Coraz wiecej luda nie chce wierzyc w smierc Kulczyka

Data: 2015-07-30 05:32:26
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Coraz wiecej luda nie chce wierzyc w smierc Kulczyka
Komentaze z netu:

"65 lat? aha czyli poszedł na zasłużoną emeryture teraz będzię żyć gdzieś na jakiś wyspach i będzie kierować swoją firmą za pośrednictwem syna a wszyscy się od niego odczepią bo przecież nie żyje... tiaa Plan dobry choć trochę oklepany"

"fingujac wlasna smierc Uciekl przed ciaganiem po sadach przez przyszla ekipe z PiSu za te nagrania."

"To pewnie operacja plastyczna i teatrzyk medialny, a św ewakuował się do raju?!?!?!"

Data: 2015-07-30 15:26:58
Autor: Marek Czaplicki
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 30 lipca 2015 14:32:

[...]

Na razie trzech nawiedzonych się ujawniło w komentach. Trzeba poczekać na następną rocznicę to się okaże, że wybrał się w podróż na nowo odkrytą Kepler-452b i wróci jak w Polsce prezes odejdzie z polityki.

Data: 2015-07-30 09:04:45
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 30 lipca 2015 15:26:59 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Na razie trzech nawiedzonych się ujawniło w komentach. Trzeba poczekać na następną rocznicę to się okaże, że wybrał się w podróż na nowo odkrytą Kepler-452b i wróci jak w Polsce prezes odejdzie z polityki.

Oto "ladnie wysmarzony" acz pachnacy oplaconą dobrze naiwnoscia artykul broniacy "posmiertnie" Kulczyka przed hejtem w necie (nawet strasza na koncu konsekwencjami) i setki zjezdzajacych go komentazy pod artem -warto sobie te komenty poczytac oj warto...

http://tinyurl.com/hejt-na-Kulczyka-be

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Fala-negatywnych-komentarzy-po-smierci-Jana-Kulczyka-Skad-sie-bierze-hejt-w-internecie,wid,17739608,wiadomosc.html?ticaid=115506

Data: 2015-07-30 18:12:45
Autor: boukun
<mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:304eebed-49e9-4052-ae32-290814fd0aaegooglegroups.com...
> [...]

Oto "ladnie wysmarzony" acz pachnacy oplaconą dobrze naiwnoscia artykul broniacy "posmiertnie" Kulczyka przed hejtem w necie (nawet strasza na koncu konsekwencjami) i setki zjezdzajacych go komentazy pod artem -warto sobie te komenty poczytac oj warto...

 ~kamil 4 godziny i 13 minut temuprawdą jest że pomógł rozprzedać Polskę i na tym zdobył majątek to zwykłe cwaniactwo na łatwe pieniądze a Wałęsa w tym procederze pomagał

Data: 2015-07-30 18:13:59
Autor: Marek Czaplicki
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 30 lipca 2015 18:04:

Na razie trzech nawiedzonych się ujawniło w komentach. Trzeba poczekać na
następną rocznicę to się okaże, że wybrał się w podróż na nowo odkrytą
Kepler-452b i wrĂłci jak w Polsce prezes odejdzie z polityki.

[...]

Myślę, że komentującym się merda. Jan Kulczyk był osobą nie publiczną, tylko absolutnie prywatną i ostrzegający przed hejtem dobrze robią. Osoby wywalające swą złość do świata w ten sposób mogą sobie zrobić niezłe kuku.

Data: 2015-07-30 09:35:26
Autor: Zenek Kapelinder
Coraz wiecej luda nie chce wierzyc w smierc Kulczyka
Ktos kto w Polsce ma 15 miliardów nie jest osobą prywatną.

Data: 2015-07-30 18:39:02
Autor: Marek Czaplicki
Zenek Kapelinder pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 30 lipca 2015 18:35:

Ktos kto w Polsce ma 15 miliardów nie jest osobą prywatną.

Tak sądzisz? Myślisz że sąd ustaliłby granicę progu majątku osób "prywatnych" i "publicznych"? Zresztą, pożyjemy zobaczymy. Rodzinę zmarłego nie na takich hakerów stać, żeby upomnieć się o pamięć.

Data: 2015-07-30 18:50:08
Autor: boukun
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mpdjv8$b3o$1node1.news.atman.pl...
[...]

Aktorzy tez nie sa osobami prywatnymi, tylko publicznymi...

boukun

Data: 2015-07-30 09:39:34
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 30 lipca 2015 18:14:01 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:

> [...]

Myślę, że komentującym się merda. Jan Kulczyk był osobą nie publiczną, tylko absolutnie prywatną i ostrzegający przed hejtem dobrze robią. Osoby wywalające swą złość do świata w ten sposób mogą sobie zrobić niezłe kuku.

W chwili obecnej jest pod tym wlasnie artykulem 1166 komentazy, ciezko sie do nich dostac bo portal nie podaje do nich bezposredniego linka -sprytnie je ukrywa, trzeba wejsc w rozwijanie komentarzy, zacytuje tu pierwsze 5 stron:

busa 5 godzin i 25 minut temu

czy wielki czlowiek ?!niech spoczywa w pokoju lecz miliardy nie biora sie znikąd dostal od ojca milion w tamtych latach mmmhhh napewno zarobił uczciwie to już on tylko wie >niech mu ziemia lekka bedzie.

odpowiedz

ukryj wszystkie odpowiedzi
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
117
Nie zgadzam się z opinią
34
~Zybi4 godziny temu

PO pierwsze: pierwszy milion dostał od ojca, który był w służbach i na pewno tą kasę uczciwie i ciężką pracą zarobił... PO drugie: dorobił się na wykupie mienia państwowego (czyli to co nasze wspólne) za marne grosze i PO układach, potem to rozmieniał na drobne i wyprzedawał z wielokrotnym zyskiem... PO trzecie: ziemia mu lekką nie będzie, bo już na pewno dawno siedzi w kotle ze smołą...

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
98
Nie zgadzam się z opinią
10
~Syn kukułki3 godziny temu

Gdybyś miał takie układy że mógłbyś w centrum miasta wyrżnąć park a na nim postawić GALERIE to też uchodziłbyś za NIEZASTĄPIONEGO CZŁOWIEKA

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
20
Nie zgadzam się z opinią
28
~gosc3 godziny temu

produkowal paste bhp pamietam dobra to byla pasta musial miec znajomosci ,inteligencje ,wiedze zeby miec taki majatek mial tytul dr

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
77
Nie zgadzam się z opinią
14
~jan 3 godziny i 7 minut temu

Ludzie zapamiętają go takim jakim był ,a nikt życiorysu jego nie jest w stanie zmienić.Jego przykład pokazuje że pęd za pieniędzmi i zyskiem szczęścia nie przynosi. Mając grubą kasę można trochę u ludzi wykupić szacunku dla siebie,ale Kulczyk nie dbał o to. Jeśli już prowadził akcje charytatywne ,to tylko w celu pomnażania swojego majątku. Dam tu przykład datku na muzeum żydowskie ,czy remont wieży w Częstochowie. Nie wiem czy mecenat kultury też miał jakieś podteksty.Nie wiem dlaczego w Moskwie mieliby otwierać szampana z powodu śmierci Kulczyka ,autor wykazał się tutaj bujną wyobraznia. Powiem odwrotnie ,miażdżąca część społeczeństwa po Kulczyku łzy nie uroni ,może tylko ci którym było po drodze z interesami jego i rodziny.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
20
Nie zgadzam się z opinią
59
~ew 3 godziny i 2 minuty temu

ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ W PEŁNI !!!! BYŁ FANTASTYCZNYM CZŁOWIEKIEM !!!!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
12
Nie zgadzam się z opinią
2
~być Człowiekiem 1 godzinę i 13 minut temu

Miliardy wypracowały tysiące ludzi swoja ciężką, mozolną pracą i swoim trudem, ludzie nie mający często co włożyć do garnka i jak dotrwać do wypłaty... "To był wielki człowiek"... Niech mu ziemia...

