodnąć, czyż nie ;)?
Natomiast tzw "legalizacja" tzw "eutanazji" otwiera furtkę do takich
skurwysyńskich nadużyć ze się w głowie nie mieści. Dodatkowo prowadzi do
nałożenia na LEKARZY obowiązku zabijania ludzi. Powtarzam: na LEKARZY, których
powołaniem zawodowym jest ludzi LECZYĆ a nie wyskrobywać czy "eutanazować".
Już starożytni Grecy (patrz: przysięga Hipokratesa) wiedzieli o tym że
profesji mordercy absolutnie nie wolno łączyć ze szlachetnym zawodem lekarza.
A dlaczego to już sobie sam dośpiewaj...
J-23

Data: 2009-10-22 01:04:04
Autor: brat_olin
Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji
"Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> wrote
> [...]

wiedzieli o tym że profesji mordercy absolutnie nie wolno łączyć ze
szlachetnym zawodem lekarza. A dlaczego to już sobie sam dośpiewaj...

Przylaczam sie do tej opinii.  A o eutanazji bedzie tym glosniej,
i tym bardziej bedzie "popularyzowana", im bardziej ZUS pada.
LOGICZNE, acz ciekawi mnie, kiedy do lemingow dotrze?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-22 10:13:25
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hbo3hm$kmk$1news.onet.pl...
> [...]

i tym bardziej bedzie "popularyzowana", im bardziej ZUS pada.
LOGICZNE, acz ciekawi mnie, kiedy do lemingow dotrze?

http://www.plantphys.umu.se/staff/leszek_kleczkowski_sm.jpg
- brat_olin, rasowy inteligent polski! :-))))))))))))))))))))))))))))))

ar

Data: 2009-10-22 11:56:20
Autor: Imię Nazwisko
Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji
Użytkownik "brat_olin"

[...]

... o eutanazji bedzie tym  glosniej,
i tym bardziej bedzie "popularyzowana", im bardziej ZUS
pada.
LOGICZNE, acz ciekawi mnie, kiedy do lemingow dotrze?

Dopiero wtedy gdy prezesem ZUS zostanie ktoś z nadania PiS. Inczej się nie da do nich trafić.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-22 14:45:46
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbo2nh$g4p$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- --
od razu przepraszam za bluznierstwa, to efekt chyba deprechy. duzo masz racji, tylko ze sa beznadziejne przypadki kiedy nie ma juz zadnych najmniejszych szans na zycie a tylko przedluza sie agonie w wielkim bolu, ktorego nie usmierza silne narkotyki. Uwazam ze w takich przypadkach podtrzymywanie kogos przy zyciu to sadymz. Lekarz nie ma sie dobrze czuc tylko leczyc.
Poza tym te eutanazje i tak wykonuje sie w Polsce na szeroka skale. Moj wujek mial jakby zapalenie pluc. Lekarz zalecila mu nosic slomkowy kapelusz, a to byl rak. Umarl niedawno, na szczescie w domu i sie nie meczyl. Raka wykryto na 3 tygodnie przed smiercia.
awe

Data: 2009-10-22 16:49:04
Autor: awe

Użytkownik "Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:hbpk54$70v$1news.onet.pl...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Moj  wujek mial jakby zapalenie pluc. Lekarz zalecila mu nosic slomkowy kapelusz,
a to byl rak. Umarl niedawno, na szczescie w domu i sie nie meczyl. Raka wykryto na 3 tygodnie przed smiercia.

Na co miał pomóc ten słomkowy kapelusz?

Przemek
-- -- -- -- --
nie mam pojecia pewnie zeby go nie zawialo albo co:-)
awe

Data: 2009-10-21 23:52:16
Autor: zeusx

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:10gkyrldfqe60$.1biikz91szshc.dlg40tude.net...
[...]

Od tego jest propaganda. Po śmierci Stalina też niektórzy szczerze płakali i to nie z radości.
Specjaliści od medycyny paliatywnej twierdzą, że nie ma już takiego cierpienia któremu nie można ulżyć. Kto jednak będzie o tym pisał skoro ZUS jest bankrutem?
zx

Data: 2009-10-22 04:36:44
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 21 Oct 2009 23:52:16 +0200, zeusx napisał(a):

[...]

Nie inaczej było po śmierci tego z Wadowic.

Specjaliści od medycyny paliatywnej twierdzą, że nie ma już takiego cierpienia któremu nie można ulżyć. Kto jednak będzie o tym pisał skoro ZUS jest bankrutem?

Naprawdę chciałbyś żyć oddychając, jedząc, pijąc i srając przez rurkę - nie
czując przy tym żadnego bólu?

Bo ja nie!

Data: 2009-10-22 15:16:05
Autor: heÂŽsk
Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji
On Wed, 21 Oct 2009 19:21:16 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Prawaccy... tylko nie twierdźcie że to "zamówiony przez GWno sterowany
sondaż". Bo przecież im więcej zabiegów eutanazji tym niższa sprzedaż
"Gazety". [...]

 sondaz przeprowadzono wsrod pacjentow domow opieki spolecznej
 dla emerytowanych dzialczy pzpr...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji