Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji

Data: 2009-10-21 21:09:27
Autor: awe
Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji
Eutanazja powinna byc dozwolona.
awe

Data: 2009-10-21 22:07:11
Autor: Hans Kloss
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Eutanazja powinna byc dozwolona.

To za mało. Eutanazja powinna być OBOWIĄZKOWA. W czynie społecznym mogę nawet
przygotować "krótką listę" grupowych kandydatów do eutanazji. Albowiem serce
się kraje patrząc na męczarnie przeżywane przez takiego np. Grzegorza Z....
J-23

Data: 2009-10-22 00:38:04
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbo0mf$99j$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
pisze serio chcialbym miec mozliwosc popelnienia samobojstwa kiedy wiem ze nie ma dla mnie zadnej szasny na dalesze zycie i jesli to zycie moze mi przyniesc cierpienie. uwazam ze odmawianie tego ludziom jest kurestwem
te chuje i tak zdechna...oliwa zawsze sprawiedliwa.
awe

Data: 2009-10-21 22:41:53
Autor: Hans Kloss
Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
pisze serio chcialbym miec mozliwosc popelnienia samobojstwa

Kpisz czy o drogę pytasz? Kto ci zabrania samobójstwa? Czy jakakolwiek sankcja
karna (choćby nawet kara śmierci, LOL) jest w stanie odwieść poważnego i
uczciwego samobójcę od powziętego zamiaru? Toż jak nawet złamie prawo i się
skutecznie "z'eutanazuje" to go mogą bodnąć, czyż nie ;)?
Natomiast tzw "legalizacja" tzw "eutanazji" otwiera furtkę do takich
skurwysyńskich nadużyć ze się w głowie nie mieści. Dodatkowo prowadzi do
nałożenia na LEKARZY obowiązku zabijania ludzi. Powtarzam: na LEKARZY, których
powołaniem zawodowym jest ludzi LECZYĆ a nie wyskrobywać czy "eutanazować".
Już starożytni Grecy (patrz: przysięga Hipokratesa) wiedzieli o tym że
profesji mordercy absolutnie nie wolno łączyć ze szlachetnym zawodem lekarza.
A dlaczego to już sobie sam dośpiewaj...
J-23

Data: 2009-10-22 01:04:04
Autor: brat_olin
Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji
"Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> wrote
> [...]

wiedzieli o tym że profesji mordercy absolutnie nie wolno łączyć ze
szlachetnym zawodem lekarza. A dlaczego to już sobie sam dośpiewaj...

Przylaczam sie do tej opinii.  A o eutanazji bedzie tym glosniej,
i tym bardziej bedzie "popularyzowana", im bardziej ZUS pada.
LOGICZNE, acz ciekawi mnie, kiedy do lemingow dotrze?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-22 10:13:25
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:hbo3hm$kmk$1news.onet.pl...
> [...]

i tym bardziej bedzie "popularyzowana", im bardziej ZUS pada.
LOGICZNE, acz ciekawi mnie, kiedy do lemingow dotrze?

http://www.plantphys.umu.se/staff/leszek_kleczkowski_sm.jpg
- brat_olin, rasowy inteligent polski! :-))))))))))))))))))))))))))))))

ar

Data: 2009-10-22 11:56:20
Autor: Imię Nazwisko
Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji
Użytkownik "brat_olin"

[...]

... o eutanazji bedzie tym  glosniej,
i tym bardziej bedzie "popularyzowana", im bardziej ZUS
pada.
LOGICZNE, acz ciekawi mnie, kiedy do lemingow dotrze?

Dopiero wtedy gdy prezesem ZUS zostanie ktoś z nadania PiS. Inczej się nie da do nich trafić.

Pozdrawiam

Data: 2009-10-22 14:45:46
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbo2nh$g4p$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- --
od razu przepraszam za bluznierstwa, to efekt chyba deprechy. duzo masz racji, tylko ze sa beznadziejne przypadki kiedy nie ma juz zadnych najmniejszych szans na zycie a tylko przedluza sie agonie w wielkim bolu, ktorego nie usmierza silne narkotyki. Uwazam ze w takich przypadkach podtrzymywanie kogos przy zyciu to sadymz. Lekarz nie ma sie dobrze czuc tylko leczyc.
Poza tym te eutanazje i tak wykonuje sie w Polsce na szeroka skale. Moj wujek mial jakby zapalenie pluc. Lekarz zalecila mu nosic slomkowy kapelusz, a to byl rak. Umarl niedawno, na szczescie w domu i sie nie meczyl. Raka wykryto na 3 tygodnie przed smiercia.
awe

Data: 2009-10-22 16:49:04
Autor: awe

Użytkownik "Roger Perejro" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:hbpk54$70v$1news.onet.pl...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Moj  wujek mial jakby zapalenie pluc. Lekarz zalecila mu nosic slomkowy kapelusz,
a to byl rak. Umarl niedawno, na szczescie w domu i sie nie meczyl. Raka wykryto na 3 tygodnie przed smiercia.

Na co miał pomóc ten słomkowy kapelusz?

Przemek
nie mam pojecia pewnie zeby go nie zawialo albo co:-)
awe

Coraz więcej katolików za prawem do eutanazji