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
7
Nie zgadzam się z opinią
1
~młoteczek 45 minut temu

Ojciec pana Kulczyka był oficerem wywiadu, pracował na zachodzie i LEGALNIE zarobił ten milion. Wszystkie wywiady mają takie "przykrywki" w postaci firm, fundacji i instytutów. Kiedy Komorowski powiedział, że założy instytut swego imienia i będzie w nim wspierał Ukrainę, to ciarki mi po plecach przeszły!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
5
Nie zgadzam się z opinią
2
~bul to jest nasz ostatni 34 minut temu

To jednak nie wielki POlak tylko POkomusze ście***wo rozprzedające POLSKI majątek na prawo i lewo

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
1028
Nie zgadzam się z opinią
39
~max 4 godziny i 25 minut temu

nawet amerykańska prasa pisze iż był "specjalistą" od prywatyzacji i sprzedawaniu firm zagranicznym koncernom.

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
950
Nie zgadzam się z opinią
61
~kamil 4 godziny i 27 minut temu

[...]

571
Nie zgadzam się z opinią
35
~Lepsi i gorsi 4 godziny i 29 minut temu

Komentarze negatywne ,bo drogę do miliardów torowala mu esbecja,a to nie jest uczciwe

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
548
Nie zgadzam się z opinią
30
~J_23 4 godziny i 27 minut temu

Moja emerytura się oddaliła gdy "przejął" mienie będące inwestycją PRLowskich funduszy emerytalnych. Zostawił mnie w skarpetkach.

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
499
Nie zgadzam się z opinią
25
~andyfelek 4 godziny i 23 minut temu

Pan Kulczyk miał tyle wspólnego z patriotyzmem co muł z koniem wyścigowym!

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
487
Nie zgadzam się z opinią
25
~ya 4 godziny i 22 minut temu

Powiedzmy sobie szczerze - te interesy które miał zapewnione dzięki poparciu pewnych środowisk równie udanie zrobiłby każdy przedszkolak

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
466
Nie zgadzam się z opinią
11
~Tomek 4 godziny i 16 minut temu

Autor tego artykułu jest wyjątkowo nierzetelny, albo wręcz nieuczciwy.. Nie można pod kategorię hejtu podciągać tak różnych zjawisk, jak zwykłe chamstwo (np. okrutne wpisy po śmierci samobójców) i trzeźwą ocenę działalność Kulczyka, inną niż oficjalnie obowiązująca. Życiorys pana Kulczyka, oceniany przez kogoś, kto nie uległ zaczadzeniu medialnym panegiryzmem, ani przez kogoś, kto nie był przez niego wspierany finansowo, nie jest życiorysem, który zasługuje na tyle dobrych opinii. Przeciwnie. Kariera tego człowieka odzwierciedla niemal wszystkie patologie rodzącej się III RP. Przecież on bogacił się głównie na "pośrednictwie": kupnie za bezcen (kto mógł sobie na to pozwolić?) państwowych dóbr i i odsprzedaży ich potem, często po kilku zaledwie tygodniach za krocie. Nie mówiąc już o niedawnych aferach (Ciech), w których nazwisko Kulczyka przewija się nagminnie wyjątkowo tajemniczych początkach tego biznesu (rok 1981). Za wieloma opiniami, które autor artykułu wrzuca do wora pt. hejt, stoją zwykłe głosy oburzenia na niesprawiedliwość działania tego państwa, które pozwoliło się wzbogacić cwaniakom, a miliony puściło z torbami!

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
471
Nie zgadzam się z opinią
20
~wanda 4 godziny i 9 minut temu

Jakieś zdziwienie, że tyle negatywnych komentarzy? Wystarczyło, żeby media podały informację o jego śmierci, zamiast robić z niego świętego. Nie można wejść na żadną stronę, bo na każdej mnóstwo artykułów na ten temat. A w kontekście choćby taśm wyłania się obraz wcale nie takiego kryształowego człowieka, jakim go pokazują media. Dla mnie to obraz cwaniaka, który miał wszędzie wpływy i dzięki nim powielał swój majątek.

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 4
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
462
Nie zgadzam się z opinią
33
~Vox populi 5 godzin i 1 minutę temu

Każdy wie, gdzie go boli. Niektórzy zabierają tajemnice do grobu. PO wyborach dowiemy się.

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
413
Nie zgadzam się z opinią
12
~PAN Polak 4 godziny i 18 minut temu

Człowiek który robił biznes na sprzedaży Polskich państwowych firm prywatnym zwykle zagranicznym instytucjom ! Czyli sprzedał Polskę z politykami do spółki !!!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
393
Nie zgadzam się z opinią
28
~aw 4 godziny i 28 minut temu

daj se spokoj redaktorku zbadaj zycie tego pana solidnie jesli sie uda i wtedy napisz co o nim myslisz i kim naprawde byl!!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
335
Nie zgadzam się z opinią
15
~dax 4 godziny i 21 minut temu

Hejt po kulczyku nie jest spowodowany zazdrością jest spowodowane tym że Pan Kulczyk dorobił się na ziemi polskiej i kosztem ziemi polskiej a w zamian pokazał Polaką figę z makiem. Filatrop hahahahha tanie autostrady hahahha. Więc po śmierci dostaje to za co zasłużył.

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
329
Nie zgadzam się z opinią
12
~Jaa 4 godziny i 9 minut temu

Rozliczcie go najpierw za jego "interesy"szczególnie za dostawę 1500 samochodów dla Policji na początku lat 90 a potem rozliczajcie ludzi za pisanie własnego i co nie rzadko prawdziwego zdania!

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
307
Nie zgadzam się z opinią
8
~Marcin 4 godziny i 16 minut temu

Widać, iż posiadanie własnego zdania niezgodnego z oficjalną poprawnością polityczną to tzw. "hejt". Więc może potrzeba ustawy i sankcji karnej za takie postępowania. Mandaty i kary za wszystko. Oto polska wolność i demokracja.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
274
Nie zgadzam się z opinią
9
~Rozum 4 godziny i 10 minut temu

Może to nie negatywne komentarze, a po prostu prawdziwe! Dość fałszowania rzeczywistości tylko dlatego, że ktoś ma kasę! Oczywiście, żal człowieka, ale, ale mówmy prawdę, a nie kłamstwa jak rosjanie!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
153
Nie zgadzam się z opinią
6
~wybiorczosc 4 godziny i 42 minut temu

hejt stosowany jest media bardzo wybiorczo

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
150
Nie zgadzam się z opinią
4
~ELKA 4 godziny i 14 minut temu

Gdyby Polaków nie okradziono z majątku narodowego ,nikt by negatywnych wpisów nie umieszczał. Dla Wałęsy Kulczyk wielki , dla okradzionego Polaka z emerytury po 40 latach pracy, to złodziej. Tak Polacy ocenili rzeczywistość po PRL i tych co na plecach Polaków zrobili i robią biznesy.

