Coraz więcej opętań

Data: 2010-11-16 18:43:48
Autor: cyc
Coraz więcej opętań

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości

Czy ja żyję w XXI w.?
"...jak odróżnić opętanie od choroby psychicznej..." - czy to nie to samo?

Ty tak ! ale obawiam sie , ze czesc naszego spoleczenstwa dalej tkwi w sredniowieczu !.
W duzym stopniu pomaga im w tym kler , ktoremu taki , sredniowieczny rodzaj postrzegania swiata jest wyraznie na reke .

cyc

Data: 2010-11-16 18:47:47
Autor: abc
Coraz więcej opętań
Ty tak ! ale obawiam sie , ze czesc naszego spoleczenstwa dalej tkwi w sredniowieczu !.

Niestety nie! W średniowieczu obowiązywały cnoty rycerskie:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Osiem_cn%C3%B3t_rycerskich

Data: 2010-11-16 18:54:12
Autor: cyc
Coraz więcej opętań

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ibufsl$4bs$1news.onet.pl...

[...]

Wczoraj znowu czesc tych tkwiacych w sredniowieczu modlilo sie do kikuta konara , na ktorym ukazala sie im Matka Boska .
Byly modly , zly wzruszenia , wzdychania i opieka nad nimi ...........miejscowego szamana - ksiedza . Ciekawy jestem , czy podarzal za nim ministrant z taca - koszyczkiem ? .

cyc

Data: 2010-11-16 19:02:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Coraz więcej opętań

[...]

Coś w tym jest. Mam znajomego zatwardziałego katolika i prawicowca, który jest z wykształcenia magistrem polonistyki i ten naprawdę wykształcony i inteligentny człowiek wierzy w opętanie i egzorcyzmy.

Data: 2010-11-16 19:06:42
Autor:
Coraz więcej opętań
On Tue, 16 Nov 2010 19:02:26 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Coś w tym jest. Mam znajomego zatwardziałego katolika i prawicowca, który jest z wykształcenia magistrem polonistyki i ten naprawdę wykształcony i inteligentny człowiek wierzy w opętanie i egzorcyzmy.

 w opetanie to moze wierzyc. wystarczy popatrzec na pewnego polityka.
 nie wiem czy "egzorcyzmy" w takim przypadku beda skuteczne ;o))))

Coraz więcej opętań