Core @ Quad Q9650 a Xeon X5450/X5460.

Data: 2017-02-17 22:28:39
Autor: BUNIEK
Core @ Quad Q9650 a Xeon X5450/X5460.
Mam nieużywane stary komputer z płytą LGA775. Zastanawiam się, czy go nie zmodernizować nieco.
Na znanym portalu aukcyjnym w miarę wydajny procesor LGA775, czyli Core 2 Quad Q9650 kosztuje ok. 350 zł, natomiast przystosowany do tej podstawki Xeon X5450 - 120 - 140 zł, Xeon X5450 - 170 zł.
1. Gdzie jest haczyk?

Nie każda płyta desktopowa rozpozna XEONA a co za tym idzie nie będzie to działać.

Tak naprawdę są to podstawki 771 i wymagają moda na płycie głównej
http://overclock.pl/forum/threads/10782-771-775-mod-czyli-Xeon-zamiast-Core-2-Quad

To powoduje ze cena jest taka niska.

Co do VT-d to nie wiem - a z ciekawości co będziesz chciał ćwiczyć ze o to pytasz ?

BUNIEK

Data: 2017-02-21 08:36:50
Autor: Marcin G.
Użytkownik "BUNIEK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o87pu7$d3c$1@usenet.news.interia.pl...

Nie każda płyta desktopowa rozpozna XEONA a co za tym idzie nie będzie to działać.

Moja podobno obsłuży takie Xeony z odpowiednim BIOS-em.

Co do VT-d to nie wiem - a z ciekawości co będziesz chciał ćwiczyć ze o to pytasz ?

Już doczytałem, że emulator do Android Studio tego nie wymaga, ale może kiedyś bym jakiegoś Linuxa (brrr) zwirtualizował.

Pozdrawiam,
Marcin G.

Core @ Quad Q9650 a Xeon X5450/X5460.