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 3
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
152
Nie zgadzam się z opinią
19
~v.v. 4 godziny i 55 minut temu

Niestety,wyważone opinie wyrażające własne zdanie na różne tematy,jako głos w dyskusji,często nie są zamieszczane lub zrzucane,a pozostają chamskie,obraźliwe,mające "dokopać",zupełnie nie na temat poruszony w artykule czy felietonie.Jak się wykupuje polityczne hejty partyjne,to trudno o rzeczową wymianę poglądów.Hejty mają przybliżyć partie do zwycięstwa,więc jest brutalnie.

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
108
Nie zgadzam się z opinią
2
~Klucznik 4 godziny i 10 minut temu

Jak sobie poscielesz tak sie wyspisz. Najbogatszy Polak nie placi podatkow w Polsce. Gdzies czytalem ze jakis pomocnik w kuchni w jakiejs jego restauracji zarabia 7zl na godzine. Jesli traktujesz ludzi z godnoscia to Ci sie odwdziecza. Pan Kulczyk natomiast pozostawil niesmak w ustach, zwlaszcza po tym co powiedzial o Polakach ktorzy musieli wyjechac zagranice w poszukiwaniu pracy. Akcje charytatywne i darowizny, w ktorych rzekomo bral udzial to jest pic na wode, pralnia pieniedzy.

artur 4 godziny i 23 minut temu

Ale tylko glupcy wierzą w obraz stworzony przez TVN o cudownosci tego pana przekręty układy dziwne powiązania wyprzedaż polskiego majątku okraszone zwrotem medalu.To ze nie był na wizji chamem i oblesiem nie znaczy ze róbmy z niego swietego aaaa może to odbił się obiad u Sowy

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
73
Nie zgadzam się z opinią
1
~stark 4 godziny i 11 minut temu

Wielki polski patriota który płacił podatki za granicą:-(

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
72
Nie zgadzam się z opinią
0
~adam 4 godziny i 25 minut temu

Na pewno jest to też reakcja na gloryfikację zmarłego. Przodują w tym, wiadomo,Polsat i TVN. Szkoda go jak każdego kto odszedł. Ale dobro kraju i rodaków to on na pewno miał głęboko w d... Budowanie mu pomników raczej śmieszy.

[...]

~Amber B. 4 godziny i 15 minut temu

Poznałem Kulczyka osobiście na bankiecie. To był człowiek niepospolity, o dużym wyrobieniu towarzyskim i intelektualnym. Stara szkoła jeszcze - stary dobry materiał. Ale uczciwości i filantropii nie ma co mu wmawiać. To co robił - robił dla siebie. Jak dawał - a dawał dużo i wielu - robił to dla interesu. Oryginalny cwaniak i krętacz dużej miary. I tyle. Niech spoczywa w pokoju.

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
69
Nie zgadzam się z opinią
2
~olo 4 godziny i 36 minut temu

POsowiecki był i resortowy, "kradł" legalnie przy POmocy rządu , każdy tak POtrafi

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
66
Nie zgadzam się z opinią
0
~antykop 4 godziny i 22 minut temu

Dla mediów hejt dla mnie prawda o rządzie i z jego wpływów korzystający kolesie rodziny by żyło się jak najlepiej w pałacach polskim ży-- dom .

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
68
Nie zgadzam się z opinią
2
~Bing 4 godziny i 25 minut temu

Kulczyk na rozruch interesu dostał od ojca kwotę pieniędzy niewyobrażalną dla przeciętnego Polaka z PRL. Jest przykładem biznesmena, który zbudował majątek dzięki układom w partyjnej nomenklaturze. To nie pomniejsza jego talentów biznesowych i nie dyskwalifikuje go jako człowieka, ale nie znaczy, że zwykli Polacy, których PRL hurtowo w ostatnich latach istnienia okradł z oszczędności muszą go wszyscy w czambuł kochać.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
66
Nie zgadzam się z opinią
1
~Szarak 4 godziny i 10 minut temu

Nowy Bóg dla wyborczej i Tusk Viasat Network. Oh jaki był super, jaki dobry. A nie łaska pisać, że taki Kulczyk, Kwaśniewski, Gudzowaty i inne barachło zniszczyli fabryki, zakłady włókiennicze, cukrownie, odlewnie i cały przemysł w Polsce? Ludzie poszli na bruk a takim złodziejom daje się ordery, nagrody i stawia na piedestale. Wstyd i hańba i taki wielki żal do wyborczej i tvn, że jesteście tacy mali

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
68
Nie zgadzam się z opinią
3
~klaus 4 godziny i 12 minut temu

co takiego dobrego uczynił Pan Jan, a no to ,że tanio kupił bo przekupił władców tego cudownego kraju i odsprzedał z zyskiem dla zagranicznych podmiotów, czy zainwestował w polską naukę,ćzy stworzył Polską markę rozpoznawalną na świecie proszę dać przykład ,a to że łożył jakieś datki na sport to tylko po to aby sobie odpisać od podatku, a tak na marginesie gdzie płacił podatki

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
65
Nie zgadzam się z opinią
1
adam123135 4 godziny i 6 minut temu

Wielki biznes III RP ma rodowód służb specjalnych PRL. Czołówka postaci biznesu z tamtych lat tworzy dziś zwarty, zamknięty krąg rozgrywający karty w polskim biznesie. Przedsiębiorcy zaczynający w PRL przekazują dziś pałeczkę swoim dzieciom. Przypomnienie o tym wywołuje agresywną reakcję.Krytycy surowej oceny realiów biznesowych III RP próbują pomijać fakt, że przepustki do biznesu były rozdane już na samym starcie transformacji. Esencjonalnie wyraził to z porażającą szczerością jeden z takich graczy â   Jerzy Mazgaj, dziś właściciel sieci delikatesów Alma, biznesmen z setki najbogatszych Polaków. Sam już w 1989 r. postawił przy krakowskim rynku pierwszy butik z ekskluzywnymi towarami. - Ja po prostu miałem dużo wolnej gotówki i mogłem ją natychmiast zainwestować - tak z obezwładniającą szczerością wyjaśnił okoliczności powstania fortuny. Gdy wprowadzono stan wojenny on był rezydentem Orbisu w Indiach. Podróżował po krajach Azji i dorabiał handlem. Nie wspomina ani słowem o aktywności w Towarzystwie Przyjaźni Polsko-Radzieckiej i ZSMP. W 1988 r. wstąpił jeszcze do ORMO.Czas narodzin dzisiejszych fortun, to końcówka lat 70-tych, gdy w systemie prawnym PRL przewidziano istnienie przedsiębiorstw z zagranicznym kapitałem. Wraz z wprowadzeniem stanu wojennego przez juntę Wojciecha Jaruzelskiego i nałożeniem restrykcji handlowych na PRL przez Zachód napływ takiego kapitału zyskał dla komunistycznej władzy jeszcze większe znaczenie. W 1982 r. weszła w życie ustawa ułatwiająca działalność firmom polonijnym. Do kontroli wszystkich takich przedsiębiorstw w PRL władze powołały Polsko-Polonijną Izbę Handlową Inter-Polcom. Nazwiska przedsiębiorców tam zrzeszonych pokrywają się z tymi, z listy najbogatszych Polaków.W zakładaniu firm polonijnych w latach 80. uczestniczyła niemal cała późniejsza czołówka biznesu III RP, m.in. Ryszard Krauze, Jerzy Starak, Piotr Buchner, Zbigniew Niemczycki czy Jan Wejchert. We władzach Izby byli w latach 80. Jan i Henryk Kulczykowie, Jan Wejchert, Kazimierz Pazgan i wielu innych.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
67
Nie zgadzam się z opinią
3
~ali 4 godziny i 34 minut temu

