Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji

Data: 2009-10-21 19:38:41
Autor: brat_olin
Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote

Prawaccy... tylko nie twierdźcie że to "zamówiony przez GWno sterowany
sondaż". Bo przecież im więcej zabiegów eutanazji tym niższa sprzedaż
"Gazety".

Jesli juz, to jestem za eutanazja w okreslonych jeno
przypadkach - np. w przypadku W. Bartoszewskiego.
Jak dlugo ma na psychotropach pozostawac?  No i
Niesiolowski ze swoja piana.  Ile on ma jeszcze
cierpiec?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-21 10:58:40
Autor: Antenka
On 21 Paź, 19:38, "brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> wrote:
"Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote

> [...]

przypadkach - np. w przypadku W. Bartoszewskiego.
Jak dlugo ma na psychotropach pozostawac?  No i
Niesiolowski ze swoja piana.  Ile on ma jeszcze

Ha ha :D

Antenka

Data: 2009-10-21 20:27:05
Autor: jadrys
brat_olin pisze:
[...]

A z innych nie? Od kiedy to sie czujesz panem życia lub śmierci innych?

Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji