Coraz większy S M R Ó D !!!

Data: 2019-08-25 07:30:53
Autor: Runt
Coraz większy S M R Ó D !!!
https://www.newsweek.pl/polska/polityka/afera-hejterska-dziennikarze-tvp-i-wpolitycepl-wspolpracowali-z-emilia/p2xm3f2

"Jak podaje Onet, Emilia miała też współpracować z Przemysławem Wenerskim, szefem redakcji programu ,,Alarm" w TVP1 przy powstawaniu reportażu o problemach osobistych sędziego Iustitii Piotra Gąciarka, wyemitowanym w maju 2018 r. Hejterka poinformowała dziennikarza o problemach sędziego z byłą partnerką. ,,Może wybuchnie mała afera w programie Alarm!. Mam nadzieję, że nie zawiodłam" - napisała."

No płatne pachołki - ujadajcie!

--
Runt

Data: 2019-08-25 03:27:17
Autor: Jacek Bialy
Coraz większy S M R Ó D !!!
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Co tu ujadać? Kręcicie się wokół stukniętej Emilii jak gówno w przerębli - na zdrowie!

JB

Data: 2019-08-25 12:33:22
Autor: A. Filip
Coraz większy SMRÓD z mediów niemieckiego koncernu RASP!
Runt <runt@anakumena.org> pisze:
[...]

Jakie przestępstwo tym popełniła ona i zbrodniczy Przemysław P.?
Czy informacje były nieprawdziwe?  Czy naruszyły prywatność sędziego
który za ich emisję pozwał TVP do osądzenia przez swych przyjaciół sędziów?
Czy może pozwie dopiero teraz po publikacji Onet (RASP)?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Onet.pl
Onet - polski portal internetowy założony w 1996 przez spółkę Optimus
(obecnie CD Projekt), od 2012 kontrolowany przez niemiecko-szwajcarski
koncern Ringier Axel Springer Polska (100% udziałów)[1];

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-25 15:50:53
Autor: Lord Donald
Coraz większy S M R Ó D !!!
W dniu 25.08.2019 o 07:30, Runt pisze:
[...]

Nie wiem skąd Emilka pozyskiwała informacje. Mam ro w d... podobnie jak reszta Polaków. Po za tym miała info, napisała, ma się to chwalić. Takie mają prawo Polacy jak na razie. Widzisz srajdaku nic się nie nauczyliście, nadal drzecie ryja łapać kelnerów jak wyciągają na światło dzienne smród waszych POsrańców. Nawet co jest tylko domysłem waszego niemieckiego onet, był by ktoś, kto podsunął komuś takiemu jak Emilka, lub innemu Polakowi informację na temat jakiegoś oszusta w rządzie, licząc, że ten je upubliczni, to jest prawidłowe działanie. Każdy Polak ma prawo patrzeć rządzącym na ręce i upubliczniać to aby wszyscy poznali prawdę. Sprawy skorumpowanej powstałej za PO kasty sędziowskiej takimi sprawami są, dotyczą Polaków. Co innego jest sypnąć jakiejś Emilce jakieś info aby wywlekła aferę, a co innego jest utrzymywać za państwowe pieniądze farmy trolli, która raczej ma produkować informację a nie ją upubliczniać. Srajdaku nie lansuj się tu bo to kolejny niewypał. To już było, próbowaliście oskarżyć kelnerów za to że upublicznili gówno jakim śmierdziało całe wasze PO. Emilka to raczej w oczach Polaków wychodzi na bohaterkę, bo upubliczniła gówno jakom śmierdzi wasza POsrana skorumpowana kasta sędziowska, skąd weszła w pozsiadanie takiej informacji to już dla Polaków sprawa drugorzędna. W oczach Polaków wszystkie sprawy powinny być publiczne, nie ma czegoś takiego jak dokument tajny. Także srajdaczku chociaż byś się tu zesrał to niczego na tym nie ugrasz.