Co za brednie tu piszą , mam nieraz wrażenie że to wielka jedna wspierająca się kilka i nawet w necie by chcieli by było tak jak oni chcą . zablokujcie wszelkie komentarze i będzie jaki chcecie.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
65
Nie zgadzam się z opinią
4
~twardy 4 godziny temu

DLA ZDRAJCÓW POLSKIEGO NARODU NIE MAM SZACUNKU !!!!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
62
Nie zgadzam się z opinią
1
~Errtu 4 godziny i 11 minut temu

A czemu się dziwić takim komentarzom? Niestety wychodzi jak głębokim złem była tzw. "gruba kreska" - cała III RP została zbudowana na kłamstwie, układzie i "dogadaniu się" - więc teraz sporo trzeba prostować....

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
62
Nie zgadzam się z opinią
1
~kalesony 4 godziny i 29 minut temu

Sprzedal sie sluzbom i wladzy, nic dziwnego ze go nie lubia!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
63
Nie zgadzam się z opinią
2
~miszcz 4 godziny i 30 minut temu

Hejty nie tylko jego dotyczą i nigdy żeście z tego powodu szat nie darli. Ile pomyj wylało i wylewa się na śp. Lecha Kaczyńskiego. Jakoś nie widziałem empatii z tego powodu, czy też troskliwej analizy hejtu. Tak że, umiaru trochę, proszę.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
59
Nie zgadzam się z opinią
2
~też 65-lat 4 godziny i 31 minut temu

Pamiętam rok 81 i wiem że "firmę" handlującą z "zachodem" nie mógł założyć pierwszy lepszy z ulicy choćby miał milion w kieszeni. Co do innych byznesowych historii (choćby z TPSA) nie wypowiadam się.

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 1
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
53
Nie zgadzam się z opinią
0
~Kuń 4 godziny i 24 minut temu

A kto , jak nie media i polytycy kształtują nastroje społeczne ?

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
55
Nie zgadzam się z opinią
3
~preczzeszmatami 4 godziny temu

Najemny pismak usiłuje wybielić Kulczyka i inny ch łajdaków stwierdzając, że internauci-Polacy to nienawistnicy. Nie da się ukryć, że pseudodziennikarze takich szmat jak onet, wp to już dno dna. Autor się do nich zalicza.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
55
Nie zgadzam się z opinią
3
~Abw 4 godziny i 16 minut temu

Panie Wałęsa lepiej niech się Pan nie odzywa, bo ręce opadają jak słyszę co Pan opowiada !!!

[...]

~POLAK 4 godziny i 29 minut temu

TA NIBY SMIERC JEST BARDZO TAJEMNICZA-NAJPIERW OSZUKANO NAS,ZE POWIKLANIA NASTAPILY PO OPERACJI ZWIAZANEJ Z SERCEM TERAZ PISZA CO INNEGO A TO WSZYSTKO DAJE DUZO DO MYSL;ENIA-CZY MUSIAL ODEJSC ABY ZYC SPOKOJNIE

buk 4 godziny i 10 minut temu

Tak nich mu ziemia lekka będzie. Ale tych miliardów uczciwie nie zarobił, przyjaciół miał dużo i takich z którymi te interesy robił. Bóg go rozliczy!

odpowiedz

Pokaż najnowsze odpowiedzi 2
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
37
Nie zgadzam się z opinią
1
~robvit 4 godziny i 16 minut temu

Uczciwie się nie dorobil ,układy w rzadzie to jest prawda ,sponsorowal bo miał za co wykupować firmy

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
38
Nie zgadzam się z opinią
2
~czegoście się spodziewali. 4 godziny i 22 minut temu

kominy płacowe i bieda, kapitalista z kasą i bezrobotny, obiecanki i nic, na jesieni wybory to będą hejty.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
38
Nie zgadzam się z opinią
2
~Mario 4 godziny i 27 minut temu

Nie mam wcale zamiaru obrażać zmarłego, ale nie byłem w jego kieszeni jak wszystkie portale internetowe i dlatego mogę mieć własne zdanie mało przychylne. On sprzedał TP S.A. żabojadom i straciliśmy jedna z najważniejszych polskich firm. Zbudował autostrady jedne z najdroższych w Europie a biorąc pod uwagę nasze zarobki to najdroższą. Ogólnie dorabiał się fortuny dzięki niejasnym kontaktom w rządzie i na krzywdzie innych ludzi wysprzedając narodowy majątek. Za co mam go cenić?

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
39
Nie zgadzam się z opinią
3
~marko 4 godziny i 29 minut temu

Umarł? Czy kupił sobie śmierć. Ja podejrzewam to drugie. Już niedługo wyjdą takie rzeczy na światło dzienne że my prości ludzie będziemy łapać się za głowy. Dlatego nagła śmierć po udanym zabiegu jest bardzo dziwna. Bardzo bogaci ludzie nie umierają śmiercią naturalną

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
37
Nie zgadzam się z opinią
1
~hhyhyy 4 godziny i 33 minut temu

Śmierć to jedyna rzecz która czeka biedaka i banana przynajmniej tu jest sprawiedliwosc.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
37
Nie zgadzam się z opinią
2
~geronimo 4 godziny i 21 minut temu

Oligarcha. Ściśle powiązany ze służbami. Możliwości biznesowe wypracował korumpując polityków. Prezydentów, premierów ... W zasadzie szambo ... Podatki płacił w Luxemburgu i w Dubaju ... Kasę zarobił na pośrednictwie w sprzedaży składników majątku narodowego Polaków zarabiających 1200zł. Wszystko dzięki układom, znajomościom, hakom, szantażowi i sponsoringowi... Tanie polityczne zwierzaki tanio się sprzedawały ... Nieboszczyk tanim kosztem zdobywał lukratywne kontrakty ... Był ikoną ... ... przemiany ustrojowej ... Jak wielu innych cinkciarzy i handlarzy ze Stadionu. ...tylko na większą skalę dzięki pieniądzom tatusia.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
36
Nie zgadzam się z opinią
1
~Zimny 4 godziny i 25 minut temu

Śmieć prywatyzował państwowe zakłady. kupował tanio, sprzedawał drogo. Musiął mieć wtyki w partyli sld razem z tatusiem.

[...]

~ADAM 4 godziny i 27 minut temu

nie popieram agresji w jakiejkolwiek formie. Kazdy czlowiek ktory umiera ma kogos , to go kocha. Martwy sie nie obroni. Ale faktem jest to, ze media kreuja z mienot gwiazdy co po porostu ludzi w....a. Ogladac kogos, kto totalnie nie ma talentu a ma tatusia w tv...nie wspomne o wymiarze sprawiedliwosci, ktory dla kowalskiego jest bezlitosny, a z pijanej bogatej kobiety w mercedesie robi sie wariatke, bo jest "stosownie poukladana"W pracy docenia sie karierowiczow , a nie ludzi z umiejetnosciam. to budzi w nad bunt i frustracje. Fotoradary ktore nie spelniaja zadnej profilaktycznej funkcji, poza wyciaganiem pieniedzy...Taniejaca ropa na swiatowych runkach, a w Polsce wciaz idzie w gore? cud! Tego wszystkiego wynikiem jest nienawisc, zlosc, bezsilnosc...i zle emocje. tak w skrocie, gdyz nie chce mi sie rozwijac tematu. sadze ze osoby czytajace , wiedza o czym pisze.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
36
Nie zgadzam się z opinią
2
~lm 4 godziny i 5 minut temu

A afera Orlenu!!! Kto to pamięta !!!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
36
Nie zgadzam się z opinią
2
~misia 4 godziny i 16 minut temu

po czwarte, mowia prawde. Nie ukrywajmy, ze prasa nawet potwora okrzyknie urodziwym byle byl znany I bogaty. Ludzie to widza I po prostu mowia ze krol jest nagi. Czesto nie ma to nic wspolnego z hejtem, po prostu mowia jak jest.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
36
Nie zgadzam się z opinią
2
~iks 4 godziny i 21 minut temu

A ja mam w doopie jego smierc! Zachlanny skurczybyk, nic wiecej!!! Na A2 ceny dochodza do absurdu (oczywiscie pisze o Wlkp)!!! Do Starego Browaru bez 5000zl nie ma po co wchodzic! Dobrze ze nie wszystko jest na sprzedarz!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
35
Nie zgadzam się z opinią
1
~Normalny obywatel. 4 godziny i 25 minut temu

Pamiętać jednak trzeba , że ten człowiek prywatyzował co się dało i jak się dało oraz wyprzedawał majątek państwa, czyli społeczeństwa, stworzonego rękami Polaków. Kolokwialnie mówiąc niszczył gospodarstwo narodowe. Człowieka szkoda. Czy jednak należą mu się hołdy? Chyba tylko od tych, którem sprzedawał dobro nasze, czego skutki mamy. Zadłużenie pnstwa nie możliwe do spłacenia. Rynki się cieszą.

[...]

~MAH 4 godziny i 19 minut temu

Ot, zmarł bogaty człowiek. Czy ilość kasy ma coś wspólnego z wielkością człowieka? Al Capone też miał dużo pieniędzy i przez długi czas nikt mu nie udowodnił winy. Poległ na podatkach. :)

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
34
Nie zgadzam się z opinią
2
~Gregory 4 godziny i 6 minut temu

a co ten Kulczyk zrobił dobrego dla Polski i Polaków ???a skąd tata kulczyka wziął milion dolarów dla synka ? ojciec Kulczyka pracował jako urzędnik konsularny na placówce w Hamurgu , to jak było ???

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
33
Nie zgadzam się z opinią
1
~hahahaha 4 godziny i 25 minut temu

Dzięki ci wielki Kulczyku miałeś pomysł na upadające spółki Skarbu Państwa wystawione za drobną opłatą przyniosły ci fortunę..... nie udolne Państwo Polskie czy nie udolne za łapówki ??

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
32
Nie zgadzam się z opinią
1
~Alina 4 godziny i 23 minut temu

Jak zwykle do wszystkiego dopisana jest "ideologia" hahahhahahhaha, ludzie pisza co czują. Powiedziano im "róbta co chceta" to robią. Wiekszość tych wpisów ma mocne podstawy w rzeczywistości, tylko ci ktorym one sa solą w oku zawsze znajda wytlumaczenie hahahahha tworząc nowe nazewnictwo np "hejtowanie" , itp.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
34
Nie zgadzam się z opinią
3
~krzysiek 4 godziny i 28 minut temu

OOO BOLEK to jest gościu to Ty zatrzymałeś komunę to Ty Bolek nie przepiłeś Polski w Magdalence . Ciebie powinni na rękach Polacy nosić .Bolek jesteś wielki , większy nisz Putin

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
33
Nie zgadzam się z opinią
2
~ppp 4 godziny i 30 minut temu

to nie jest hejt to często zwyczajna prawda o ludziach, o tym człowieku też , bo powiedzcie mi jak można pracą własnych rąk zarobić 15 mld zł w ciągu powiedzmy 35 lat ??? Owszem można skoro on tyle ma ale wyłacznie poprzez układy,zwykłe złodziejstwa, przekręty itp itd.. On i jemu podobni najlepiej wiedzą jak do tego doszli, ale na tym cierpią i to bardzo" rdzenni" ogołoceni z majątku Polacy...

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
31
Nie zgadzam się z opinią
1
~barabasz 4 godziny i 20 minut temu

sprzedal browar poznan grupie sabmiiller i nas tez zlodziej

W nocy z wtorku na środę zmarł jeden z najbogatszych Polaków, Jan Kluczyk. Robert Zieliński, dziennikarz śledczy TVN 24, napisał na Twitterze: "odszedł jedyny Polak, który prowadził globalne biznesy. I jestem pewien, że w Moskwie strzeliły korki od szampanów".
PAP / Andrzej Grygiel
Korki strzeliły nie tylko w Moskwie. Po śmierci biznesmena pojawiła się lawina negatywnych komentarzy, z których "typowy paser", "oligarcha", "cwaniaczek" i "moczymorda" to jedne z łagodniejszych. Zamieszczane są także bardziej rozbudowane wpisy, jak choćby ironiczne "święty Jan od autostrad", "złodzieje teraz na piedestały...przecież to bandyta", czy "człowiek, który pierwszego miliona nie ukradł, jedynie dostał od taty - oficera służb specjalnych PRL".

Poruszający apel matki Iwony Wieczorek
To nie pierwszy raz, kiedy po śmierci znanej osoby pojawia się fala negatywnych komentarzy, zwłaszcza na portalach społecznościowych. Pod koniec czerwca szerokim echem odbiła się sprawa gigantycznej fali hejtu po śmierci Martyny Ciechowskiej, blogerki modowej o pseudonimie Maddinka. Na Facebooku zakładano nawet specjalne grupy, w których prześcigano się w zawodach na najbardziej nienawistne komentarze pod jej adresem: "w końcu zdechła", "widocznie zasłużyła na śmierć", "puste dziewuszysko, nie jest mi jej żal", "no i jeszcze ten plebejski gust". O ile, jak się później okazało, część z nich była elementem zorganizowanej akcji, o tyle za wieloma nienawistnymi wpisami stały prawdziwe osoby.

Wydaje się, że współcześnie nikt nie jest w stanie uniknąć internetowych hejtów. Nawet lubiana w showbiznesie aktorka Anna Przybylska po śmierci w październiku zeszłego roku padła ofiarą obraźliwych komentarzy. Niektórym nie pasowała jej działalność reklamowa: "kosmetyki marki Astor wywołują raka?", innym ona sama: "szkoda dzieci, jej wcale", "żadna z niej była aktorka".

Jak twierdzi doktor Julita Koszur z Uniwersytetu SWPS, nie ma znaczenia, kim była dana osoba, czy to był znany biznesmen, czy była blogerka, czy młody chłopak, który popełnił samobójstwo. - Te trzy przypadki uwidoczniły zjawisko nienawiści, które w moim odczuciu wynika z przekonania o anonimowości - dodaje. Ofiarą padają zarówno znani, jak i mniej znani ludzie. Kolejne przypadki nienawistnych wpisów sprawiają, że możemy już mówić o pewnej modzie na odzieranie zmarłych z godności. Zwłaszcza wśród nastolatków. To młodzi ludzie bowiem są w wielu przypadkach autorami obraźliwych komentarzy. Psycholog rodzinny Monika Dreger mówi Wirtualnej Polsce: jest coraz więcej agresji wśród dzieci w ogóle, a w internecie czują się szczególnie bezkarni..

Mimo że wydaje się, iż Polacy wiodą prym w internetowej mowie nienawiści, podobne przypadki, jak sprawa Dominika z Bieżunia, zdarzają się nie tylko u nas. Jesienią 2012 roku 15-letnia Kanadyjka Amanda Todd popełniła samobójstwo, po tym jak padła ofiarą cyberprzemocy. Po jej śmierci na Facebooku pojawiły się obraźliwe posty i zdjęcia. Ich autorzy jednak w wielu przypadkach nie pozostali bezkarni. Media pisały o pracowniku pewnej kanadyjskiej sieci odzieżowej, który został zwolniony przez swojego pracodawcę za publikowanie negatywnych komentarzy o śmierci Amandy Todd, a także o nastolatku z Nowej Zelandii, którego krótko po wulgarnym wpisie przesłuchiwała policja.

Wielu zastanawia się, kto normalny pod własnym imieniem i nazwiskiem, publikuje takie rzeczy. Wydaje się, że nie ma racjonalnego wytłumaczenia. Dr hab. Mirosław Pęczak z Uniwersytetu Warszawskiego podaje trzy główne przyczyny mowy nienawiści w internecie: po pierwsze wylewając żółć w wirtualu człowiek myśli, że coś sobie załatwi, a więc jest to forma rekompensaty niepowodzeń w życiu. Po drugie internauci przez wyrazisty hejt chcą zaistnieć, a mowa nienawiści jest dla nich formą autoprezentacji. Po trzecie wreszcie jest to odprysk szerszego zjawiska społecznej mentalności Polaków. Obserwacje doktora Pęczaka potwierdza Jan Gołebiowski z Uniwersytetu SWPS: na hejtowanie w internecie wpływa przede wszystkim anonimowość i to, że nie ma bezpośredniej konfrontacji z drugą osobą.

Hejterzy do profilowych zdjęć pozują ze swoimi dziećmi albo ze zwierzętami. Pracują w renomowanych firmach i studiują na dobrych uczelniach. Sądzą, że w mediach społecznościowych są całkowicie anonimowi i bezkarni. Nie do końca. Niedawna akcja "Hejty na Fejsie", w ramach której publikowane były zdjęcia osób odpowiedzialnych za najbardziej wulgarne internetowe komentarze, udowodniła, że nikt w internecie nie pozostaje anonimowy. Warto o tym pamiętać, gdy następnym razem zaleje nas fala hejtu.

Amanda Siwek, Wirtualna Polska
Polub WP Wiadomości
Śmierć polskiego miliardera - nowe fakty
Śmierć polskiego miliardera - nowe fakty
Poruszający apel matki Iwony Wieczorek
Poruszający apel matki Iwony Wieczorek
To usuwa haluksy w 4 tygodnie! Ortopedzi z Warszawy pozytywnie zaskoczeni!
Sponsorowane
Jan Kulczyk nie żyje
Jan Kulczyk nie żyje
Zobacz też: Wałęsa: "Jan Kulczyk to człowiek niezastąpiony"
Wałęsa: "Jan Kulczyk to człowiek niezastąpiony"
00:00 / 00:56
LQ
Komentarze (1166)
Ostatnio aktywne Najnowsze Najwyżej oceniane Najczęściej odpowiadane
 Zgłoś
Zgadzam się z opinią
28
Nie zgadzam się z opinią
1
~rudi102 3 godziny i 20 minut temu

Proszę sprawdzić rolę Pana Kulczyka w "prywatyzacji" Telekomunikacji Polskiej czy nieudaną rolę w "prywatyzacji" a w rzeczywistości sprzedaniu Orlenu i Lotosu Rosji zakończoną aferą, sprzedaż samochodów VW dla policji itd. Czy można takiego człowieka szanować i mówić, że to człowiek niezastąpiony?

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
26
Nie zgadzam się z opinią
1
~gość 4 godziny i 3 minuty temu

Prawda jest taka, że chcą nam narzucić jak mamy myśleć, pisać, postępować w życiu. Pseudo media kreują pseudo autorytety. Wszystko co jest odmiennego zdania to hejt.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
27
Nie zgadzam się z opinią
2
~hk 4 godziny i 6 minut temu

Pan Kulczyk korumpował urzędników państwowych i tak dorobił się majątku. Geniuszem biznesu to był Gates czy twórcy jabłuszka przy nich Kulczyk to mały geszefciarz.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
27
Nie zgadzam się z opinią
2
~Aga 4 godziny i 6 minut temu

Nie ma takiego kraju zachodniego na swiecie, gdzie w ciagu 20 lat ktos stal sie miliarderem nie tworzac nic dla innych, a wylacznie spekulujac na tym co przez innych zostalo zbudowane. Przyjrzyjcie sie takim przykladom jak Bill Gates, amerykanski producent samochodow Ford, i inne postaci, ktorych zamoznosc budowalo kilka pokolen, a jesli chodzi o Gatesa to zaczynal jak mial lat 16-scie, a stal sie naprawde zamozny dopiero bedac w wieku lat 50-ciu..

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
26
Nie zgadzam się z opinią
1
~Prawdepowiem 4 godziny i 29 minut temu

Ale media widac jakie sa wielka afera bo Fala komentarzy w necie ? To neta niech zlikwiduja i nie bendzie i tyle...Jaki byl pan K? A jaki mial byc? Ci co kumaja wiedza jakie ukladziki biznesiki robil....Swiety nie byl ,nigdy nie bylem jego zwolennikiem jak i calego Antypolskigo rzadu....Dosc zydow juz Panie prezydencie Duda rzadzisz zrob porzadek ! Ilu tam siedzi cwaniakow w sejmie ,senacie???

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
24
Nie zgadzam się z opinią
1
~jan 4 godziny i 25 minut temu

Kulczyk to wiem kto to, ale elektryk Wałęsa? Co to za postać. Cwaniactwem załapał się na prezydenta a bezpieka przeżuciła go przez płot w stoczni i tyle.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
25
Nie zgadzam się z opinią
2
~rocky 4 godziny i 32 minut temu

uczciwie nikt się nie dorobi niczego

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
22
Nie zgadzam się z opinią
0
~treo 3 godziny i 21 minut temu

Jobs, Gates - stworzyli firmy-lokomotywy ciągnące gospodarkę USA - Kulczyk stworzył imperium-pompę wysysającą pieniądze skąd się da, z Polski chyba najwięcej, był b. dobrym spekulantem, dobrze żył z władzą. Szkoda gościa bo powinien żyć 300 lat i korzystać z życia. Dla nas, dla Polski - nic przed tem i nic po nim.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
26
Nie zgadzam się z opinią
4
~trudno się dziwić 4 godziny i 21 minut temu

w przypadku tego pana chyba nie tylko coś, ale wiele jest na rzeczy

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
22
Nie zgadzam się z opinią
1
~brytyjczyk 3 godziny i 37 minut temu