Data: 2019-08-26 12:01:39
Autor: Runt
Coraz większy S M R Ó D !!!
W dniu 2019-08-25 o 15:50, kremlowski troll Lord Donald pisze:
W dniu 25.08.2019 o 07:30, Runt pisze:

No płatne pachołki - ujadajcie!

Nie wiem skąd Emilka pozyskiwała informacje.

Z ministerstwa Ziobry. Nawet małe dziecko wie tylko ty nie.

Mam ro w d... podobnie jak reszta Polaków.

Ta "reszta" to PiS. ;-)))

Po za tym

POpracuj nad ortografią ;-)))

miała info, napisała, ma się to chwalić. Takie mają prawo Polacy jak na razie.

POlacy to nie tylko PiS. Brejza ma równiez takie prawo czy nie?

Widzisz srajdaku

widzisz stary smierdzielu...

nic się nie nauczyliście,

Nie każdy jest wybitnie zdolny jak dzieci PiS-owców.

POpracuj staruszku nad ortografią. NAUCZ SIE W KOŃCU!!!!

nadal drzecie ryja łapać kelnerów

Minister to nie kelner ;-)))

jak wyciągają na światło dzienne smród waszych POsrańców.

Przykład POdaj obsrańcu! ;-)))

Nawet co jest tylko domysłem waszego niemieckiego onet,

Nie wiedziałem, że onet.pl to Niemce.
Przypomnisz mi gdzie Karnowscy mają swój serwer? ;-)))

był by ktoś, kto podsunął komuś takiemu jak Emilka, lub innemu Polakowi informację na temat jakiegoś oszusta w rządzie,

Ooooo, to minister od Ziobry to oszust? ;-)))

licząc, że ten je upubliczni, to jest prawidłowe działanie.

W PiS jest to tradycją.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

Każdy Polak ma prawo patrzeć rządzącym na ręce

Brejza też?

i upubliczniać to aby wszyscy poznali prawdę.

Brejza też?

Sprawy skorumpowanej powstałej za PO kasty sędziowskiej

Zaraz, przecież sędziowie są namaszczeni przez PiS! Nie wciskaj kitu!

takimi sprawami są, dotyczą Polaków.

Brejzy i PO tez czy to "gorszy sort"?

Co innego jest sypnąć jakiejś Emilce

Kali ukraść? Dobrze! - zawołanie PiS.

jakieś info aby wywlekła aferę,

np żądanie 40 mln łapówki albo skok na SKOK-i ;-))

a co innego jest utrzymywać za państwowe pieniądze farmy trolli,

Np. w ministerstwie sprawiedliwości ;-)))

która raczej ma produkować informację a nie ją upubliczniać.

To twoja działa i z tego zyjesz. ;-)))

Srajdaku

Stary obsrańcu... ;-)))

nie lansuj się tu bo to kolejny niewypał.

Zamieciony pod dywan na Nowogrodzkiej.

To już było,

PPoczekaj, POczekaj.... będa kolejne. Będzie SMRÓD! ;-)))

próbowaliście oskarżyć kelnerów za to że upublicznili gówno jakim śmierdziało całe wasze PO.

Zamietliscie pod dywan smród wokół SKOK, kasy dla Rydzyka, zarobki w spółkach kontrolowanych przez PiS, awanturę o srebrne wieże, 40 mln łapówki itp itd. PO przy Pis to pikuś.

Emilka to raczej w oczach Polaków

PiS to tylko garstka Polaków.

wychodzi na bohaterkę,

O! PiS ma swoją Emilię Plater! Brawo! ;-)))

bo upubliczniła gówno jakom śmierdzi wasza POsrana skorumpowana kasta sędziowska,

A wywalili na bruk ministra z PiS ;-))))

skąd weszła w pozsiadanie takiej informacji to już dla Polaków sprawa drugorzędna.

Dla Polaków nie, dla was tak. Informacje produkowała i pewnie produkuje farma trolli z ministerstwa sparwiedliwości (sic!).

W oczach Polaków wszystkie sprawy powinny być publiczne,

Dlaczego więc PiS zamiata je POd dywan? ;-)))

nie ma czegoś takiego jak dokument tajny.