J Kulczyk to biznesmen typu wschodniego (kremlowskiego) - taki który dorobił się na kontaktach z władzami dzięki ustyawionym przecenionym prywatyzacjom i następnie sprzedaży tychże firm zachodnim koncernom. Oczywiście był bardzo inteligentny, prawowity, pomysłowy i przedsiębiorczy bo wielu próbowało ale jemu się udało. Zrobił też na pewno wiele dobrego dla Polski i przedsiębiorczości i "odkupił" część swoich win. Jednakże dla mnie smutny jest z jego życia wniosek że w wiekszości przypadków człowiek staje się bogaty dzięki ubożeniu innych ludzi, całych rodzin i narodów.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
22
Nie zgadzam się z opinią
1
~Obserwator 4 godziny i 3 minuty temu

Coś tu nie tak. Fakty dotyczące biznesów Kulczyka mówią same za siebie: tanio kupić od Państwa i sprzedać już po rynkowej cenie. Na tym właśnie robił biznes. Pytanie dlaczego Państwo potrzebowało takiego pośrednika, któremu napychało kabzę pozostaje "niewyjaśnione"

[...]

~kkk 4 godziny i 29 minut temu

roznica meidzy ta hejtowana blogerka czy przybylska a kulczykiem i politykami polega na tym,ze te peirwsze osoby musialy sie poruszac w swiecie kreowanym przez tych drugich. A to istotna roznica. Niewolnik i Pan to dwie rozne sprawy.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
21
Nie zgadzam się z opinią
1
~marko 4 godziny i 9 minut temu

Jak to skąd się bierze, rozmów i podjeścia do rozmówcy, naszych "wspaniałych" dziennikarzy, ci to dopiero hejterzy na szklanym ekranie. Wystarczy włączyć wiadomości po wiadomościach.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
22
Nie zgadzam się z opinią
2
~metafen 4 godziny i 12 minut temu

Przecież nikt nie zabrania pisania pochwał! Dlaczego ich prawie nie ma? Może szanowna pani redaktor zada sobie takie pytanie i spróbuje na nie odpowiedzieć? Odwagi! Myślenie nie boli!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
21
Nie zgadzam się z opinią
1
~dzako 4 godziny i 13 minut temu

czytajac informacje w internecie o polskich bogaczach nasówa sie tylko jedno ze polska elita to produkty posowieckiego rezimu .

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
22
Nie zgadzam się z opinią
2
~Antoni mrówka 4 godziny i 17 minut temu

A powiedz mi proszę jak zarobiłeś pierwszy milion. ?

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
21
Nie zgadzam się z opinią
1
~h8t 4 godziny i 19 minut temu

wsioki z wp pisaly ten artykul? co slychac w klubie tecza? helou

[...]

~Wiola 4 godziny i 15 minut temu

Jak można myśleć inaczej niż układy?? Jak można tyle pieniędzy zarobić pracą? Choćby tyrać nie wiadomo ile godzin dziennie ,nie dorobi się człowiek takiej fortuny! Jak można myśleć inaczej o takich ludziach jak ten pan i wielu innych np.z tak zwanej pierwszej Solidarności!? Przecież tych pieniędzy po przodkach nie odziedziczyli! Panami hrabiami nie byli!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
18
Nie zgadzam się z opinią
0
~Kurier 3 godziny i 10 minut temu

w Niemchech zmarl jeden z bogatszych osob (ALDI-wslasciciel) i media nie rozpisywaly sie o nim, tak jakby Chrystus zmarl, natomiast polskie media na pierwszych po kilka artykulow o Kulczyku. Stad ta reakcja czytelnikow, bo kazdy wie w jakis posob dorobil sie swojego majatku. Niech spoczywa w spokoju, ale nie robcie z niego bohatera narodowego, bo nim nigdy nie bedzie.

 ~RaLph 3 godziny i 46 minut temu

A jak umarł Pan bogaty To mu nieśli wieńce, kwiaty. Order dali mu po śmierci, by mu złocił się na piersi. A jak umarł chłop z fabryki, to uznali , że był nikim. Odszkodowań nie ma wtedy. Trumnę trzeba brać na kredyt. A jak padło dziecko z głodu, nie ruszyło to narodu. Dalej po bogaczu kwilił. Taki to był nastrój chwili.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
19
Nie zgadzam się z opinią
2
~darek 3 godziny i 46 minut temu

Jakież to szlachetne bronić żyda dla którego jedynym celem było bogacenie się. Kulczyk miał głęboko gdzieś Polskę i jej interes. Polska dla Kulczyka była zwykłą krową dojną. Ten człowiek nie zrobił nic dla kraju z którego wydoił kasę, nawet podatków nie płacił. Dużo mówi się że był filantropem. Filantropia Kulczyka polegała na sponsorowaniu żydowskiego muzeum (i innych żydowskich przedsięwzięć) na które państwo polskie będzie musiało płacić 30 mln zł rocznie. Warto nadmienić ze pieniądze które dołożył do tego muzeum i które nam Polakom nie jest do niczego potrzebne pochodziło z pieniędzy które przecież wydoił z Polski. Kulczyk to jedno z większych nieszczęść jakie spotkało Polskę obok okrągłego stołu, Wałęsy i wielu podobnych rzeczy. Niestety Polacy sami są winni że tacy szkodnicy pojawili się w Polsce bo kto jak nie sami Polacy wpuścili i pozwalali rozmnażać się żydowskiej zarazie. Trzeba się cieszyć że nie ma już szkodnika Kulczyka.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
19
Nie zgadzam się z opinią
2
~ŻyczliwyTrollik 4 godziny i 6 minut temu

Gdyby dorobił się na czymś innym, jak na prywatyzacji w latach 80 i 90, to może i nie byłoby takiego "hejtu", który zresztą, i PRZED i po jego śmierci był i nie ma co teraz jakoś specjalnie udawać zaskoczonego... Prywatyzacja w latach, o których mowa odbyła się w sposób bandycki, złodziejski, z faworyzowaniem zagranicznego kapitału, niszcząc polski przemysł i pozwalając na zajęcie wewnętrznego, jak i zewnętrznych rynków zbytu przez obce firmy. Dzięki współpracy takich Bolków, Balcerowiczów i innych, mamy obecnie piękną Rzeczpospolitą Złodziejską, gdzie media i szemrane grupy społeczne, umoczone w g....e bronią takich ludzi jak Kluczyk.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
18
Nie zgadzam się z opinią
1
~a 4 godziny i 8 minut temu

a tvn to jakim sposobem powstał ?

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
20
Nie zgadzam się z opinią
3
~Mlody Demokrata 4 godziny i 36 minut temu

poczytajta lepiej komentarze na GW tych światlych akolitow nowoczesnej POlski przy dowolnych artykuliku dot.Kosciola, Dudy, Polski... Wyraziste komentarze, byc moze ostre ale prawdziwe, o dr.Janie to przy nich pikuś. Pan Pikuś.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
16
Nie zgadzam się z opinią
0
~Trzeźwy obserwator 3 godziny i 3 minuty temu

Łzy ciekną mi wodospadami jak czytam takie bzdury. Takiego kitu to nawet urodzeni po 1989 roku nie kupią, a co dopiero starsi. Jedynie takie bęcwały, występujące z panegirykami w tv, udają, że wierzą w uczciwość JK. Ciekawe ile za to dostają?

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
16
Nie zgadzam się z opinią
0
~mariusz 3 godziny i 12 minut temu

prawdziwe fortuny tworzą się przez wieki, a nie z dnia na dzień z klucza partyjnego, to są zwykli przestępcy.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
17
Nie zgadzam się z opinią
1
~komentator 3 godziny i 22 minut temu

Cały majątek tow.Kulczyka został wycyckany z majątku Skarbu Państwa.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
17
Nie zgadzam się z opinią
1
~Oliwki dr Jana 4 godziny i 1 minutę temu

Byłem w biurze Kulczyka w wieżowcu Warty na ostatnim piętrze, a więc liznąłem trochę tego klimatu bizancjum jedząc kolację w prywatnej restauracji. Znałem jednego z byłych prezesów i co to dużo mówić - bezwględny typ i takimi się otaczał jakim sam był. Liczył się tylko ZYSK, reszta nieważna, a już na pewno ludzie.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
17
Nie zgadzam się z opinią
1
~Freddie 4 godziny i 9 minut temu

Teraz poznajemy prawdziwe miejsce Bolka w szeregu osobistości Okrągłostołowej, ustalanym dyskretnie przez miliarderów III RP.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
17
Nie zgadzam się z opinią
1
~Rozum 4 godziny i 16 minut temu

Hejtowanie to zjawisko mające na celu wyeliminowanie możliwości krytykowania czegokolwiek. Owszem, mamy w społeczeństwie masę krzykaczy, którzy tylko rzucają przekleństwami lub hasłami bez pokrycia. Jednak zjawisko się rozprzestrzeniło na tyle, że niczego już nie można poddać konstruktywnej krytyce! Trudno również oczekiwać by wybryki Siwiec czy innej durnej laski, komentować na pół strony, uzasadniając swoje zdanie czemu to jest durne babsko! Trudno też, uzasadniać dlaczego Kulczyk to cwaniak. Jego kariera była długa, nadużycia również, ale to każdy wie. Nie w każdej sytuacji robił przekręty, to nie był też zły człowiek. Jednak dzięki znajomością, szeroko rozumianej grabieży podczas transformacji, dorobił się pieniędzy, a potem umiejętnie je pomnożył. Era transformacji to jednak era zagrabienia majątku narodowego, jak również i stanowisk politycznych! Pamiętajmy o tym, że nie żyjemy w erze uczciwego kapitalizmu, a w erze gospodarki, która ma podwaliny myśli socjalistycznej! Polską rządzą ludzie, którzy robili przekręty w latach 1990 taka prawda!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
16
Nie zgadzam się z opinią
1
~Hanna 3 godziny i 20 minut temu

Pieniądze zdobyte przez ojca, który był jednym z ogniw komunistycznego systemu. Syn pomnażał majątek i korzystał z kontaktów ojca. Żaden mistyczny biznesmen, ot jeszcze jeden spadkobierca czerwonego reżimu

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
17
Nie zgadzam się z opinią
2
~Olsenator 3 godziny i 45 minut temu

W dzisiejszych czasach potępianie złodziejstwa i nieuczciwości nazywa się "hejt".

[...]

~LU 4 godziny i 26 minut temu

PIERWSZA OFIARA ZAWYŻONEGO WIEKU EMERYTALNEGO

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
15
Nie zgadzam się z opinią
1
~Max 2 godziny i 13 minut temu

Gdyby było jeszcze kilku takich Kulczykow,to z Polski musiałoby wyjechać 10 mln ludzi za chlebem...

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
14
Nie zgadzam się z opinią
0
~Emeryt 3 godziny i 4 minuty temu

Prawda jest okrutna. Poprzez swoje uklady kupowal od panstwa za grosze a sprzedawal za krocie. Kto mogl w ten sposob prowadzic biznes na poczatku prywatyzowania majatku - nie musze konczyc. Holding to swietna rzecz. Nie trzeba miec masy majatkowej i robic ogromne pieniadze.

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
14
Nie zgadzam się z opinią
0
~facet 3 godziny i 10 minut temu

Az nieprzyzwoicie, ze milcza panstwo Kwasniewscy!

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
14
Nie zgadzam się z opinią
0
~Piotr 3 godziny i 11 minut temu

Kulczyk = wstyd dla polski , niestety .

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
15
Nie zgadzam się z opinią
1
~Robert, świadek.... 3 godziny i 11 minut temu

O "wielkości" Kulczyka świadczą; PRZEKRĘTY i przetargi z rządem niby polskim. Złodzieje się dogadywali doskonale. Popatrzcie na preziów typu Kwacho czy Bolek. Połączyła ich kasa a niby co innego , POLSKA ???? Mają ją w du... To samo i Kulczyk ! Kradł ile się dało i gdzie się dało ! Miliardów nie zarabia się w ciągu 25 lat.....

odpowiedz
Zgłoś
Zgadzam się z opinią
14
Nie zgadzam się z opinią
0
~adam 3 godziny i 14 minut temu

Czyli oficerowie służb specjalnych PRL mieli takie pensje, że mogli odłożyć milion dolarów. To nic dziwnego że PRL zbankrutowała jak normalni ludzie zarabiali średnio 30 USD.

Data: 2015-07-30 18:55:58
Autor: Marek Czaplicki
Coraz wiecej luda nie chce wierzyc w smierc Kulczyka
mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w czwartek, 30 lipca 2015 18:39:

W dniu czwartek, 30 lipca 2015 18:14:01 UTC+2 uĹźytkownik Marek Czaplicki
napisał:
> [...]

ukrywa, trzeba wejsc w rozwijanie komentarzy, zacytuje tu pierwsze 5 stron:

Nie interesuje mnie ilu ludzi wystawia się na odstrzał prawników. Powtarzam jeszcze raz. Komentującym się merda, ze jak ktoś był czasami obecny w tv to osoba publiczna. Jan kulczyk był osobą prywatną i jako taki ma większe prawa do ochrony swych dóbr, w tym prawa do prywatności, niż osoba publiczna. Osobami publicznymi są: prezydent, premier, ministrowie, posłowie i senatorowie. Reszta ludzi w Polsce cieszy się prawami osób prywatnych i to wszystko.

Data: 2015-07-30 13:36:06
Autor: mrbluesky.pl
Coraz wiecej luda nie chce wierzyc w smierc Kulczyka
Marku -piszesz jakbys byl oplacany. Takie odnosze wrazenie.

Data: 2015-08-03 01:20:05
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu czwartek, 30 lipca 2015 22:36:07 UTC+2 użytkownik mrblue...@gmail.com napisał:
Marku -piszesz jakbys byl oplacany. Takie odnosze wrazenie.

Jest jeszcze jedna hipoteza robocza znikniecia lub realnego wyeliminowania K: nagrania to był tylko gwozdz do trumny, dużo POwazniej groznym wątkiem (który mogl wyplynac POdczas przesluchan i spraw okolotasmowych był...Smolensk...

Data: 2015-08-03 11:03:57
Autor: boukun
[...]

Ja pierdole..., czy to wariactwo sie nigdy nie skonczy?

boukun

Data: 2015-07-30 18:50:31
Autor: boukun
[...]

Osoba prywatna, scisle powiazana z osobami publicznymi, he, he, he
Od kiedy sprzedal pierwsza polska firme, nie byl juz osoba prywatna

boukun

Coraz wiecej luda nie chce wierzyc w smierc Kulczyka