Dziadek, w jakim ty świecie żyjesz? ;-)))

Także srajdaczku

tak więc obsrańcuniu...

chociaż byś się tu zesrał

walisz w kalesony i mimo, że udajesz że nic sie nie stało masz coraz wiekszy SMRÓD wokół siebie.

to niczego na tym nie ugrasz.

Sądzisz, że ty coś ugrasz? dziadek, jesteś za cienki na rzeczywistość. POpatrz w swój PESEL. Tam masz odPOwiedź kto będzie rządził POlską!

--
Runt

Data: 2019-08-26 12:20:54
Autor: Lord Donald
Coraz większy S M R Ó D !!!
W dniu 26.08.2019 o 12:01, Runt pisze:
[...]

Srajdak pisz konkretnie komentarz pod albo nad postem. Nikt twojego trolskiego gówna nie będzie czytał miedzy wierszami. Może poszukaj POsranych farm troli, u fryca otworzą filię, to tam ci szkolenie jakieś zrobią, bo amatorka z ciebie mimo, że srasz z kilkunastu kont.

Data: 2019-08-26 06:32:58
Autor: Jacek Bialy
Coraz większy S M R Ó D !!!
trolskiego gówna nie będzie czytał miedzy wierszami. Może poszukaj
POsranych farm troli, u fryca otworzą filię, to tam ci szkolenie jakieś
zrobią, bo amatorka z ciebie mimo, że srasz z kilkunastu kont.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ciekawe pod jaką ksywką pojawi się kolega Pietrzykowski?
JB

Data: 2019-08-26 16:43:25
Autor: Runt
Coraz większy S M R Ó D !!!
W dniu 2019-08-26 o 15:32, debil Jacek Bialy pisze:
[...]

KTo to jest Pietrzykowski? Operujesz jakimis nazwiskami czy ksywkami a ja za cholere nie wiem o jakich kolesi chodzi? Pewnie od lat siedzicie na psp i wam juz sie we łbach miesza. ;-))))

--
Runt

Data: 2019-08-26 09:46:27
Autor: Jacek Bialy
Coraz większy S M R Ó D !!!
   -- - ? Operujesz jakimis nazwiskami czy ksywkami (...)

'Ksywkami' hę?   Kawecki to też ksywka?

Data: 2019-08-26 12:38:03
Autor: Runt
Coraz większy S M R Ó D !!!
W dniu 2019-08-26 o 12:20, Lord Donald pisze:
W dniu 26.08.2019 o 12:01, Runt pisze:

Sądzisz, że ty coś ugrasz? dziadek, jesteś za cienki na rzeczywistość. POpatrz w swój PESEL. Tam masz odPOwiedź kto będzie rządził POlską!

Srajdak

Obsrajduniu, będe pisac gdzie chce. Mam takie prawo i mozesz mi skoczyć!

pisz konkretnie komentarz pod albo nad postem.

Czego nie rozumiesz? ;-)))

Nikt twojego trolskiego gówna

masz je w kalesonach więc to twój problem ;-)))

nie będzie czytał miedzy wierszami.

Bedziesz czytać! Bedziesz! ;-)))

Może poszukaj POsranych farm troli,

nie pracuje w ministerstwie "sprawiedliwosci" PiS ;-)))

u fryca otworzą filię,

SKAD wiesz? ;-) Mam cie! ;-)))

to tam ci szkolenie jakieś zrobią,

ci zrobili czy jestes samouk "nie matura lecz chęc szczera" ? ;0)))

bo amatorka z ciebie mimo,

Amatorka? dziadzius, jestem rasowym samcem ;0)))

że srasz

dziadzia skad u ciebie ta sklonnosc do skatologii?

z kilkunastu kont.

twoj uysl tego nie POtrafi POjąć, że mam jedno konto na psp. Mozesz nawet do mnie napisac na e-mail. Jest prawdziwy. Tu w UK sa takie zasady. POnimajesz dziadzia?

--
Runt

Data: 2019-08-26 16:04:07
Autor: Lord Donald
Coraz większy S M R Ó D !!!
W dniu 26.08.2019 o 12:38, Runt pisze:
[...]

No to się interesuj swoją zasraną UK, a od nas Polaków się gnido odpierdol. Zabieraj swoją starą i bachory i wypierdalaj całkiem niech ci tam w UK uczą bachory i utrzymują starą na socjalu. Wyjechałeś gnido, nasrałeś na kraj, to się nam nie wpierdalaj. To że srajdak siedziałeś fryca, a teraz spierdoliłeś do UK bo cie walenie w dupę fryca zbrzydło, nie zmienia faktu, że jesteś gnidą i wycieruchem. Nie pierdol srajdaku, dobrze cię znamy, twoje kilkadziesiąt kont na psp, to że nie podpisujesz teraz wszystkich tą samą sygnaturkę, raczej nie uniemożliwia innym rozpoznać takiego przygłupa jak ty.

Data: 2019-08-26 16:41:31
Autor: Runt
Coraz większy S M R Ó D !!!
W dniu 2019-08-26 o 16:04, kremlowski kret  Lord Donald pisze:
[...]

UK nie jest moja tylko Anglików.

MOJA jest Polska.

Twoja jest Rosja!

a od nas Polaków

Ty nie jesteś Polakiem, jestes mongolskim ruskiem. ;-)))

się gnido odpierdol.

gnid ubecka kanalio szukaj na swej wyłysiałem łepetynie! ;-)))

Zabieraj swoją starą i bachory

Stary bękarcie - od mojej rodziny WON!!!

i wypierdalaj

Ty ty wyp...j za Ural sowiecka swołocz! ;-)))

całkiem niech ci tam w UK uczą bachory

Bachorem to byłeś ty sowiecki bękarcie. ;-))))

i utrzymują starą na socjalu.

Nie pytam z czego ty utrzymujesz swoją "starą" ;-)))

Wyjechałeś gnido,

Sam jesteś gnida sowiecki mongolski wyskrobku! ;-)))

nasrałeś na kraj,

Wypraszam sowiecki bękarcie! To mój kraj więc WYNOCHA!

to się nam nie wpierdalaj.

Nam? Od kiedy to mongolski bękart może mówić, że to jego kraj.
Wałesa chyba POkazał wam gdzie wasze miejsce! WON za Ural! ;-)))

To że srajdak siedziałeś fryca,

U Rudolfa to ty siedzialeś. Na fiucie ;-)))

a teraz spierdoliłeś do UK bo cie walenie w dupę fryca zbrzydło,

Tobie jak widac nie zbrzydło! ;-))))

nie zmienia faktu, że jesteś gnidą i wycieruchem.

Gnid to szukaj w swojej rodzinie mongolski wycieruchu! ;-)))

Nie pierdol srajdaku,

A fe! taki duzy chłopiec a klnie jak menel! ;-)))

dobrze cię znamy,

Ty czy wy? Wy to było w PZPR/KPZR i POkrewnych partjach.
Dla ciebie jestem PAN ty stara gnido i wyspiskowy wycieruchu! '-))))

twoje kilkadziesiąt kont na psp,

Jakie "kilkadziesiąt"? POlicz dokładnie! Sa ich tysiące! Miliony! Miliardy! Oczywiście w twoim łbie pełnym oslich szczyn! ;-)))

to że nie podpisujesz teraz wszystkich tą samą sygnaturkę,

Robi to za mnie oprogramowanie.
POdpowiedziec ci jak debilu stary? ;p-)))

raczej nie uniemożliwia innym rozpoznać takiego przygłupa jak ty.

Na tobie POznałem się od samego poczatku. Jesteś starym grzybem z NKWD-owska przeszłościa, który został w NASZYM kraju jako sowiecka wtyka.
Zrobiłeś kariere w PZPR a teraz liżesz sromy sukienkowym! ;-)))

Masz z tego jakąś przyjemność stary dziadu? ;-))))

Jak ci sie POdobna twój język "lordzie" z folwarku?

--
Runt

Coraz większy S M R Ó D !!!